• Ik heb dus net een hele week vrij gehad en de leraren hebben dus redelijk veel huiswerk opgegeven. Ik had alles al helemaal gepland, zodat ik het laatste weekend lekker rustig aan zou kunnen doen, inplaats van leren. Het probleem is dus dat ik nu, na vijf dagen, nog helemaal niks heb gedaan. Ik ben best wel teleurgesteld in mijzelf, vooral omdat dit niet de eerste keer is dat dit voorkomt. Nu moet ik toch het hele weekend leren, omdat ik het te druk had met op Quizlet zitten en afspreken met vrienden. Natuurlijk, vakantie blijft vakantie en het is niet de bedoeling om de hele tijd te zitten leren. Toch had ik liever gehad dat ik al wat eerder was begonnen.



    Nu vroeg ik mij af; Wie is er hier ook zo goed in plannen en stelt alles uit tot op het laatste moment? :'D

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 18:35 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik moet ook nog heel veel doen. (krul)
    Maar we redden het wel. Logan. c:


    •*• Lululu •*•

    Dit is echt een heel slechte eigenschap van mij. Ik stel ALLES uit. Ik kan heel goed planningen maken maar ik kan me er niet aan houden. Rampzalig


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    Dit is echt een heel slechte eigenschap van mij. Ik stel ALLES uit. Ik kan heel goed planningen maken maar ik kan me er niet aan houden. Rampzalig


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Normaal kan ik wel plannen, maar als het over vakanties of weekenden gaat, ben ik precies zoals jij ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Normaal kan ik wel plannen, maar als het over vakanties of weekenden gaat, ben ik precies zoals jij ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Normaal stel ik ook alles uit, maar deze vakantie is het me toch gelukt om me te kunnen opsluiten en te leren. Ik heb heel mijn vakantie dan wel verpest, maar ik heb mijn examens toch iets kunnen verlichten. Al heb ik niet het gevoel dat er ook maar iets verminderd is van mijn berg werk....


    Take me to wonderland

    Zelfs afspreken met vriendinnen stel ik uit. Niks doen is gewoon zoveel fijner dan dingen die moeten of dingen die energie kosten, helaas.

    Me! Ik heb dan wel geen vakantie, maar wel een lang Hemelvaartweekend... Net als jij, had ik me zo voorgenomen om alvast goed te gaan leren en veel te lezen in een Engels boek waar ik dinsdag een SO van ga hebben, maar hey; Q is leuker en daarbij ben ik dit weekend verslaafd aan een serie die ik aan het kijken ben... Het is zo te hopen dat ik alles in de komende twee dagen kan doen...


    Hamartia

    I am the procrastination queen. (cat)


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik dacht eerst dat je topictitel: 'Ik ben lekker' was :'D
    Maar geloof me, je bent niet de enige die zoveel uitstelt, ik ben een ramp. En van waar kom jij aan een week vakantie? Wij hebben maar een verlengd weekend (al ben ik daar wel heel blij mee, haha).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat is heel erg herkenbaar. Ik heb altijd precies hetzelfde probleem; ik begin met een hoop goede voornemens en een mooie planning, en uiteindelijk moet ik het allemaal op de laatste dag nog doen. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wacht altijd tot de laatste dag en tot ik móét. Nu heb ik mijn tentamenrooster gezien en ja, dat was zo schrikken dat ik de afgelopen dagen alleen maar heb zitten leren.


    Take risks and conquer your fears.

    Neverlands schreef:
    Dit is echt een heel slechte eigenschap van mij. Ik stel ALLES uit. Ik kan heel goed planningen maken maar ik kan me er niet aan houden. Rampzalig


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Neverlands schreef:
    Dit is echt een heel slechte eigenschap van mij. Ik stel ALLES uit. Ik kan heel goed planningen maken maar ik kan me er niet aan houden. Rampzalig


    26 - 02 - '16

    Ik heb hetzelfde probleem hoor.
    Ik stel vaak alles uit, ook al weet ik in mijn hooft dat het niet slim is en dat ik het niet uit moet stellen.
    Ik moet nu bijv. voor maandag drie opdrachten inleveren, en ik ben nu halverwege de eerste opdracht ^^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 19:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling