• Cooking is art! Dus dit kan hier (:

    Mijn ouders zijn niet thuis en om de wen of andere reden ga ik dan altijd los in de keuken. Ik kan er nooit tegen als er iemand over mijn schouder meekijkt als ik dingen kook of bak.
    Omdat ze nu een paar dagen in Duitsland zitten, moest ik dus wel iets... culinairs maken. En zo ging dat:



    Dit moet ongebakken sofficini voorstellen (: Ik vond het best een makkelijk recept, al is het veel werk. Eerst het deeg maken van warme melk, boter en bloem, dan bechamelsaus en het deeg laten afkoelen, kneden en uitrollen. Balletjes maken en er een gaatje in maken zodat je ze kunt vullen met saus en kaas en ham (mijn saus was te dun dus liep er constant uit). Dan paneren met ei en broodkruimels en bakken maar!
    Ik was echt anderhaldf uur bezig, maar het was het waard, vond ik!



    Tadaa!
    Ik mag nog wel wat oefenen, maar dat kan dan pas weer als ik het rijk alleen heb ^^

    Wie o wie houdt er ook van koken? Wat maken jullie zoal?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het klinkt zo lekker ;o
    Maar ik kan de foto's niet zien door een filter op mijn laptop dus ik weet niet of het er ook zo lekker uitziet :') zo dus even mijn telefoon pakken en kijken.

    Als ik kook kook ik chocolademousse of iets anders zoets. :Y)

    EDIT: Give me :Y) het ziet er te lekker uit.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 9:10 ]


    wat was dit ookalweer

    Ziet er lekker uit! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ziet er lekker uit! (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scribe schreef:
    Ziet er lekker uit! (:


    26 - 02 - '16

    Hmm, ziet er goed uit!
    Ik bak&kook ook graag, van alles en nog wat eigenlijk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Jammer dat ik niet van kaas en ham houd, anders had ik best wel een hapje willen proeven. Het ziet er heerlijk uit. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ziet er echt heerlijk uit, holy shit. Gimme ^-^.
    Het enige wat ik kan bakken zijn aangebrande pannenkoeken :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ziet er lekker uit ^^ en ik heb dit

    en Aardbeisoepje met Basilicum ijs. En ook aardbeien op drie wijzen. Gemarineerd met Blue Curaçao, espuma van aardbei en Panna Cotta met aardbeiensausje :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ken het niet, maar het lijkt me lekker. =P

    Het is ondertussen lang geleden wegens tijdgebrek, maar ik kook ook enorm graag. =)
    Als ik dan wel in de tussentijd gekookt heb voor mezelf waren het vaak dingen zoals tosti's, wentelteefjes, eitje, omelet, pizza,... Zo van die simpele dingen.
    Ik wil nog eens een keer heel graag vanalles gaan bakken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ziet er heel lekker uit!
    Ik hou vooral van bakken. Cakejes, taart en ga zo maar door. Maar niet uit een stom pakje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Klinkt erg lekker. :3
    Ik doe het niet veel, maar ik vind koken en bakken wel leuk. Het gaat meestal ook prima, hoewel ik er wel laatst nog achter kwam dat ik niet goed ben in het koken van eieren, haha. ^^'


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik lust geen ham, niet voor mij weggelegd dus.

    Ik maak wel eens dingen, laatst had ik nog vegetarische Chow Mein gemaakt, maar dat soort dingen zijn niet heel moeilijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik lust geen ham, niet voor mij weggelegd dus.

    Ik maak wel eens dingen, laatst had ik nog vegetarische Chow Mein gemaakt, maar dat soort dingen zijn niet heel moeilijk.


    Ik houd ook niet van ham, dus ik heb een deel met kip gemaakt. Volgens mij bestaat dit gerecht ook met andere vullingen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik kan echt niet koken, blij dat mijn ouders nog koken. Anders is het altijd microgolffood voor mij...


    • A dream is only a dream.. until you decide to make it real •

    Jummie :D

    Ik hou ook enorm van koken en nieuwe dingen uitproberen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.