• Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Bohemen - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Wilkinson - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Rhaego - 24 december | 15
    Noek - Oase - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Schuester - 14 maart | 14
    Fren - Poppies - 9 januari | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 11
    Demi - Author - 24 september | 14



    EDDIE IN DE BEGINPOST :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:09 ]

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Ja, dat laatste, denk ik.
    In mijn afgelopen dromen ben ik iets van 3x vreemdgegaan met beroemdheden (Sam Claflin, Tyler Hoechlin en Zac Efron). En afgelopen nacht droomde ik dat 3 goede vrienden van mij me achtervolgden, toen schudde ik ze af en toen ging ik vreemd met iemand van mijn school die ik eigenlijk niet ken. (Een typische metal-fan) Daarna sleepte 1 van mijn vrienden me van hem weg.
    Like, wtf. ;o


    Haha. Dat is inderdaad welvreemd.
    Ik droomde gisteren dat ik bij B. op bezoek was en ziek - ik zag er niet uit - daar voor zijn ouders stond. Ik heb ook eens gedroomd dat ik mijn klas uitmoordde. Uhh.


    Reality's overrated.

    Tyler Hoechlin en Sam Claflin. Als ik nu mijn sarcatische smiley had. :')


    Danmarks Dynamite.

    Oase schreef:
    (...)

    Haha. Dat is inderdaad welvreemd.
    Ik droomde gisteren dat ik bij B. op bezoek was en ziek - ik zag er niet uit - daar voor zijn ouders stond. Ik heb ook eens gedroomd dat ik mijn klas uitmoordde. Uhh.

    Aha. ;o Ook vreemd, haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wilkinson schreef:
    Tyler Hoechlin en Sam Claflin. Als ik nu mijn sarcatische smiley had. :')

    Same. Mijn dromen; ik lach maar ik huil.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Haillooo!

    Ik haat haat haat mijn wiskunde docente die ook mijn mentrix is. Ik was zo met mijn mobiel aan het opnemen hoe zij uitlegde, want dat is belabberd en wilde ik aan mijn moeder laten horen, en toen nam ze hem in. Toen zei ze:'Vanmiddag ophalen bij meneer Groen.' Dus ik ging na school naar meneer Groen toe en die had helemaal niks van haar ontvangen. Ik ging haar zoeken maar ze was nergens en nu net kreeg mijn moeder een mailtje van haar dat ze mijn mobiel bij meneer Groen had gelegd om VIER UUR en dat ik er niet was. Nogal logisch als ik al om kwart voor drie weg was. Morgen is ze niet op school, die luie vis, dus moet ik morgen maar naar mister Green gaan. Ik haat haar echt pretty much.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ineens zeg je mister Green, im laughing. Maar ik snap dat dat niet leuk is. Bleh.


    Danmarks Dynamite.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Same. Mijn dromen; ik lach maar ik huil.


    HAHAHA
    .


    Danmarks Dynamite.

    Wentelteefje schreef:
    Haillooo!

    Ik haat haat haat mijn wiskunde docente die ook mijn mentrix is. Ik was zo met mijn mobiel aan het opnemen hoe zij uitlegde, want dat is belabberd en wilde ik aan mijn moeder laten horen, en toen nam ze hem in. Toen zei ze:'Vanmiddag ophalen bij meneer Groen.' Dus ik ging na school naar meneer Groen toe en die had helemaal niks van haar ontvangen. Ik ging haar zoeken maar ze was nergens en nu net kreeg mijn moeder een mailtje van haar dat ze mijn mobiel bij meneer Groen had gelegd om VIER UUR en dat ik er niet was. Nogal logisch als ik al om kwart voor drie weg was. Morgen is ze niet op school, die luie vis, dus moet ik morgen maar naar mister Green gaan. Ik haat haar echt pretty much.

    Ugh, dat is echt fucked up.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wilkinson schreef:
    (...)

    HAHAHA
    .


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Ja, dat laatste, denk ik.
    In mijn afgelopen dromen ben ik iets van 3x vreemdgegaan met beroemdheden (Sam Claflin, Tyler Hoechlin en Zac Efron). En afgelopen nacht droomde ik dat 3 goede vrienden van mij me achtervolgden, toen schudde ik ze af en toen ging ik vreemd met iemand van mijn school die ik eigenlijk niet ken. (Een typische metal-fan) Daarna sleepte 1 van mijn vrienden me van hem weg.
    Like, wtf. ;o


    Je hebt wel een voordeel. Je bent met de knapperds vreemdgegaan (;

    Is dit goed als profiel?

    Waarschijnlijk doet Q weer fucked up en staat alles door elkaar D:










    Welcome to The Karma Café.
    There are no menu's.
    You will get served
    what you deserve.

    • • • • • • • • • • • • • •

    When Karma comes back
    to punch you in the face,
    I wanna be there.
    Just in case it needs help.

    • • • • • • • • • • • • • •

    Dear Karma,
    I have a long long list
    of people you missed.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Schuester schreef:
    (...)

    Je hebt wel een voordeel. Je bent met de knapperds vreemdgegaan (;


    Reality's overrated.

    Dat is best wel leuk, Eva (: Doe dat c:

    Oase schreef:
    (...)


    We think the same :Y)

    Schuester schreef:
    (...)

    Je hebt wel een voordeel. Je bent met de knapperds vreemdgegaan (;

    Dat is waar. ^^ Maar wat ik niet snap is die gast van school. ;o Ik weet wie hij is, hij weet denk ik vaag wie ik ben, we hebben 1 keer gepraat op school. Weeeird.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.