• Hallo,
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede Spiegelreflexcamera, het liefst eentje van Nikon of Canon. Heeft er iemand tips, wat voor een een goede is en die goed bevalt? Het liefst niet al te duur, want ik ben een beginner en ik vind het dan sonde om al gelijk een camera van €600,- te kopen.

    Alvast bedankt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 22:19 ]


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Ik zou even advies vragen bij iemand die er verstand van heeft. Ga naar Cameraland als dat in de buurt zit bij je.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb een Nikon D3100, en die bevalt me prima. Ze zeggen altijd bij mij school (fotografie), dat het niet aan de body ligt, maar aan de lens/lenzen die je er bij wilt kopen. :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    Ik heb een Nikon D3100, en die bevalt me prima. Ze zeggen altijd bij mij school (fotografie), dat het niet aan de body ligt, maar aan de lens/lenzen die je er bij wilt kopen. :)


    Ik zat ook aan de Nikon D3100 te denken maar die heeft een vast display en ik zou graag een draaibaar display willen. Dan heb je de D5100 maar die is gelijk weer wat prijziger.

    @Junns Oh oke, nog nooit van gehoord. Zal straks eens opzoeken. :)


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Mijn topics, ik ben ook opzoek naar een mooie, nieuwe spiegelreflex.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik kan je hier helaas niet mee verder helpen. Ik heb zelf nauwelijks verstand van camera's.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||