• Hallo iedereen,

    Het is sinds iets meer dan een maand uit met mijn vriendje, we hebben 3 maanden een relatie gehad, ik weet dat het niet heel erg lang klinkt maar het voelde wel lang,omdat we al een halfjaar daarvoor met elkaar liepen.
    hij had het uitgemaakt omdat we te veel ruzie hadden en elkaar te weinig zagen. Nou ik was er echt helemaal kapot van (nu nog steeds eigenlijk)
    Maar mijn ex gaf nadat het uit was, nog hele rare signalen naar mij toe, hij had het over mij in een string, over nog seks met mij etc. Dus daardoor bleven we ook steeds praten, waar ik nu wel echt spijt van heb, want als puntje bij paaltje komt, zegt hij toch weer dat hij me niet meer wil.
    het allervervelendste is ook nog wel, dat we collega's zijn dus ik word elke week wel 2 keer met hem geconfronteerd.
    ik heb tegen hem gezegd dat ik het er nu uiteindenlijk wel mee eens ben dat we uit elkaar zijn, maar dat we nu ook allebei niet echt bepaald gelukkig zijn.
    maar nu wil ik hem dus echt het allerliefste van de hele wereld weer terug, ik denk nog steeds elke dag aan hem, aan zijn lieve goedemorgen berichtjes, en zijn lach en de manier waarop hij mij altijd weer aan het lachen kreeg. Ik mis hem gewoon ontzettend, ik wil hem zo graag terug,maar heb echt geen flauw idee

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 17:04 ]

    het lukt me gewoon op een 1 of andere manier niet. ik heb dit ook nog nooit voor iemand gevoelt. en alle collega's zeggen ook: jullie horen bij elkaar, iedereen die ziet dat hij je mist, alleen hij is gewoon te eigenwijs om het toe te geven( hij is ook heel gesloten, dus veel krijg je zowiezo al nooit uit hem) maar dat maakt het ook moeilijk, dat andere mensen zeggen dat ze zien dat hij nog wel om mij geeft...

    Andere mensen kunnen zoveel zeggen. Een vriendin van mij had eerst ook een geweldige connectie met haar vriend, nu ex, daarvan zeiden ze ook: "O, jullie passen zo goed bij elkaar, jullie horen bij elkaar, zo leuk," bla bla bla. Het probleem is dat het stelletje daarnaar gaat luisteren, in plaats van wat ze zelf vinden. Hoewel, niet iedereen doet dit. Soms hoort het simpelweg zo, mis je de herinneringen aan een persoon in plaats van de persoon zelf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Deze jongen weet niet helemaal wat hij wilt, geloof ik. En daardoor geeft hij signalen die zich alsmaar tegenspreken. Jij hebt recht op duidelijkheid en een zekere relatie. Hij is op dit moment voor zichzelf aan het uitzoeken wat hij wilt. Dat gaat 'ie jouw waarschijnlijk nooit zo zeggen, want zo zijn jongens nu eenmaal niet. Geef hem en vooral ook jezelf de kans om dingen voor jezelf uit te zoeken. Was je het er echt mee eens dat het beter is als jullie uit elkaar zijn? Wogen de ruzies op tegen de momenten dat het wel gezellig was? Is jullie definitie van elkaar vaak zien reëel geweest? Zit jij te wachten op weer een emotioneel slope de relatie? Het is niet altijd leuk om die vragen te moeten stellen aan jezelf en zeker als de antwoorden niet zo zou zijn als je zou willen, maar je moet voor jezelf kiezen. Jij bent de hoofdpersoon in je leven en dat is niet egoïstisch, maar de waarheid. Je leeft voor jezelf en niet voor anderen. Natuurlijk zijn er belangrijke mensen in je leven voor wie je veel over hebt, maar ga jezelf wel na of sommige mensen het waard zijn om voor op te offeren. Ik persoonlijk vind dat een jongen die zelf nog niet eens weet wat hij wilt, pas een grote rol in jouw leven verdiend, als hij weet wat hij wilt en jij daar onderdeel van bent.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Laat je niet door andere leiden of verblinden door liefde.
    Het is nog maar pas uitgegaan en daarom is het meer dan logisch dat je je vriend graag terug wilt.
    Anderen kunnen niet zien of uitmaken bij wie jij hoort.

    Het is misschien op het moment ook beter om alles te evalueren met jezelf.
    Blijf jezelf vragen stellen over deze relatie en beantwoord elke vraag die in je opkomt ook al zijn ze nog zo overduidelijk.

