• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, en we gaan toch niet snel. En anders dan zet ik er een regel op tot die mensen bij zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Nee, en we gaan toch niet snel. En anders dan zet ik er een regel op tot die mensen bij zijn.


    Dat denk ik inderdaad ook niet, we zullen rustig aan moeten doen tot de anderen hun rol invullen.
    Maar dat zijn er niet echt heel veel meer - volgens mij.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nee dat klopt. Weet je wat; Ik open het topic nu gewoon en zie maar wat jullie ermee doen! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel veel plezier het weekend, Kelly!

    Ik zou de mensen die hun rol nog moeten doen wel nog even de tijd geven, niet dat de RPG voor mij nog niet hoef te starten, maar is wel zo eerlijk.
    Of ze moeten er zelf geen probleem mee hebben natuurlijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nee, ik start hem gewoon want er zijn veel enthousiastelingen. En als het te snel gaat zet ik even een stop op het aantal posts dat iemand mag plaatsen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik probeer Osairis toch nog vandaag af te maken!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Hmm, ik zou het in ieder geval vanavond pas openen.
    En de mensen die het nog niet hebben ingevuld een berichtje sturen.
    Bovendien staat er bij de regels dat gereserveerde personages maar twee dagen blijven staan - toch?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja dit klopt, maar ik maak vaak dit soort uitzonderingen hahah. Maar ik open liever nu het topic aangezien ik nu op een goede computer zit. Thuis heb ik er niet heel erg veel tijd voor vanavond. Morgen wel maar ik wil het nu gewoon openen zodat morgen iedereen wel kan posten. Is toch een vrije dag, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is goed, ik vind het juist geweldig haha!
    Ik ben hier echt, écht heel erg blij om dat we zo'n gezellig groep hebben!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Speeltopic 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga vanavond een post schrijven voor mijn beide personages –– op dit moment ben ik ontzettend fijn aan m'n studie aan het werken dus dat wil ik graag even voort zetten ^^


    Mijn personage is gemiddeld tien jaar ouder dan alle andere personages XD Ik neem het 'variatiegedeelte' altijd te letterlijk ;)

    Vindt iedereen het by the way goed als Osairis (een wolfsman) en Aspyn (een hunter) vroegere beste vrienden waren? Dus dat ze met elkaar zijn opgegroeid maar dat Osairis bijvoorbeeld op zijn zestiende door de pack werd verboden om nog langer contact met Ash te hebben. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    ^ I had to laugh, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is Casper een dropje. (bloos)