• Ik heb echt geen idee waar dit topic thuis zou moeten horen, dus plaats ik hem hier.

    Ik ga heel even al mijn irritaties hier neerzetten, omdat ik het gewoon echt een keertje kwijt moet.
    Ik irriteer me dood aan sommige story's in de top, dit is niet om de verhaallijn of om het onderwerp. Dit is omdat ze gewoon slecht zijn. Sommige mensen kunnen het misschien goed vinden en ik zeg dan ook echt niet dat mijn verhalen wel goed zijn, maar soms staan er story's in de top die ik gewoon echt slecht vind.
    Ik kijk wel eens naar wat er in de top staat, omdat ik dat leuke verhalen zoek om te gaan lezen. Dat klik ik op het verhaal en ziet alles er heel leuk en goed uit, maar dat begin ik met het lezen. En soms heb je dan echt verhalen die zo slecht zijn, het is gewoon zonde van de verhaallijnen en het idee van het verhaal.
    Er is natuurlijk niets aan te doen en je gaat ook niet tegen de schrijver zeggen 'hey, jou schrijfstijl is echt slecht. Je moet je verhaal verwijderen.'
    Vroeger was mijn schrijfstijl ook vreselijk en je moet gewoon oefenen, maar toch kan ik me er dan zo erg aan irriteren dat mensen het dan toch nog goed vinden.

    Zo, dit was even mijn zeurmomentje van vandaag. Ik moest het gewoon even kwijt. :Y)
    Have a nice day ! (Het boeit me niet dat het al avond is, okay :') )

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Er is altijd gezeur geweest over de Top, maar de slechte verhalen zijn al een stuk geminderd door het nieuwe systeem. Als je -je echt ergert aan die stories, moet je er niet meer naar kijken. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat is omdat alle stories die een kudo hebben in de top kunnen komen. Elk uur wordt de top namelijk ververst (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Videnda schreef:
    Er is altijd gezeur geweest over de Top, maar de slechte verhalen zijn al een stuk geminderd door het nieuwe systeem. Als je -je echt ergert aan die stories, moet je er niet meer naar kijken. c:


    Ja ik weet het, maar er staan soms ook nog goede verhalen bij. Het is zo moeilijk om er niet op te klikken als er een leuke titel is :')

    Ik ben het wel met je eens. Soms zie je echt dingen waarvan ik denk dat iemand anders met een echt goed verhaal de top veel meer zou verdienen.

    FlySky schreef:
    Ik ben het wel met je eens. Soms zie je echt dingen waarvan ik denk dat iemand anders met een echt goed verhaal de top veel meer zou verdienen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zie soms ook story's in de top staan waarvan ik denk ; 'Waarom?!' Maar zolang mensen ze lezen en ze een kudo geven kunnen we er niets aan doen....


    wat was dit ookalweer

    Als je een verhaal slecht vind, is dat een subjectieve beschrijving en dat is dus per persoon verschillend. Er zijn mensen die ze blijkbaar wel goed vinden, want anders zouden ze geen kudo's krijgen en niet in de top komen.
    Sinds het nieuwe top-systeem zie ik wel steeds meer verschillende en niet-1D gerelateerde stories, dus ik vind het al een hele verbetering. Maar dat is mijn mening.

    Als je je aan de stories in de top stoort, dan scroll je niet zo ver naar beneden :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    tl;dr: Er staan allemaal verhalen in de top die ik slecht vind, waarom stemmen mensen op verhalen die ik slecht vindt?

    Hm.


    quidquid excusatio prandium pro

    Smaken verschillen, maar ik begrijp je ergens wel, want daarnet stond Rutger zijn teststory in de spot en dat vind ik wel banaal.
    Maar ik bekijk de top van verhalen eigenlijk nooit, enkel deze van de quizzen en daar staat vaak ook ontzettend veel brol in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Armastus schreef:
    Ik zie soms ook story's in de top staan waarvan ik denk ; 'Waarom?!' Maar zolang mensen ze lezen en ze een kudo geven kunnen we er niets aan doen....


    + Er staan ook zat goede stories in de top, die wel de moeite waard zijn :3


    26 - 02 - '16

    Ahhh, het eeuwige gezeur over de top, wat zou quizlet zonder zijn?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    SolidSnake schreef:
    tl;dr: Er staan allemaal verhalen in de top die ik slecht vind, waarom stemmen mensen op verhalen die ik slecht vindt?

    Hm.


    Dit, eigenlijk. Ik vind het een beetje bizar om te klagen over het feit dat er mensen zijn die jouw smaak niet delen. Misschien zijn er een paar mensen die heel erg blij worden van de stories die je verschrikkelijk vindt. Als je het niet leuk vindt, klik je het weg. Klaar. De top is geen kant en klare lijst met verhalen die jij fantastisch gaat vinden, maar een lijst met verhalen die users goed genoeg vonden om kudo's te schenken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SolidSnake schreef:
    tl;dr: Er staan allemaal verhalen in de top die ik slecht vind, waarom stemmen mensen op verhalen die ik slecht vindt?

    Hm.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Karthus schreef:
    (...)

    + Er staan ook zat goede stories in de top, die wel de moeite waard zijn :3


    Daarom en ik denk dat we allemaal nogal snel oordelen over de top want even eerlijk, wie heeft ALLE stories die ooit in de top hebben gestaan gelezen? :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 22:17 ]


    wat was dit ookalweer

    Woops dubbel ;$

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 22:18 ]


    wat was dit ookalweer