    Om rust te vinden in alles heb je gewoon even tijd nodig en moet je proberen een nieuwe kracht te vinden om door te gaan.
    Om alles wat je doet een soort reden te geven en het gat dat liefde achterlaat op te bullen.

    Dat is tenminste hoe ik erover denk.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Yzma schreef:
    Deze jongen weet niet helemaal wat hij wilt, geloof ik. En daardoor geeft hij signalen die zich alsmaar tegenspreken. Jij hebt recht op duidelijkheid en een zekere relatie. Hij is op dit moment voor zichzelf aan het uitzoeken wat hij wilt. Dat gaat 'ie jouw waarschijnlijk nooit zo zeggen, want zo zijn jongens nu eenmaal niet. Geef hem en vooral ook jezelf de kans om dingen voor jezelf uit te zoeken. Was je het er echt mee eens dat het beter is als jullie uit elkaar zijn? Wogen de ruzies op tegen de momenten dat het wel gezellig was? Is jullie definitie van elkaar vaak zien reëel geweest? Zit jij te wachten op weer een emotioneel slope de relatie? Het is niet altijd leuk om die vragen te moeten stellen aan jezelf en zeker als de antwoorden niet zo zou zijn als je zou willen, maar je moet voor jezelf kiezen. Jij bent de hoofdpersoon in je leven en dat is niet egoïstisch, maar de waarheid. Je leeft voor jezelf en niet voor anderen. Natuurlijk zijn er belangrijke mensen in je leven voor wie je veel over hebt, maar ga jezelf wel na of sommige mensen het waard zijn om voor op te offeren. Ik persoonlijk vind dat een jongen die zelf nog niet eens weet wat hij wilt, pas een grote rol in jouw leven verdiend, als hij weet wat hij wilt en jij daar onderdeel van bent.


    wow, jij zegt echt wel gewoon precies hoe het is! Je kent hem niet eens, en je weet nu gewoon al dat hij niet weet wat hij wilt. En dat klopt ook ja, ik heb voor mezelf besloten dat het gewoon beter is als we even helemaal niet appen, en op het werk doe ik natuurlijk gewoon zo normaal mogelijk tegen hem. Ik denk dat hij steeds tegen mij zegt dat hij niks meer wilt, om mij te beschermen omdat hij zelf nog niet weet wat hij wilt misschien?

    xkimx124 schreef:
    (...)

    wow, jij zegt echt wel gewoon precies hoe het is! Je kent hem niet eens, en je weet nu gewoon al dat hij niet weet wat hij wilt. En dat klopt ook ja, ik heb voor mezelf besloten dat het gewoon beter is als we even helemaal niet appen, en op het werk doe ik natuurlijk gewoon zo normaal mogelijk tegen hem. Ik denk dat hij steeds tegen mij zegt dat hij niks meer wilt, om mij te beschermen omdat hij zelf nog niet weet wat hij wilt misschien?


    Dat weet ik door zijn signalen. Je kan best met hem appen, maar houd het gesprek safe en vermijd de signalen. Als hij niet de gelegenheid heeft om ze aan jouw te sturen, dan zal hij ze ook minder vaak sturen. Je kan wel rustiger aan doen op what's app. Misschien als hij afstand heeft tot jou, hij ook meer overzicht heeft.
    Onthoud: leef voor jezelf en niemand anders die dat niet waard is. En degenen die het waard zijn om jouw opoffering te genieten, moeten zeker ervan zijn.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 20:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yzma schreef:
    (...)

    Dat weet ik door zijn signalen. Je kan best met hem appen, maar houd het gesprek safe en vermijd de signalen. Als hij niet de gelegenheid heeft om ze aan jouw te sturen, dan zal hij ze ook minder vaak sturen. Je kan wel rustiger aan doen op what's app. Misschien als hij afstand heeft tot jou, hij ook meer overzicht heeft.
    Onthoud: leef voor jezelf en niemand anders die dat niet waard is. En degenen die het waard zijn om jouw opoffering te genieten, moeten zeker ervan zijn.


    Echt super bedankt voor je advies, Ik dacht meer dat het goed zou zijn voor mezelf om niet te appen, want zo krijg ik tenminste ook niet zo snel meer hoop, en heb ik even rust in mijn hoofd om alles op een rijtje te zetten. En voor hem hetzelfde geval. ik heb trouwens al best een paar keer gezegd, het is beter als we misschien even stoppen met praten, maar dan word hij weer boos en zegt dan: we kunnen toch gewoon blijven praten... en ik heb dan weer zoiets van jongen wat wil je nou. Als het even rustig is tussen ons, heeft hij misschien ook meer inzicht in wat hij wilt.