• Poof! Nummer 20 ;o!
    Ok meestal zet ik in deze regeltje ook iets leuks maar ik heb nu niks ok :'D..
    ----

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL



    Rechts boven: Guilty Crown
    Links boven: Tonari ni Kaibutsu-kun
    Rechts onder: Shin Sekai Yori
    Links onder: Nana

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 15:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tsubomi schreef:
    (...)

    YAAAAAY GOED ZO! WELKOM TERUG MYTHEEEE~ ;D


    Nu hoeven jullie me niet te spammen, cx
    *happy bounce around*

    Ik weet niet eens waarom ik stopte met reageren, o,o


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Welkom terug ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.



    Random d-frag plaatje.......also: Hello

    Ok laat ik eens even reageren :'D.. Ben gisteren avond gewoon ineens gekapt met op jullie te reageren. Was echt kapot na het lopen.. Lopen met een mini hyperactieve efoihioe hond is niet leuk...

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad, dat had ik ook niet gedacht. D: Nuuuuu ze moeten gewoon samenkomen en alles. D: Maar ik ben wel echt benieuwd wat er nou gebeurd is met die jongen en haar, wat dit allemaal veroorzaak heeft...

    Ja, ik denk dat ook wel een beetje. :') Maar ik kreeg ook wel het idee dat Saki ook iets voor hem begint te voelen, toen ze hem begon te herinneren en zo... Ik zou het wel echt leuk vinden als zij samen zouden komen. :3
    Oeh, dat is wel lekker, zo een dagje vrij ineens. ;o Ik ben morgen ook vrij tho... En donderdag... Maar morgen komt een vriend van me langs, en dan gaan we denk ik anime kijken. :'D En donderdag komen mensjes aan de keuken rotzooien en daar heb ik geen zin in want dan moet ik koffie zetten en tegen ze praten en zo. ><

    ...
    Wacht. Gumi is een vocaloid? Ik wist dat niet... Maar ik ken wel een liedje van haar...
    --
    Is er eigenlijk iemand die ook Bokura wa Minna Kawaisou kijkt? Ik jank echt iedere keer van het lachen bij een nieuwe episode. :') En Usa en Ritsu zijn zo schattig samen. :3

    Ik heb ergens zo'n gevoel dat het te maken heeft met in de steek laten of zo.. Ik merk namelijk wel dat ze daar bang voor is.. Of dat zij juist iets vergeet aangezien die jongen zei dat ze de belofte had verbroken of zo.

    Van mij mogen die twee ook wel samen komen ;d. Ook al ben ik geen fan van Saki.. Absoluut niet xd. Van hun twee ben ik wel fan ;d.
    Veel plezier beide dagen trouwens!!
    ...
    Jup, Gumi is een vocaloid ;d. Nooit verteld? Welk liedje kende je trouwens? ;o. Ik ken er een beetje boel van.. Ze is denk ik mijn favoriete Vocaloid ;d. Even kijken hoor.. Ik dacht ik zet 1 van mijn favoriete liedjes er neer, maar ik vind er iets te veel leuk :'D. Ik zet deze er in ;d. Yukkedolce die er bij staat is trouwens de producer als goed is ;d. Maar je heb trouwens wel zo veel soorten genre's ;o.. Want je hebt wat ik net neerzette en Dit en Dit en nog veel en veel meer ;D.
    Yeah stiekem allemaal Gumi :'D.. Ik ga stiekem een andere keer andere vocaloids erin zetten ;D. Niet allemaal denk ik want je hebt schijt veel O_O.. en ik vind ze lang niet allemaal leuk :'D.
    --
    Waar gaat Bokura eigenlijk over? Misschien dat ik de naam keer heb gehoord, maar hij komt me niet bekend voor.

