• I don't need a beginpost. :p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foraoise schreef:
    (...)

    Echt zeven dagen, al zeven maanden aan een stuk? Wauw.

    Niet elke zondag, soms heeft hij wel wedstrijd maar kan ik niet. Dit buitenseizoen ben ik pas bij twee wedstrijden wezen kijken :')
    En ik ben meestal nu de weekenden in Zeeland, dus dan spreken we ook niet af.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 23:39 ]

    4444 posts voor Merel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Niet elke zondag, soms heeft hij wel wedstrijd maar kan ik niet. Dit buitenseizoen ben ik pas bij twee wedstrijden wezen kijken :')
    En ik ben meestal nu de weekenden in Zeeland, dus dan spreken we ook niet af.


    Ooh.


    16 - 09 - '17

    Ugh, ik mag niet te laat opblijven zodat ik toch nog kan uitslapen, want ik moet sowieso vroeger op voor die domme verkiezingen. Welke idioot heeft dat ooit uitgevonden? Politiek boeit me nu is geen reet!


    16 - 09 - '17

    Myle schreef:
    4444 posts voor Merel

    *O**O**O*

    Ik spam echt veel te veel volgens mij.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn topics.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ooh.

    We hebben ook het geluk dat we beide aan de andere kant van de klas zitten dus niet dicht bij elkaar. Want ik kan me soms echt gewoon irriteren aan 'm in de klas hoor. :')

    En heuyyy, ik had 4444 posts! Ik zag het niet eens. :')

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 23:41 ]

    Foraoise schreef:
    Ugh, ik mag niet te laat opblijven zodat ik toch nog kan uitslapen, want ik moet sowieso vroeger op voor die domme verkiezingen. Welke idioot heeft dat ooit uitgevonden? Politiek boeit me nu is geen reet!


    Is toch geen plicht?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    Mijn topics.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hanaemi schreef:
    (...)
    We hebben ook het geluk dat we beide aan de andere kant van de klas zitten dus niet dicht bij elkaar. Want ik kan me soms echt gewoon irriteren aan 'm in de klas hoor. :')

    En heuyyy, ik had 4444 posts! Ik zag het niet eens. :')


    Haha oei.

    @Kyle, jawel, in België ben je verplicht te stemmen vanaf je 18de.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Ugh, ik mag niet te laat opblijven zodat ik toch nog kan uitslapen, want ik moet sowieso vroeger op voor die domme verkiezingen. Welke idioot heeft dat ooit uitgevonden? Politiek boeit me nu is geen reet!

    Op wie ga je stemmen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Het One Direction foto/gif topic?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Op wie ga je stemmen?


    Dat mag ik niet zeggen he xp


    16 - 09 - '17

    Wentelteefje schreef:
    (...)


    Ja denk ik, want ze haat 1D


    16 - 09 - '17