• Ik heb het al best vaak gelezen op mensen hun profielen op ask.fm en Twitter, maar zijn Louis Tomlinson en Eleanor Calder nou echt uit elkaar of is het een roddel?

    Zo werd er gezegd dat de jongens in een Iers tijdschrift stond en bij Louis zijn relatie status single stond, maar is dat ook echt waar? Ik hoop dat jullie het wel weten en dat jullie niet zo verward als mij zijn.


    True friends stab you in the front.

    *leest eerste drie reacties*
    *zucht*

    On topic: ik vind het heel lastig om zoiets aan te nemen als het niet bevestigd is door Louis of Eleanor zelf. Wel heb ik gehoord dat zijn relatiestatus ook op 'single' staat in het nieuwe Where We Are-boek. Aangezien zo'n boek vrij 'officieel' is (in ieder geval officiëler dan een tijdschrift), brengt dat me toch wel aan het twijfelen... Laten we wachten tot Louis of Eleanor hier zelf iets over zeggen!


    Precies dit.
    Ik denk dat niemand er echt duidelijkheid over heeft eigenlijk.
    + die foto is van een vorig rumoer. Dat is dus (helaas/gelukkig, hoe je het wilt zien) geen bewijs dat het nog aan is tussen Louis en Eleanor.
    ( De foto van 'same old twitter bullshit,' of iets in die richting )

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 15:33 ]

    hou je negatieve reactie's maar bij je, ik vraag alleen maar iets.
    als het je niet boeit reageer dan ook niet.


    True friends stab you in the front.

    Pencils schreef:
    (...)

    Precies dit.
    Ik denk dat niemand er echt duidelijkheid over heeft eigenlijk.
    + die foto is van een vorig rumoer. Dat is dus (helaas/gelukkig, hoe je het wilt zien) geen bewijs dat het nog aan is tussen Louis en Eleanor.
    ( De foto van 'same old twitter bullshit,' of iets in die richting )

    Oh serieus, meh ik wil dat ze nog samen zijn ze zijn echt leuk. :(

    Mafia schreef:
    (...)
    Oh serieus, meh ik wil dat ze nog samen zijn ze zijn echt leuk. :(


    Vind ik dus ook. Ik vind ze echt supercute samen en ik snap de haters echt niet, Louis is gelukkig en dat is toch wat je wil zien van je idool?
    Eigenlijk heb ik veel respect voor El, dat ze al die haat accepteert laat eigenlijk alleen maar zien dat ze van hem houdt :')


    wat was dit ookalweer

    Ik denk dat ze nog bij elkaar zijn tbh, ik heb Louis het nog niet zelf horen zeggen en een groep fangirls op twitter zeggen wel meer dingem :x


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik volg het niet op de voet, maar ik volg wel een hoop celebrity news feeds en tot nu toe heb ik nog geen alarmbellen horen afgaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    N'awh, dat zou erg jammer zijn. Ik vond ze altijd wel schattig samen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hm. Persoonlijk hoop ik dat het waar is, omdat ik er in geloof dat Larry bestaat. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb het ook heel vaak gehoord, maar ik denk dat het niet waar is.
    Want ik ben een Larry shipper, en management zou Louis nooit toelaten om het uit te maken, of dat Eleanor het uitmaakt.
    Was het maar waar, dan zou het geweldig nieuws zijn. :Y)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Hmm, ergens hoopt een deel van mij dat het waar is, want voor mij blijft het Larry, maar ergens denk ik niet dat het waar is. Sowieso zou ik niets geloven tot een van de twee het bevestigd, want er staat wel meer op internet wat niet waar is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mulleroni schreef:
    Hm. Persoonlijk hoop ik dat het waar is, omdat ik er in geloof dat Larry bestaat. :Y)


    tbh ik ook, we horen het van zelf of ze het bekend gaan maken. :y


    True friends stab you in the front.

    Ik weet het eigenlijk niet... Maar ik hoop van niet! :Y)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Solarah schreef:
    Als het je niet boeit, reageer hier dan ook niet op.

    Laten we wachten tot ze iets bekend maken, het kan ook een rumoer zijn. Nu ben ik als Larry shipper best enthousiast, hoe onaardig dat ook klinkt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een vraag voor de Larry-shippers, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar geloven jullie dat Larry echt bestaat of zien jullie hen gewoon stiekem graag als koppel? (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wie is dit :')


    I live for the applause, you will die for it.