• Zoals de titel al zegt heb ik meerdere klachten over Quizlet. Ik zal beginnen met de irritantste klacht.

    Regelmatig als ik een bericht invoer in een topic, als ik een nieuw topic maak, als ik een GB of PB stuur of wat dan ook wat met typen te maken heeft (ik had het ook toen ik mijn username probeerde te veranderen) gaat het eerst heel sloom laden, en dan krijg ik 'This page is not available' (Engelse computer). Dus ik reload het en krijg ik het bericht op Q 'Oeps, er ging wat mis!' En moet ik de post/topic/username/whatever opnieuw invullen. Ik heb dit regelmatig, niet altijd dus. Maar heb het sinds vandaag.

    En de tweede klacht is dat het gewoon sloom laadt, ook als ik op 'Actieve Topics' klik. Het duurt even voordat het geladen is en ook dat is zeer vervelend. Het ligt niet aan mijn computer omdat andere sites wel vlot laden (heb ik uitgetest) en alleen Q niet echt.

    Hopelijk is er een oplossing, of zijn er meerdere mensen die dit hebben?


    Some people are art and do art at the same time

    Hm, ik heb hier geen problemen mee. Misschien zou je -je geschiedenis en je cookies eens kunnen verwijderen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Hm, ik heb hier geen problemen mee. Misschien zou je -je geschiedenis en je cookies eens kunnen verwijderen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Bij mij gaat die ook sloom. Vanmiddag kreeg ik wel vaak zwart scherm en moest ik herladen.

    Voor de rest geen problemen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vreemd.. Ik heb in ieder geval nergens last van.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Misschien je pc toch eens schoonmaken? Je weet nooit of het helpt. Ik heb er i.i.g geen last van dus echt helpen kan ik niet, sorry.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik weet niet waar het aan kan liggen, maar een tip zodat je je post niet opnieuw moet typen als het probleem zich opnieuw voordoet en shit: ga naar Vorige en je hebt je post terug. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Internetverbinding misschien.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Novoselic schreef:
    Ik weet niet waar het aan kan liggen, maar een tip zodat je je post niet opnieuw moet typen als het probleem zich opnieuw voordoet en shit: ga naar Vorige en je hebt je post terug. (:


    Dat lukt niet, dan heb ik een lege invulvak (terwijl ik er net een post in had getypt. Maar goed, als ik dus naar een andere pagina ga en weer terugga is het bericht weg).

    Ik zal proberen mijn pc schoon te maken, hopelijk lukt het.


    Some people are art and do art at the same time

    Oberyn schreef:
    Internetverbinding misschien.


    Er is niets mis met mijn internetverbinding, volgens mij.. Want hoe kunnen andere sites dan wel vlot laden en alleen Q niet?


    Some people are art and do art at the same time

    Even een CCtje eroverheen gooien


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pama schreef:
    (...)

    Er is niets mis met mijn internetverbinding, volgens mij.. Want hoe kunnen andere sites dan wel vlot laden en alleen Q niet?

    Ik had dat laatst ook, maar dan niet met Q maar met Reddit en Hugelol. Die sites wilden niet laden maar de rest deed het allemaal prima. 't duurde gelukkig maar een avondje, toen was het weer voorbij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."