• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Asmodeus schreef:
    hoi
    ik ben oud/nieuw maar ik ken niemand meer hoi


    Welcome back (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hallo buis voor bio.


    help

    Tot diep in de nacht geblokt gisteren, maar het is af. Stress voorbij. Nu alleen nog zorgen over de beoordeling, maar daar is niets meer aan te doen. Vanmiddag lekker weekend houden!


    Hamartia

    What the hell?! Ga je nou serieus kutsmoesjes te verzinnen om me maar buiten die toets te sluiten?! :8 :@
    Why the fuck kom je nu plots met een 'uitwerking', terwij je alleen maar over een presentatie hebt lopen te zagen?!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 10:38 ]

    Ik moet stoppen met lezen maar ik kan niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me beroerd.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oh jeah – een 8. Oh jeah – een 8. Oh jeah – een 8.
    *O**O**O*


    Ah, die uitspraak van een vriendin van mij dat je ergens als pizza zit is zo accurate nu. :') Lalalalalala let niet op mij ik ben awkwaaaard. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als ik maar niet weer ziek word.. ik wil morgen nog naar mn beste vriendin :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bleh, volgens mij word ik wel ziek. ;c


    Your make-up is terrible

    Ik ben een mislukkeling.


    26 - 02 - '16

    Held, ik heb gewoon 4,5 op 10 voor Latijn op mijn rapport. Gadverdamme, wat een rottaal. Wel ontzettend lief van die jongen om me ook te wijzen op mijn betere punten en me te tonen dat hij zelf maar twee procent meer heeft dan ik, maar het helpt niet echt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Asmodeus schreef:
    hoi
    ik ben oud/nieuw maar ik ken niemand meer hoi

    Hoi Henkie haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zucht.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Hoi Henkie haha.

    Oh ja, van die bodybuilders, haha. :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it