• Naar aanleiding van dit topic

    Misschien hebben sommige van jullie 'm in de winkel zien liggen, het enige echte kleurboek voor volwassenen. Ik heb er zelf eentje gekregen van een vriendin, en ik vind 'm helemaal geweldig! Vooral als je zelf even inspiratieloos bent is het gewoon heerlijk om er even in te werken.











    Hebben jullie er ook één? Post wat foto's! ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Die wil ik hebben! Ik jat altijd de kleurplaten van mijn broertje, en ik kleur alle kleurplaten van supermarkten in ghehe.


    Food.

    HoechIin schreef:
    Ik vind hem erg vet en heb hem vaker voorbij zien komen. Alleen het is echt niks voor mij, ik heb een concentratie van niks en heb het geduld er niet voor. (cat)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dat lijkt mij een leuk boek. Niet alleen om te kopen, maar ook om cadeau te geven.

    @Einmana
    Wat leuk dat je hem hebt gekregen van een vriendin.

    @Assassin
    Als ik jouw foto's zie, dan wil ik hem ook meteen bestellen.

    Ik ga hem vragen voor mijn verjaardag.


    Physics is awesome

    Ik heb hem besteld op Bol.com voor 10 euro, maar ook gelijk een stel potloden erbij. Mijn zusje heeft brushpennen, die geweldig kleuren en het is leuk om potlood en stift te combineren bij sommigen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb hem besteld op Bol.com voor 10 euro, maar ook gelijk een stel potloden erbij. Mijn zusje heeft brushpennen, die geweldig kleuren en het is leuk om potlood en stift te combineren bij sommigen.

    Ik heb hem ook besteld. De eerste editie en potloden van Bruynzeel :Y) Mocht het bevallen en het boek uit zijn, dan komen de andere edities vast nog wel aan de beurt.


    Hamartia

    Mijn moeder heeft er één. Ik heb al heel lang het idee om hem eens te stelen en er zelf in aan de slag te gaan :Y)


    Stenenlikker

    Saudades schreef:
    (...)
    Ik heb hem ook besteld. De eerste editie en potloden van Bruynzeel :Y) Mocht het bevallen en het boek uit zijn, dan komen de andere edities vast nog wel aan de beurt.

    Hehe, ik heb ook die potloden, met 24 kleuren. Balen was wel, dat de ene dag de potloden aankwamen en de volgende dag pas het kleurboek, was iets fout gegaan.


    Your make-up is terrible

    Oeh die wil ik, waar heb je die gekocht en hoeveel kost ie?
    Nm, ik zie het net in Nikki haar post. Damn heb gisteren een bestelling bij bol.com gedaan. :(

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 17:50 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2014 - 20:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het ziet er echt leuk uit! Ik ga hem zeker weten ook halen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Shut up and take my money!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nu ik er in bezig ben, vind ik het echt geweldig ^^


    Stenenlikker

    Uhm, ik faal in kleuren.. Maar het is best vet hoe jullie 'm inkleuren. cx


    Some people are art and do art at the same time

    Assassin schreef:
    (...)
    Hehe, ik heb ook die potloden, met 24 kleuren. Balen was wel, dat de ene dag de potloden aankwamen en de volgende dag pas het kleurboek, was iets fout gegaan.

    Das niet zo tof, van dat boek dat een dag later kwam... Dat soort dingen heb ik nog nooit gehad met bol.com, dus ik ga er vanuit dat dit nu ook niet het geval is :Y) Ah wel, we zullen het dinsdag zien als de bestelling geleverd moet worden (:


    Hamartia

    Ik zat te kijken naar de reactie's op bol.com en heb even een vraagje. Mensen zeggen dat de bladen erg dun zijn en stift snel doordrukt en dat het boek onhandig uitgevoerd is waardoor je niet alles kan kleuren. Klopt dat?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nana, als het goed is kun je die nog wel annuleren of aanpassen. Want de bestelling die je gister hebt gedaan, komt dinsdag pas binnen. Moet je alleen even naar de bestelstatus kijken op bol.com als je ingelogd bent.

    Anyways, ik heb net editie één en twee besteld. Had ooit eens potloden aangeschaft omdat ik mezelf wilde gaan leren tekenen, maar daar het geduld niet voor. En inkleuren is altijd wel leuk ^^