• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Btw als de wolven niks te doen hebben mogen ze altijd Adam zijn huis binnen lopen :Y)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Iphigenia schreef:
    (...)

    Ik zou heel graag willen - maar Aspyn is een hunter, haha.

    Trouwens, wat voor snufjes hebben de hunters om wolven te herkennen? @Myle


    Hmmm haha ja, die komt Aiden liever niet tegen dan :')

    Vulpine schreef:
    (...)

    Amaya heeft nog niks gedaan? Dan schrijf ik wel even een stukje waar jij dan op aan kan sluiten? :')


    Ja is goed :3 Ik zal wel zien wat je doet ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @ Kelly, gheh, i'm sorreh. Je moet je niet schuldig voelen hoor, ze krijgt genoeg steun van de weinige die het wel weten.
    En wat Mirthe zegt, Ro neemt haar wel mee om de pijn met een dosis alcohol te verzachten. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    @ Kelly, gheh, i'm sorreh. Je moet je niet schuldig voelen hoor, ze krijgt genoeg steun van de weinige die het wel weten.
    En wat Mirthe zegt, Ro neemt haar wel mee om de pijn met een dosis alcohol te verzachten. (:


    En dan heb je Zico nog die haar wel van haar gedachten houdt. :Y)
    Ik ga straks - na het innerlijke te hebben ingevuld - onze connectie erin zetten by the way. c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    @ Anakin, Precies ^^
    Is goed, ik pas die van mij aan na het eten.

    @Kelly, wat ik me nog afvroeg, is alles voor de rest qua wolven nog hetzelfde gebleven? Dus dat wanneer ze veranderen de kleren die ze aanhebben kapot gaan, en zodra de transformatie voorbij is ze zo goed als naakt zijn?
    En dat wanneer de eerste zonnestralen tevoorschijn komen ze terug veranderen?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 18:41 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    @ Anakin, Precies ^^
    Is goed, ik pas die van mij aan na het eten.

    @Kelly, wat ik me nog afvroeg, is alles voor de rest qua wolven nog hetzelfde gebleven? Dus dat wanneer ze veranderen de kleren die ze aanhebben kapot gaan, en zodra de transformatie voorbij is ze zo goed als naakt zijn?
    En dat wanneer de eerste zonnestralen tevoorschijn komen ze terug veranderen?


    Jep, dit is nog wel hetzelfde ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Myle - hoe kunnen de hunters wolven herkennen, buiten hun wolvenvorm?
    In de beginpost staat iets over snufjes, namelijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    xLenox schreef:
    oww ik heb ook nog een vraagje:

    Kan een bepaalde soort stof qua kleding nog mee veranderen in de transformatie? (bv leer ofzo)


    Nee, niets kan veranderen. Dus het is een tip voor je personage om zijn/haar meest lelijke kleren aan te trekken wanneer die van plan is te veranderen. En, als ze gaan veranderen kunnen ze het beste een nieuw setje kleren klaarleggen op de plek waar ze terugkomen. Hahah

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 18:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iphigenia schreef:
    @Myle - hoe kunnen de hunters wolven herkennen, buiten hun wolvenvorm?
    In de beginpost staat iets over snufjes, namelijk.


    Uhm, ja. Bloed denk ik? Als ze weten van wie het bloed is kunnen ze via bepaalde middelen uitzoeken van wie dit is en of het een wolfmens is en zo (:

    Nog niet zo over nagedacht, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Uhm, ja. Bloed denk ik? Als ze weten van wie het bloed is kunnen ze via bepaalde middelen uitzoeken van wie dit is en of het een wolfmens is en zo (:

    Nog niet zo over nagedacht, hahah


    Dna dus?
    Oké, dankjewel!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    (...)

    Dna dus?
    Oké, dankjewel!

    Kind of DNA ja, want het DNA veranderd tijdens de transformatie een groot deel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou die snufjes alleen niet nu al meteen toepassen. Anders is de kans dat de Hunters binnen een mum van tijd weten welke wolf wie is vrij groot.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    Ik zou die snufjes alleen niet nu al meteen toepassen. Anders is de kans dat de Hunters binnen een mum van tijd weten welke wolf wie is vrij groot.


    Precies. Het is de bedoeling dat er spanning in het RPG komt en dat het niet meteen duidelijk is wie Hunters en wie wolven zijn. Ik wil opbouwende spanning ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caelia schreef:
    Ik zou die snufjes alleen niet nu al meteen toepassen. Anders is de kans dat de Hunters binnen een mum van tijd weten welke wolf wie is vrij groot.


    Nee, en dat zou natuurlijk ook niet echt logisch zijn.
    "Hé meneer, mag ik u wat bloed afnemen? Gaan we kijken of u een wolf bent."
    Alleen, als ze iemand écht verdenken. Dan zouden ze diegene gewoon vast kunnen houden, om zo het bloed te verkrijgen.
    Anders is het bijna onmogelijk, en illegaal.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Myle schreef:
    (...)

    Nee, niets kan veranderen. Dus het is een tip voor je personage om zijn/haar meest lelijke kleren aan te trekken wanneer die van plan is te veranderen. En, als ze gaan veranderen kunnen ze het beste een nieuw setje kleren klaarleggen op de plek waar ze terugkomen. Hahah


    I had to laugh. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions