• Waaaaant, nu ben ik vernoemd naar de fantastische Alfred Jodocus Kwak. Je weet wel, die eend uit die kinderserie die gaat over een Kraaienpartij die fascistische praktijken in de samenleving wilt implementeren, over racisme tegen eenden die gedwongen worden te vluchten uit hun Thuisland, omdat de witte ganzen hun land kolonialiseert,d ie eend wiens ouders worden gedood.

    Nee maar serieus, noem even een geweldigere, meer geëngageerde kinderserie dan Alfred Jodocus Kwak, want beter dan dit wordt het niet.

    En ook omdat ik toen ik 'Edgy' heette en ik ergens een discussie over voerde, ik me een beetje lullig voelde met zo'n naam, want het is een beetje moeilijk serieus te nemen (krul)

    En ik ben dus echt een fan hiervan. Welke andere kinderserie snijdt serieus deze dingen aan? Ik keek vandaag een aflevering (ik ben niet aan het uitstellen) en het ging gewoon over illegale immigratie, verblijfsvergunningen en apartheid. En er werden ook gewoon doodskisten, tanks en gewonde, protesterende eendjes in beeld gebracht. Like, wow.

    Kent iemand hier het nog?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2022 - 20:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik ken het nog en ik weet dat het geweldig was, maar ik herinner me echt niets van de daadwerkelijke inhoud, haha. Je hebt me wel erg nieuwsgierig gemaakt, dus misschien moet ik binnenkort ook maar eens een aflevering opzoeken. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OMG FAV SERIEEEEE


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik had een cd met alle liedjes van Herman van Veen.
    "Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
    Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit"
    Of een één of ander liedje over de zomer en het zwembad.
    Zaten ook andere toffe liedjes tussen, eentje was heel sad maar wel heel tof.

    Dus props voor de naam!


    Deep inside, I've never felt alive

    Square schreef:
    Ik ken het nog en ik weet dat het geweldig was, maar ik herinner me echt niets van de daadwerkelijke inhoud, haha. Je hebt me wel erg nieuwsgierig gemaakt, dus misschien moet ik binnenkort ook maar eens een aflevering opzoeken. (nerd)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    goud schreef:
    OMG FAV SERIEEEEE


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Ik ken het nog en ik weet dat het geweldig was, maar ik herinner me echt niets van de daadwerkelijke inhoud, haha. Je hebt me wel erg nieuwsgierig gemaakt, dus misschien moet ik binnenkort ook maar eens een aflevering opzoeken. (nerd)


    Dit dus. :'D

    Herman van Veen is geweldig, tho.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    i love it (blush)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja! D:
    Dat vond ik zo leuk om te kijken vroeger (blush)(blush)


    26 - 02 - '16

    Ik ga nog even een grap maken:

    Je kwakte van het randje af.

    dank u.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh, ik ken dit nog zó goed! Ik vond het altijd geweldig om naar te kijken en luisterde ook geregeld naar de luisterverhalen op cassettebandjes. Zo oud haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben vandaag zo vrolijk...

    Leuke username! (:

    Omg ik keek dat vroeger altijd, alleen heb ik geen idee meer waar het over ging haha.:W

    Gareth schreef:
    Ik ga nog even een grap maken:

    Je kwakte van het randje af.

    dank u.


    Niemand reageert op mijn hilarische grap? :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.