• Ik heb het al best vaak gelezen op mensen hun profielen op ask.fm en Twitter, maar zijn Louis Tomlinson en Eleanor Calder nou echt uit elkaar of is het een roddel?

    Zo werd er gezegd dat de jongens in een Iers tijdschrift stond en bij Louis zijn relatie status single stond, maar is dat ook echt waar? Ik hoop dat jullie het wel weten en dat jullie niet zo verward als mij zijn.


    True friends stab you in the front.

    For god's sake. Wat maakt het uit of hij wel of niet single is?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    For god's sake. Wat maakt het uit of hij wel of niet single is?


    + Het is niet alsof hij een van jullie gaat daten nu hij single is.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    idk en idgaf.


    Alleen maar tranen van geluk

    Voor de mensen die nu reageren dat het niet boeit, waarom reageer je dan?
    Ze vraagt iets en daar kunnen we normaal antwoord op geven, weet je het niet, reageer dan nuttig of niet.

    OT: Ik heb het ook gelezen maar ik denk dat ze nog bij elkaar zijn.


    wat was dit ookalweer

    Hm, ik had er nog niks over gehoord. Ik denk dat ze nog wel bij elkaar zijn?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Kom op mensen, niet zo negatief. Het is toch normaal dat je als fan geïnteresseerd bent in het privéleven van je idool?

    Ik denk eerlijk gezegd dat het niet waar is. Waarschijnlijk was het gewoon een drukfout van het tijdschrift - of deden ze dat bewust om aandacht te krijgen en zo meer te verkopen, je weet maar nooit met die blaadjes - anders zou het volgens mij allang in betrouwbaardere media komen en zou Louis zelf er natuurlijk ook al op gereageerd hebben. Zo'n vermelding uit het niets van een tienermagazine lijkt me niet erg betrouwbaar.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 15:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Totdat Louis het niet zelf heeft bevestigd, zou ik het niet geloven als ik jou was.


    Physics is awesome

    Ik denk dat het een drukfout is, maar I wouldn't mind to be honest-- vind Eleanor namelijk ontzettend fake in public en alles, maar da's dan weer mijn mening.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Geen idee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iphigenia schreef:
    (...)

    + Het is niet alsof hij een van jullie gaat daten nu hij single is.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    *leest eerste drie reacties*
    *zucht*

    On topic: ik vind het heel lastig om zoiets aan te nemen als het niet bevestigd is door Louis of Eleanor zelf. Wel heb ik gehoord dat zijn relatiestatus ook op 'single' staat in het nieuwe Where We Are-boek. Aangezien zo'n boek vrij 'officieel' is (in ieder geval officiëler dan een tijdschrift), brengt dat me toch wel aan het twijfelen... Laten we wachten tot Louis of Eleanor hier zelf iets over zeggen!


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Kairos schreef:
    For god's sake. Wat maakt het uit of hij wel of niet single is?

    Dit.


    26 - 02 - '16

    Als het je niet boeit, reageer hier dan ook niet op.

    Laten we wachten tot ze iets bekend maken, het kan ook een rumoer zijn. Nu ben ik als Larry shipper best enthousiast, hoe onaardig dat ook klinkt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 15:40 ]

    Mensen serieus reageer niet zo onrespectvol. Ze vraagt iets en als je hier op geen antwoord kunt geven moet je helemaal niet antwoorden.
    In ieder geval, nee ze zijn nog bij elkaar. Het zou me verbazen moest dat zijn.

    Mafia schreef:
    Mensen serieus reageer niet zo onrespectvol. Ze vraagt iets en als je hier op geen antwoord kunt geven moet je helemaal niet antwoorden.
    In ieder geval, nee ze zijn nog bij elkaar. Het zou me verbazen moest dat zijn.



    Dit is al een maand oud. :'D Just saying.