• I don't need a beginpost. :p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het vreemde is, echt alle partijen willen zorgen voor een hoger loon en nog zo van die andere dingen zoals iets met de belastingen en armoede enz, maar ik heb er nooit wat van gemerkt...


    16 - 09 - '17

    Harcourt schreef:
    (...)

    Ik mag normaal gezien niet eens aan mijn ouders zeggen op wie ik stem. Idk why

    Wacht, is dat nu al verboden door de wet of wat? Ik weet de politieke voorkeur van mijn familie ook gewoon.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Myle schreef:
    Ja kom op, als het je niets boeit en je wil niet stemmen, ga je toch lekker niet? Hier is niks verplicht, dus ik ga niet.


    Tja, wij hebben geen ander keus.


    16 - 09 - '17

    Myle schreef:
    Ja kom op, als het je niets boeit en je wil niet stemmen, ga je toch lekker niet? Hier is niks verplicht, dus ik ga niet.


    Mij boeit het wel hoe het land bestuurd wordt, en hoe al ons belastingsgeld wordt uitgegeven, maar ja, dat ben ik dan (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Myle schreef:
    Stop yolo (cat)

    (bat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foraoise schreef:
    Het vreemde is, echt alle partijen willen zorgen voor een hoger loon en nog zo van die andere dingen zoals iets met de belastingen en armoede enz, maar ik heb er nooit wat van gemerkt...


    Iedereen zegt, maar doet niet. Is hier ook zo, daarom ga ik niet stemmen. Eerst zien dat ze het doen, misschien overweeg ik het dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Iedereen zegt, maar doet niet. Is hier ook zo, daarom ga ik niet stemmen. Eerst zien dat ze het doen, misschien overweeg ik het dan.


    Ik vind persoonlijk dat als het 'je niet boeit' en je dan niet gaat stemmen, je ook wel niet het recht hebt om erover te zeuren en te klagen. Dan kan je evengoed gaan stemmen, en dan probeer je er zelf tenminste verandering in te brengen. Desnoods stap je zelf in de politiek, maar ik vind het heel laag om gewoon te katten op de hele politiek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Door te stemmen kan je uiteindelijk laten zien wat jouw mening is en wat jij wil in het land, dusja. Ik haat gaan stemmen, maar aan de andere kant voelt het alsof ik ook mijn mening kwijt kan over alles in de politiek.


    16 - 09 - '17

    Ik laat mijn stem wel horen zonder te stemmen, en noem me niet laag!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 23:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Foraoise schreef:
    Door te stemmen kan je uiteindelijk laten zien wat jouw mening is en wat jij wil in het land, dusja. Ik haat gaan stemmen, maar aan de andere kant voelt het alsof ik ook mijn mening kwijt kan over alles in de politiek.


    Dit. Er zijn interessantere en leukere dingen, maar af en toe moet je toch beseffen dat dit allemaal een invloed heeft op onze (economische en persoonlijke) toekomst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ach, iedereen heeft weer een andere mening over de politiek enz...


    16 - 09 - '17

    Myle schreef:
    Ik laat mijn stem wel horen zonder te stemmen, en noem me niet laag!


    Dat is gewoon mijn mening. Punt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harcourt schreef:
    (...)

    Dat is gewoon mijn mening. Punt.


    En die staat me niet aan. Je gaat me niet laag noemen! Punt.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 23:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    People, rustig.


    16 - 09 - '17

    Myle schreef:
    (...)

    En die staat me niet aan. Je gaat me niet laag noemen! Punt.


    Ik noem jou helemaal niet laag. Dat is nu eenmaal mijn mening over zulk gedrag, en ik ken mensen zat die er zo over denken, maar dan uiteindelijk wel de eersten zijn om te klagen over het beleid van ons land.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.