• Ik verveelde me tijdens Engels dus ik dacht;



    Stiekem moet ik dat echt afleren en opletten
    Als je trouwens goed kijkt, kan je zien dat dit een deel uit mijn agenda is. Meer bepaald het deel dat ingevuld en ondertekent moet worden wanneer je te laat komt op school. Laat ons dus maar hopen dat, dat niet meer gebeurt de komende 1.5 maand.

    Om het nuttig te houden, doodlen jullie wel eens? If yes, show me :9~

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 21:19 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Videnda schreef:
    Wauw, wat een kunstwerk. ^^
    Ik kom niet verder dan mislukte hartjes.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    Enkelen uit mijn schrift.

    Ziet er gaaf uit ^-^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn cursus Nederlands lijkt meer op een mislukt tekenboek dan wel degelijk op een cursus Nederlands :Y)
    Omdat het zoveel pagina's zijn, en het zo'n mislukte kribbels zijn, zal ik jullie ze besparen :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kon ik maar zo mooi tekenen!


    26 - 02 - '16

    Zo leuk! Ik wou dat ik dat kon, het enigste waar ik mijn agenda mee vol schrijf op dit moment is werk tijden (ik heb vakantie)
    Tijdens de les als ik me verveelde ging ik altijd lelijke selfies maken via snapchat.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 19:09 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Videnda schreef:
    Wauw, wat een kunstwerk. ^^
    Ik kom niet verder dan mislukte hartjes.


    Pretty is just a pretty word.

    Wat schattig!!


    -

    Wauw, super leuk!

    Ik doodle al een hele tijd niet meer, heb het vroeger wel veel gedaan. Deze heb ik samen met een vriendin gemaakt, twee jaar geleden geloof ik.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik doodlede ook heel veel toen ik in de eerste zat, mijn kaften van mijn schoolboeken zaten toen echt helemaal onder en schriften en toetsen bleven ook niet gespaard...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Einmana schreef:
    Wauw, super leuk!

    Ik doodle al een hele tijd niet meer, heb het vroeger wel veel gedaan. Deze heb ik samen met een vriendin gemaakt, twee jaar geleden geloof ik.



    Toevallig tijdens wiskunde? Gaaf gemaakt!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 11:16 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hashirama schreef:
    Ik heb te veel doodles, zo veel dat ik 2/4de weg moet flikkeren XD. Maar dit ziet er echt supertof uit!


    Don't walk. Run, you sheep, run.