• Ik heb het al best vaak gelezen op mensen hun profielen op ask.fm en Twitter, maar zijn Louis Tomlinson en Eleanor Calder nou echt uit elkaar of is het een roddel?

    Zo werd er gezegd dat de jongens in een Iers tijdschrift stond en bij Louis zijn relatie status single stond, maar is dat ook echt waar? Ik hoop dat jullie het wel weten en dat jullie niet zo verward als mij zijn.


    True friends stab you in the front.

    Novoselic schreef:
    Ik heb een vraag voor de Larry-shippers, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar geloven jullie dat Larry echt bestaat of zien jullie hen gewoon stiekem graag als koppel? (:


    Door al die theorieën op internet over Larry en door die tattoe's waar ook weer theorieën over zijn, vind ik het moeilijk om er niet in te geloven. Daarbij vind ik ze ook heel schattig samen en raken ze elkaar net iets te veel aan als slechts vrienden.


    Pretty is just a pretty word.

    En trouwens, wat gaat het jullie eigenlijk aan of hij nou een vriendin heeft of niet? Mag er tegenwoordig niets meer privé blijven bij een beroemdheid?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb geen idee, ik denk dat je beter wacht tot Louis of Eleanor er zelf wat van zegt.


    16 - 09 - '17

    Larry-shippers.. :')


    ars moriendi

    Novoselic schreef:
    Ik heb een vraag voor de Larry-shippers, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar geloven jullie dat Larry echt bestaat of zien jullie hen gewoon stiekem graag als koppel? (:


    Ik denk dat dat per shipper verschilt. Persoonlijk zou ik het hartstikke leuk vinden als Louis en Harry een relatie zouden krijgen, maar ik vind het moeilijk om dingen aan te nemen zonder daar concreet bewijs voor te hebben (in dit geval dus Louis of Harry die het bevestigt). Natuurlijk, er zijn een hoop schattige foto's van Larry en sommige theorieën zijn best geloofwaardig, maar zolang er geen bewijs is, geloof ik het niet. Nu ben ik geen gigantische 'directioner' dus het kan ook aan mij liggen, maar ik vind dit een vrij logische redenatie :3


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Vraag het hem :Y)


    From these ashes, I will rise

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Door al die theorieën op internet over Larry en door die tattoe's waar ook weer theorieën over zijn, vind ik het moeilijk om er niet in te geloven. Daarbij vind ik ze ook heel schattig samen en raken ze elkaar net iets te veel aan als slechts vrienden.


    Wat voor tattoo?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik las ergens dat het later bekend zou worden gemaakt door Louis zelf, maar of ik van dat artikel ook maar iets moet geloven weet ik niet bepaald zeker. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Scribe schreef:
    (...)

    Wat voor tattoo?


    Meerderen, bijvoorbeeld het vogeltje en het vogelkooitje, het schip en de kompaswijzer, het slotje en de sleutel. Ik weet dat zo niet uit mijn hoofd. ;p

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 18:13 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Davern schreef:
    Hmm, ergens hoopt een deel van mij dat het waar is, want voor mij blijft het Larry, maar ergens denk ik niet dat het waar is. Sowieso zou ik niets geloven tot een van de twee het bevestigd, want er staat wel meer op internet wat niet waar is.


    Dit.


    "Family don’t end in blood”

    Ik snap oprecht niet hoe iemand met een gezond verstand in "Larry" kan geloven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Ik snap oprecht niet hoe iemand met een gezond verstand in "Larry" kan geloven.


    Iemand die me begrijpt.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Kairos schreef:
    Ik snap oprecht niet hoe iemand met een gezond verstand in "Larry" kan geloven.

    Ieder zijn of haar denkwijze. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Kairos schreef:
    Ik snap oprecht niet hoe iemand met een gezond verstand in "Larry" kan geloven.


    Dit gaat wel een beetje ver, hoor. Zelf geloof ik ook niet in Larry maar ik begrijp heel goed waar mensen die erin geloven vandaan komen. Er zijn hele geloofwaardige theorieën. Om nou meteen te beweren dat ze geen gezond verstand hebben, vind ik behoorlijk respectloos.

    Ik snap trouwens oprecht niet waarom mensen die One Direction niet leuk vinden, niet gewoon wegblijven uit dit topic en de fans en shippers in hun waarde laten. Dat is beter voor iedereen.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    freestyle schreef:
    (...)

    Dit gaat wel een beetje ver, hoor. Zelf geloof ik ook niet in Larry maar ik begrijp heel goed waar mensen die erin geloven vandaan komen. Er zijn hele geloofwaardige theorieën. Om nou meteen te beweren dat ze geen gezond verstand hebben, vind ik behoorlijk respectloos.

    Ik snap trouwens oprecht niet waarom mensen die One Direction niet leuk vinden, niet gewoon wegblijven uit dit topic en de fans en shippers in hun waarde laten. Dat is beter voor iedereen.


    Dus omdat die mannen zich vol laten tatoeëren met random tattoos en ze beste vrienden zijn -I guess- zijn dat "tekens" dat ze samen zijn? Oh alsjeblieft zeg.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.