• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat ben jij toch een verschrikkelijke, aanstellerige dramaqueen.


    Ik ben zo bang. Zo ontzettend bang. Ik wil dat de tijd bevriest om vervolgens nooit meer te ontdooien.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo druk heb ik het nog nooit gehad... neem het me alsjeblieft niet kwalijk dat ik je wederom moet afzeggen. :c

    Alles gaat fout.


    Meh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Typical.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Man, doe niet zo opdringerig. Ik droom er al jaren van om naar Engeland te gaan, ga ik maandag eindelijk, maar jullie lopen al sinds januari er over te stressen. Relax, take it easy...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn nicht van 25 heeft het echt zo goed voor elkaar. Afgestudeerd en heeft een baan die ze puur werkt om te leven. Ze geeft in Oostenrijk skiles, is een half jaar naar Suriname geweest, een maand naar Vietnam en struint zo'n beetje elk festival af dat er is. Dat zou ik ook wel willen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Please. Just fucking hit me so I can hit you back.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    hoi
    ik ben oud/nieuw maar ik ken niemand meer hoi


    Ik ben gemeen xoxo

    Oh, ik had niet gedacht dat mijn wrok zo diep zou liggen. Nu merk ik toch dat ik het allemaal nog niet heb verwerkt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik moet echt eens iets verzinnen waarbij ik een heleboel credits kan weggeven, want dit is belachelijk. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je het waagt om over/tegen hem te praten straks (cat)


    Stenenlikker

    Examens zo en ik ben nauwelijks zenuwachtig. |:,'

    Asmodeus schreef:
    hoi
    ik ben oud/nieuw maar ik ken niemand meer hoi


    Ik wel. (cat)


    Your make-up is terrible