• Hoi allemaal,

    Een vraagje. Naast The Stag and the Doe (misschien kennen jullie dit James/Lily verhaal van mij en Femke) gaan we met z'n tweeën, wat we al een tijd geleden hadden afgesproken, een wolfstar story maken. Wolfstar is Remus/Sirius. Maar het zou natuurlijk erg fijn zijn als we een cover zouden hebben (:

    Informatie
    - De titel is nog niet helemaal zeker, dus die hoeft er niet op. Je kan er natuurlijk altijd 'Wolfstar' op zetten, of 'Remus x Sirius', leef je uit.
    - Ik wil er graag, logischerwijs, Remus en Sirius op hebben. De acteurs die je daar het best voor kan gebruiken zijn Andrew Garfield (Remus) en Ben Barnes (Sirius).
    - Je kan ze er ook in hun weerwolf en hond vorm neerzetten.
    - Het mag er mysterieus, maar ook vrolijk uit zien. Kies maar wat jij het fijnst vindt.
    - De auteurs hoeven er niet op, maar anders zet je er JamesPotter en Flitwick of Femke en Roos neer.
    - Zweinstein er op zou ook mooi zijn, maar dit is een optie.
    - Je kan ook kiezen voor een bos of het Krijsende Krot.
    - Als je zelf nog iets weet mag dit er natuurlijk ook op!

    Beloning
    Op het moment is de eer de beloning, maar dit kan veranderen. Ik heb nu geen credits maar daar kan ik altijd aan komen natuurlijk. Een andere beloning kan altijd overlegd worden.

    Alvast allemaal erg bedankt! Hopelijk hebben jullie inspiratie en bereidwilligheid.

    Xx

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 15:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik wil het wel proberen, nou ben ik niet de beste dus als hij echt heel slecht is zal ik het zeggen. :')

    EDIT: Ik krijg Hogwarts er niet heel erg goed in verwerkt dus ik heb hem eruit gelaten.....Als je wil kan ik het nog later proberen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 16:34 ]


    wat was dit ookalweer

    Jeej, Wolfstar ^.^
    Ik ga vanavond wat proberen.


    -

    Ik heb hem ongeveer af. Hij is niet faboulous prachtig en geweldig maar goed.
    Verbeterpunten zijn altijd welkom ;D




    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 17:17 ]


    wat was dit ookalweer

    Even mijn topics,
    Als ik tijd en zin heb wil ik wel wat proberen! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb mijn best gedaan! Hopelijk is het wat en als jullie iets anders willen, moet je het zeggen :p







    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 20:18 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    Ik heb mijn best gedaan! Hopelijk is het wat en als jullie iets anders willen, moet je het zeggen :p









    Ehm... het is Sirius, niet Serius. Verder zijn ze leuk!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Armastus schreef:
    Ik heb hem ongeveer af. Hij is niet faboulous prachtig en geweldig maar goed.
    Verbeterpunten zijn altijd welkom ;D






    Aww Remus kijkt wel heel lief :3 Ik vind ze best mooi! Niet zo negatief (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    Ehm... het is Sirius, niet Serius. Verder zijn ze leuk!


    ... Oh, dit is de grootste blunder ever! Haha ik ga kijken of het me lukt om alles even te veranderen xD


    "Not my daughter, you bitch!"

    Flitwick schreef:
    (...)

    Aww Remus kijkt wel heel lief :3 Ik vind ze best mooi! Niet zo negatief (;


    Dankjewel! (:
    Het is de eerste die ik gemaakt heb en ik was nogal bang dat ie echt zou falen :')


    wat was dit ookalweer

    Zo, ik heb ze verandert, hopelijk zijn ze nu wel goed!
    Phoe, wat had ik een massel dat ik alle foto's die ik nodig had nog had bewaard haha


    "Not my daughter, you bitch!"

    Het wilde niet echt lukken, maar uiteindelijk is dit het resultaat:


    Ik probeer het denk ik van de week nog een keer.


    -

    Pumbaa schreef:
    Het wilde niet echt lukken, maar uiteindelijk is dit het resultaat:


    Ik probeer het denk ik van de week nog een keer.

    Wauw! Vind hem echt mooi <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wanneer moet 'ie af zijn? Dan werk ik er vanavond/morgen aan ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Wanneer moet 'ie af zijn? Dan werk ik er vanavond/morgen aan ^^


    Maakt helemaal niet uit! De Story komt ergens deze week, maar we gaan waarschijnlijk verschillende covers gebruiken, bijv bij elk hoofdstuk. Dus de covers kunnen altijd binnen stromen, wanneer je ook maar wil. Het is alleen maar fijn dat je dat wil doen (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    Maakt helemaal niet uit! De Story komt ergens deze week, maar we gaan waarschijnlijk verschillende covers gebruiken, bijv bij elk hoofdstuk. Dus de covers kunnen altijd binnen stromen, wanneer je ook maar wil. Het is alleen maar fijn dat je dat wil doen (:

    Is het enkel plaatjes of mogen gifs ook? Want daar ben ik best goed in tbh, hehe.