• Ik heb het al best vaak gelezen op mensen hun profielen op ask.fm en Twitter, maar zijn Louis Tomlinson en Eleanor Calder nou echt uit elkaar of is het een roddel?

    Zo werd er gezegd dat de jongens in een Iers tijdschrift stond en bij Louis zijn relatie status single stond, maar is dat ook echt waar? Ik hoop dat jullie het wel weten en dat jullie niet zo verward als mij zijn.


    True friends stab you in the front.

    Urie schreef:
    (...)

    Dus omdat die mannen zich vol laten tatoeëren met random tattoos en ze beste vrienden zijn -I guess- zijn dat "tekens" dat ze samen zijn? Oh alsjeblieft zeg.


    Nee maar ze zeggen dat de tatooages matchen en dat kan dus erop wijzen dat ze samen zijn.
    Maar ik snap niet dat je reageert als je geen fan bent / je ze niet shipt?


    wat was dit ookalweer

    freestyle schreef:
    (...)

    Dit gaat wel een beetje ver, hoor. Zelf geloof ik ook niet in Larry maar ik begrijp heel goed waar mensen die erin geloven vandaan komen. Er zijn hele geloofwaardige theorieën. Om nou meteen te beweren dat ze geen gezond verstand hebben, vind ik behoorlijk respectloos.

    Ik snap trouwens oprecht niet waarom mensen die One Direction niet leuk vinden, niet gewoon wegblijven uit dit topic en de fans en shippers in hun waarde laten. Dat is beter voor iedereen.

    Nee hoor, open topic. Mensen mogen zeggen wat ze willen.


    ars moriendi

    Armastus schreef:
    (...)

    Nee maar ze zeggen dat de tatooages matchen en dat kan dus erop wijzen dat ze samen zijn.
    Maar ik snap niet dat je reageert als je geen fan bent / je ze niet shipt?


    Toevallig omdat de een een tattoo heeft van een kooitje en de ander een vogel mooi vond staan, of die shit die er gezegd werd, zijn ze dus samen? En omdat er veel foto's zijn van hun tweeën samen betekent dus ook dat ze iets hebben? Hallo, dan kan ik net zo goed zeggen dat Austin Carlile en Alan Ashby samen iets hebben.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Het is altijd jammer dat als er een One Direction topic/ Justin Bieber topic wordt geopend er eerst non-fans komen met onnuttige reacties die niemand iets boeit. Zijn we dan allemaal zo kinderachtig hierzo?

    OT: Ik denk niet dat ze uit elkaar zijn. Aangezien er op twitter ook een dm is gestuurd naar Eleanor. Maarja, of die fake is weet ik niet.


    Danmarks Dynamite.

    @ergens hierboven: Ja, natuurlijk mogen mensen zeggen wat ze willen, volgens mij heb ik ook nergens gezegd dat dat niet mag. Ik snap het nut er alleen niet van. Waarom zou je in vredesnaam in een topic over One Direction een negatieve reactie plaatsen als je niet eens fan bent? Het veroorzaakt alleen maar irritaties, dat blijkt maar weer.

    En er zijn ontelbare theorieën en analyses, backstage foto's waarvan het overduidelijk niet de bedoeling was dat ze naar buiten zouden komen, interviews waarin dubbelzinnige antwoorden worden gegeven... Goed, ik kan niet ontkennen dat er soms een beetje te veel wordt geanalyseerd, maar ik snap echt wel dat sommige mensen meer achter die dingen zien. Bovendien gaat het er helemaal niet om of Larry onzin is of niet, het gaat erom dat iedereen het recht heeft om te geloven wat hij of zij wil zonder daar meteen op aangevallen te worden.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Kijk mensen, ik ben ook geen fan, maar daarom hoef ik nog niet meteen "Larry-shippers zijn niet goed bij hun hoofd" en "ach hoe belachelijk, 1D-fans zijn echt idioot"-reacties te plaatsen. Ik ben zelf wel geïnteresseerd hoe het is om echte mensen te shippen, omdat ik zelf alleen maar fictieve personages uit boeken ship. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het was niet gemeen bedoeld. Maar ik bedoelde niet dat alle Larry-shippers "geen gezond verstand hebben", ik snap gewoon echt niet dat je in zoiets kan geloven. Van mij mogen mensen er best in geloven, maar ik vind het gewoon echt raar. I mean, ze hebben beide meerdere vriendinnen gehad en dergelijke. En om er allerlei theorieën en analyses bij te maken gaat, vind ik, echt te ver. Het is niet een één of ander complot of samenzwering.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee dat kan ik niet geloven, in mijn ogen horen die twee elkaar ookal ken ik ze niet (echt) wel fan maar er zit een verschil in kennel via tv en bladen als kennen in de vorm van fysiek kennen...

    Ooit las ik een Twitter bericht van louis over elenor, hij was toen best boos op fans i don't know....
    Maar neej die twee blijven naar mijn mening altijd samen, en ik snap gewoon niet dat bepaalde fans het louis en de andere jongens niet "gunnen" alsof ze ooit zouden daten met een 15 jarige! Com'on....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wat is er eigenlijk zo leuk om je idool opeens op hetzelfde geslacht te laten vallen terwijl hij, na eigen zeggen, hetero is?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kairos schreef:
    Het was niet gemeen bedoeld. Maar ik bedoelde niet dat alle Larry-shippers "geen gezond verstand hebben", ik snap gewoon echt niet dat je in zoiets kan geloven. Van mij mogen mensen er best in geloven, maar ik vind het gewoon echt raar. I mean, ze hebben beide meerdere vriendinnen gehad en dergelijke. En om er allerlei theorieën en analyses bij te maken gaat, vind ik, echt te ver. Het is niet een één of ander complot of samenzwering.

    Ik geloof er zelf ook niet in, hoor. (: Anders hadden ze het allang bekend gemaakt, daar ben ik enorm zeker van. Maar ieder zijn mening natuurlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Daarom vind ik het zo raar dat mensen er in kunnen geloven. De entertainmentwereld is niet zo bekropen meer dat je niet "veilig" uit de kast kan komen. Daarnaast zou het dan logischer zijn dat ze single zouden zijn, dan dat ze een vriendin zouden hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Btw.. het heet niks voor niks een 'roddel' blad.
    9 van de 10 keer vertellen ze leugens of verdraaien verhalen.
    + het kan een foutje zijn van de typer die niet goed heeft gelezen of zo :3


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Buddy schreef:
    Wat is er eigenlijk zo leuk om je idool opeens op hetzelfde geslacht te laten vallen terwijl hij, na eigen zeggen, hetero is?


    Mee eens.
    Ik snap ook niet wat er zou veranderen, als je fan bent ben je fan om de muziek en toch niet om 'Larry'?
    Maar goed, ze hadden ook veel ergere dingen kunnen shippen volgens mij :')


    wat was dit ookalweer

    Elmorria schreef:
    Btw.. het heet niks voor niks een 'roddel' blad.
    9 van de 10 keer vertellen ze leugens of verdraaien verhalen.
    + het kan een foutje zijn van de typer die niet goed heeft gelezen of zo :3

    Ik vind echt dat roddelbladen bij de wet verboden moeten worden. Al die onbetrouwbare informatie ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Armastus schreef:
    (...)

    Mee eens.
    Ik snap ook niet wat er zou veranderen, als je fan bent ben je fan om de muziek en toch niet om 'Larry'?
    Maar goed, ze hadden ook veel ergere dingen kunnen shippen volgens mij :')


    Er zijn er ook wel bij die trio's shippen :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered