• Naar aanleiding van dit topic

    Misschien hebben sommige van jullie 'm in de winkel zien liggen, het enige echte kleurboek voor volwassenen. Ik heb er zelf eentje gekregen van een vriendin, en ik vind 'm helemaal geweldig! Vooral als je zelf even inspiratieloos bent is het gewoon heerlijk om er even in te werken.











    Hebben jullie er ook één? Post wat foto's! ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb er nu toch geen tijd voor. Ik zal het deze zomer wel bestellen met een paar andere boeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Grier schreef:
    Ik zat te kijken naar de reactie's op bol.com en heb even een vraagje. Mensen zeggen dat de bladen erg dun zijn en stift snel doordrukt en dat het boek onhandig uitgevoerd is waardoor je niet alles kan kleuren. Klopt dat?


    Sommige stiften drukken inderdaad een beetje door, maar lang niet allemaal. Mijn brushpennen drukken nooit door.
    Ik snap niet wat ze met onhandig uitvoeren bedoelen? Ik heb wel eens dat ik een stukje mis omdat het in het midden bij de vouw zit, maar dat is alles, een maar mm.


    Your make-up is terrible

    Ik heb mij vandaag eentje gekocht. Jammer genoeg hadden ze enkel de reisversie liggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er ook een. Het is echt super fijn als je je hoofd een keertje leeg wil maken. En het is fijner dan een kinderkleurboek, deze is moeilijker en dus meer uitdaging.


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    Ik heb hem gezien in de Bruna, echt awesome! Ik denk dat ik er een ga komen... Er is trouwens ook nog een deel twee!

    Ik denk dat ik dit nog ga overwegen als ik mijn puzzel van 1000 stukjes af heb :3


    26 - 02 - '16

    Pama schreef:
    Uhm, ik faal in kleuren.. Maar het is best vet hoe jullie 'm inkleuren. cx


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben niet zo'n tekenaar, maar het ziet er wel heel gaaf uit. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Meh, de kleurpotloden van de kindjes zijn zo goed als verdwenen. Bummer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had die eergisteren in de winkel zien liggen haha :)
    Ik twijfelde of ik er 1 wilde kopen maar heb het toch maar niet gedaan omdat ik nog bezig was met mn wreck this journal :P


    Treat people with kindness

    Oh God, ik ben verliefd! Ik wil er zo één! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bananenprut. (MT bericht)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat is echt leuk! Het is alleen niks voor mij, want ik kan nog steeds niet binnen de lijntjes kleuren. Nooit gekund, ook.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb er vandaag een van een vriend gekregen :]


    El Diablo.

    Ik heb mijn eerste tekening af. Ik vond het wel leuk om te doen, maar ik heb het een beetje verpest door de achtergrond groen te kleuren. Ah wel. Het is leuk om je tijd te verdoen als je even geen zin in iets hebt. Foto trekt op niet veel, want tis hier nogal donker en ik ben iemand die niet haard op potloden en stylo's drukt als ik schrijf/kleur.

    http://instagram.com/p/o1brqAKpWH/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?