• Naar aanleiding van dit topic

    Misschien hebben sommige van jullie 'm in de winkel zien liggen, het enige echte kleurboek voor volwassenen. Ik heb er zelf eentje gekregen van een vriendin, en ik vind 'm helemaal geweldig! Vooral als je zelf even inspiratieloos bent is het gewoon heerlijk om er even in te werken.











    Hebben jullie er ook één? Post wat foto's! ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mijn zus heeft hem voor haar verjaardag gekregen van mn moeder en daar was ik best jaloers op. Bleek dat wij er zelf ook een in de kast hebben staan, ben er alleen nog niet aan toegekomen.
    Wel mooi gedaan!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb zo juist de reiseditie besteld. Ik ga er pas aan beginnen als ik in het vliegtuig zit richting Bali. :Y)

    Ik heb er toen wel eentje in de winkel zien liggen en ik heb nog steeds spijt dat ik die niet heb meegenomen. Misschien word het toch tijd om er alsnog eentje te gaan halen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vind het er vet/mooi uitzien! Maar ik wil 'm niet. Ik kleur toch liever mijn eigen tekeningen in, haha. ;d


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macabre schreef:
    Omg, need.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ziet er wel cool uit, maar zou ik zelf niet het geduld voor hebben. Ik hou er meer van om zelf wat te tekenen in kantlijnen van cursussen, niet om alles in te gaan kleuren.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik was toevallig van plan om te gaan kijken of ik hem bij de bruna zag liggen morgen samen met Wreck this journal. Het ziet er allemaal heel gaaf uit (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil hem heel graag hebben.Ga hem binnen kort halen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ooh, die wil ik ook!


    -

    Vandaag gekocht en ben nu lekker aan het kleuren ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hij is binnen gekomen vanmiddag; ik ga hem veilig opbergen en er pas aan beginnen als ik in het vliegtuig zit. :Y)

    Ziet er echt geweldig uit!

    Ik wil dat boek heel graag, maar aangezien ik snel ongeduldig wordt is het misschien niet zo'n goed idee.


    • Oh my lord •

    Ik heb pijn in mijn hand van het kleuren, haha.
    Vandaag weer nieuwe stiften gekocht, van Bruynzeel en Stabilo.


    Your make-up is terrible

    Ik wil denk ik deze i.p.v Wreck this journal. Maar wat is fijner? Kleuren jullie met stiften of kleurpotlood?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 17:32 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!