• Natuurlijk moet er weer een topic komen over onweer vandaag. Bij mij heeft het namelijk net geonweerd.

    Ik was net thuis van een dagje weg toen er een enorme bui ging. Buienradar gecheckt, zo gaat dat tegenwoordig, en snel de stoelen binnen gezet.
    Buiten ben ik blijven wachten op de eerste spetters, terwijl ik naar boven stond te kijken en het gerommel aanhoorde.

    Ik hoorde de regen aan komen, zo mooi. bij de eerste spetters zijn we naar binnen gerend, de poes naar binnen geroepen, en in een ogenblik stortte alles ter aarde. Best mooi om te zien als je binnen bent, hahaha.

    Hebben jullie al onweer gehad? Wat is jullie verhaal? (flower)

    Roku schreef:
    Hier is nog niks geweest. *klopt af*


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Thuis heeft het ook hard geregend, maar hier heb ik er niks van gemerkt, hopelijk breek de hel hier vanavond niet los.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Roku schreef:
    Hier is nog niks geweest. *klopt af*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nooooo, hier in Zuid-Limburg is het altijd heet, maar is er bijna nooit onweer en nooit super heftig onweer. Best jammer eigenlijk, dat lijkt mij wel super cool.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog geen onweer geweest, maar ik hoop dat het vanavond nog komt. Ik kan altijd goed slapen met onweer.


    Take risks and conquer your fears.

    Hier is het nog niet geweest lucht is nog blauw maar laat in de avond zou het misschien komen....

    De regen is hier nu zachtjes begonnen. Heerlijk. Stiekem hoop dat als ik vanavond ga slapen het kei hard regent...

    Edit: Het onweer is begonnen!

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 21:44 ]


    Hamartia

    Ik stond op de 8e verdieping naar het onweer te kijken van een pand waar ik werk, boven Amersfoort, zeer mooi (: en hevig


    It's high noon.

    Het is de hele dag lekker weer geweest hier, maar toen ik dit topic opende hoorde ik ineens onweer en nu is het dus aan het regenen. :')
    Mijn ouders zijn wel weer happy, omdat het goed is voor de tuin.
    Hopelijk is het morgen weer lekker weer, ik heb geen zin om morgen weer met jas aan naar school te fietsen. :Y)

    Bij ons heeft het nog niet geonweerd en geregend, ik hoop dat dat niet gebeurd. Hij houd het misschien vannacht.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Hier begon het rond half 6 te onweren. Ik zat nog geen 5 minuten op de zwemles van m'n dochtertje toen het losbarstte, en ik was enorm blij dat we optijd binnen zaten :')
    Vreselijk vind ik dat gedonder, gelukkig was het weer droog toen we een uur later terug naar huis gingen en tot nu toe is het rustig gebleven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Daar is hij dan :Y) Meneer onweer. Ik vind hem geweldig awesome, ik heb zelfs mijn velux omhoog gedaan zodat ik kan kijken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bij mij is het nu net begonnen, dus dat wordt weer lekker slapen vannacht. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    Bij mij is het nu net begonnen, dus dat wordt weer lekker slapen vannacht. (cat)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Heel de dag nog niets, nu gaat het beginnen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.