• (Excusez-moi, ik weet niet goed waar dit hoort. Voel je vrij om als mod dit direct te verplaatsen als het verkeerd staat).

    Ik hoor het best vaak. 'Sorry not sorry'. Ik probeer zo logisch mogelijk te denken maar kan geen logische betekenis bedenken. Ik heb dus geen flauw idee wat ermee bedoeld wordt terwijl ik er wel nieuwsgierig naar ben, omdat het wel leuk uit m'n mond komt. :')
    Misschien loop ik hartstikke achter en weet iedereen 't inmiddels, maar ben een lange periode niet op internet geweest (wel voor school, maar niet op Q zelf) en ik weet een bepaalde dingen niet echt. Eigenlijk voel ik me best dom nu. ^^
    Dus, is er een betekenis ervoor? (Voor 'Sorry not sorry' als je nog steeds niet weet waar ik 't over heb). Weet iemand wat ermee bedoeld wordt?

    Om een lang verhaal kort te maken: Wat betekent 'Sorry, not sorry'?


    Some people are art and do art at the same time

    Je verontschuldigt je voor iets, maar je meent het eigenlijk niet. Ik zeg het alleen tegen vriendinnen die weten dat ik het als grapje bedoel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je begrijpt dat je je schuldig zou moeten voelen of je zou moeten verontschuldigen, maar je doet of wil het niet.
    Het spijt me dat ik geen spijt heb.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ^ Dat dacht ik al, maar ik wist 't niet echt zeker. Dankjulliewel =3

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 21:46 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Deilia schreef:
    Je begrijpt dat je je schuldig zou moeten voelen of je zou moeten verontschuldigen, maar je doet of wil het niet.
    Het spijt me dat ik geen spijt heb.


    Volgens mij wordt het wel vaak op een speelse of plagerige manier gebruikt.


    Your make-up is terrible

    Vaak wordt er ook gewoon "het spijt me niet" mee bedoeld, op een speelse/plagende manier, denk ik zo ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mijn girlband heet Sorrynotsorry :')


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Dat is zoiets waarvoor je je eigenlijk zou moeten schamen ergens in je achterhoofd, maar het zeggen of doen zodanig episch is dat je vette schijt hebt :D.


    No growth of the heart is ever a waste