• Ik was vandaag klaar met mijn biologie-examen en was snel naar het school-sportveld gefietst waar mijn vriend 10 minuten later gym zou hebben. Dus ik sta daar met mijn vriend, komt mijn mentor langs. Begint hij ineens "Love is in the air" te zingen :')
    Het moeten uitproesten van het lachen is niet charmant midden in een kus (cat)

    En later vandaag kwam er een plastic zak langs gevlogen toen ik in de keuken zat en naar buiten keek. Kon 't niet laten op Katy Perry's Firework te zingen. "Do you ever feel like a plastic bag?"

    Hebben jullie ook ooit zoiets gehad, dat iets je gewoon erg aan een liedje deed denken? Of is er vandaag nog iets grappigs/leuks gebeurd? :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Doet me denken aan Disneyfilms :-)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha, geniaal!


    26 - 02 - '16

    Nee, dat niet, maar het lijkt me wel echt grappig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha,
    Het enige moment dat ik ooit zoiets het gehad was dat iemand Yolo zei en ik aan een of ander triest liedje moest denken :') (geen idee hoe het liedje heette)


    wat was dit ookalweer

    Haha, wat leuk (:
    Afgelopen winter met skiën zag ik iemand met een muts die me aan de manen van een leeuw deed denken en mijn broer ook en toen begon ik Circle of life te zingen. Mijn broer kwam niet meer bij.


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Haha, wat leuk (:
    Afgelopen winter met skiën zag ik iemand met een muts die me aan de manen van een leeuw deed denken en mijn broer ook en toen begon ik Circle of life te zingen. Mijn broer kwam niet meer bij.


    Compleet met het "gebrabbel" aan het begin? ;p


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Haha, musical life :p


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Compleet met het "gebrabbel" aan het begin? ;p

    Juist dat stuk (: Daarom moest hij ook zo hard lachen.


    Take risks and conquer your fears.

    Hahaha, genius!!! Ik heb weleens van momenten.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 21:14 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hahaha, heb ik ook wel eens xp


    16 - 09 - '17

    Roku schreef:
    Haha, geniaal!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."