• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caelia schreef:
    (...)

    Natuurlijk ^^ Ehm, ik heb niet echt een voorkeur dus kan alle kanten op. Al is Ayla wel iets afstandelijker toe naar mannen, dus echt sprake van blindelings vertrouwen zoals bij Ro is er ( nog ) niet. Als je dat niet erg vind ^^


    Goede vrienden dan ? :3 (nog) niet de allerbeste, maar wel zo dat ze elkaar redelijk goed kennen?

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Ja, laten we zeggen dat Damen mee deed aan het jagen (maar hij liep achter en zag het gebeuren en liep weg door de shock) en dus hij weet het al en is woedend ;) Goed voor u?


    Ja is zeer goed ^^

    HoechIin schreef:
    (...)

    Aleydis? Kies jij maar wat. :Y)


    Yay! :3 Best Friends? Of één van zijn nichtjes? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Yay! :3 Best Friends? Of één van zijn nichtjes? :3


    Beste vrienden is prima. c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Myle schreef:
    (...)
    Dan kun je sowieso doen dat Coop dus om het leven is gebracht en Ay daarom afstandelijker is omdat ze verdriet heeft? ^^
    Moet je natuurlijk zelf bedenken, maar is een ingeving (:


    Is goed, ik was zoiezo al van plan om je straks een berichtje te sturen met wat er evt gebeurd zou kunnen zijn. Ik ga dit zo aanpassen in mijn sheet, als het er bij staat dan laat ik het je wel weten en dan moet je maar zeggen of het goed is. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Raccoon, is goed dan doen we dat ^^
    De reden waarom ze wat afstandelijker is komt straks in m'n rol te staan, maar hierboven staat al een beetje waarom.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn personage komt er bijna aan, ik heb echt grootse moeite. Ik ben er uiteindelijk nu uit wat ik ervan wil maken - haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    MT.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mijn personage Amaya (vrouwelijke wolf), heeft nog niet echt een relatie/band met een van de andere wolven. Heeft een van jullie een ideetje? :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jennifer? Was Ayla al geheel aangepast? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics. (flower)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Myle schreef:
    Jennifer? Was Ayla al geheel aangepast? ^^


    Nu wel ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is er al een mannelijke wolf die het niet goed kan vinden met de alfa? ;p
    Anders wil ik Zico wel zo'n persoontje laten worden, haha.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Volgens mij nog niet hehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Volgens mij nog niet hehe


    Dan is hierbij Zico bekroond tot dé pain in the ass. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Dan is hierbij Zico bekroond tot dé pain in the ass. :Y)


    Hahah likey, likey :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anakin schreef:
    (...)

    Dan is hierbij Zico bekroond tot dé pain in the ass. :Y)


    By now I declare that Zico is the official rival of Adam!
    haha wordt leuk dit ^^'


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.