• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Free hugs for everyone. (bloos)

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Novoselic schreef:
    (...)
    Dat is het in principe ook. xd De Benelux is België, Nederland en Luxemburg samen.

Ooooohwww.... (bloos) Wist ik niet xd

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

En daarom heb ik gelukkig reserve dopjes.. ... Doen het minder goed tho..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Je hebt het zelf altijd verkeerd gezegd, ga dan niet de wijsneus uithangen. :')

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Ik ga er niet naar vragen, want dan ontken je het toch.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Leuk dat jij mij nooit ergens voor vraagt.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Wanneer komt er beweging van jouw kant? Wanneer besluit jij dat het wel eens tijd is om een keer met me te praten of om met mij af te spreken? Als het aan jou ligt niet, zeker?

Ik vraag me af waarom school verplicht is. Van mij komt later toch niks.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Meh, waarom ga ik die RPG's nou missen.

Your make-up is terrible

Ik wil schrijven.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Vandaag was zo geweldig! Al die politici! Misschien dat ik morgen Samson wel spot, haha.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

En nu voel ik me sentimenteel. Volgens mij ben ik al ongesteld geweest hoor.

Your make-up is terrible

Nonononono, ik heb nog helemaal geen zin om ongesteld te worden! Stopweek is pas volgende week lichaam!

From these ashes, I will rise

What the fuck. Moet ik serieus naar een ziekenhuis? Opgenomen worden? What the fuck. Ik ben toch niet pyschisch gestoord?

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Lol really? Ik word volgens mij echt overal genegeerd.

26 - 02 - '16

Heb het gevoel dat ik mezelf voor de leeuwen heb gegooid... Heb ik genoeg overwicht op kinderen die soms amper jonger dan mij zullen zijn?!

You are beautiful, you are love.