    Tet schreef:
    POOF

    (Da Myrthe has returned)

    Hoi! Welkom terug ;D. Je hebt username veranderd zie ik ;p.
    Ik zal even de lijst aanpassen.. Op de 1 of ander manier zijn al die Q dinkiejs veranderd in urls -.- Wat hartstikke onhandig is :'D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 15:34 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Finaly done


    Vampire + Servant = Servamp

    Shuuya schreef:
    Ok laat ik eens even reageren :'D.. Ben gisteren avond gewoon ineens gekapt met op jullie te reageren. Was echt kapot na het lopen.. Lopen met een mini hyperactieve efoihioe hond is niet leuk...
    (...)
    Hoi! Welkom terug ;D. Je hebt username veranderd zie ik ;p.
    Ik zal even de lijst aanpassen.. Op de 1 of ander manier zijn al die Q dinkiejs veranderd in urls -.- Wat hartstikke onhandig is :'D


    Ja, >v< In Tet van "No game no Life"
    Eerst wou ik Orion doen van "Amnesia" maar die was bezet (verdomt snoepje).
    Dus ik koos een character waar hij me aan doet denken en dat was Tet, >v<

    Allemaal otaku's die ik nog niet ken, *0* Hi!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.


    Doeennnnnn:
    ik geef deze op:

    Kissanime.net -> watching, op mobile service en op de computer.
    crunchyroll -> app, Anime kijken
    Tenmanga.com -> Manga lezen
    Manga. -> app, manga lezen (Kan je er iets van 10 downloaden, maar dan maar 7 hoofdstukjes per manga)
    Mangareader -> app, manga lezen. (kan er maar 1 manga gedownload zijn, maar wel volledig)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ik vind het een goed idee ^^
    Gebruik zelf uanime voor alle anime series, mangafox voor manga, en apps voor Apple shit: Anime Lib voor anime, en Manga Storm voor manga (:
    Op google play heb ik nog niet echt gekeken wat mooie apps zijn, maar zal ik ook wel gaan doen.
    Anyway, als je het lijstje gaat maken heb je deze al haha

    En die Shintaro tekening is echt suuuuperawesome!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Yee reacties ;D.. Het lijstje maak ik vanavond wel.. Waarschijnlijk worden het er 3 ofzo?
    Sites ;D, Google play store ding, Applestoreding ;D
    en dan de naam van dat ding (of link) en dan daarachter wat je kan doen ;D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 17:08 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yup, ik zal strakjes even kijken welke apps voor Google Play goed zijn ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Shuuya schreef:
    Yee reacties ;D.. Het lijstje maak ik vanavond wel.. Waarschijnlijk worden het er 3 ofzo?
    Sites ;D, Google play store ding, Applestoreding ;D
    en dan de naam van dat ding (of link) en dan daarachter wat je kan doen ;D


    Ik gebruikte 'shinuda anime' voor android een tijde terug, kweet niet of het nog steeds wat is.

    Lazulis schreef:



    Finaly done


    Woooooh awesome! *rent rondjes* Ik ben geloof ik een crush op Shintaro aan het ontwikkelen. D: Vraag me niet hoe want hij is een baka maar nou D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.


    Alles wat ik gebruik:
    Websites:
    Anime:
    kissanime.com [ook mobiel]
    gogoanime.com
    animefreak.tv
    animedreaming.tv
    watchanimeon.com
    Manga:
    mangareader.net
    mangapanda.com
    mangafox.me

    Apps [windows phone] :
    Anime:
    cruncyroll
    Manga:
    mangareader
    mangablaze


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Syll
    Yeah, ik mag Saki ook niet zo... Maar ik ben wel heel erg fan van Shougo. :Y)
    Oh, dat moet ik even opzoeken, welk liedje ik dan van Gumi ken. >< Ehm... AH, found it. De opening van Cardcaptor Sakura is door Gumi. :'D Catch you Catch me. :') Ik zal zo eens een paar liedjes luisteren, ben nu even met de nieuwe cd van Coldplay bezig. :')
    Bokura is leeeeuk. :3
    Het gaat over een eh, huis? Hoe noem je zoiets? Waar meerdere mensen wonen, maar het is echt een groot huis, geen appartementencomplex of zo. In ieder geval een huis dus. :') Of ja, eigenlijk over de mensen die daar wonen en wat ze allemaal meemaken. Het klinkt echt heel saai zo, maar het is echt heel grappig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)