• Een jonge prinses en een prins worden weggehaald bij het paleis in Costa Marina. De broer en zus komen terecht bij een eiland. RPP. Royal Protecting Program. Zo noemt de prins het tenminste. Normaal heet het Princess Protection Program. Aangezien er meestal meiden komen. Maar goed, de broer en zus krijgen een metamorfose en daarna gaan ze naar een drukke stad in Frankrijk genaamd: Vivant. Ze komen beiden in het zelfde gezin terecht en het kind van het gezin moet hun beiden leren zich te gedragen als Franse kinderen. Gelukkig hadden de prins en prinses wel Frans les thuis. Ze gaan als 'gewone' Franse kinderen naar school. Maar wat als er een groep achter hun identiteit komt? En het eindgala komt er aan! Het is maar hoe je het wilt zien.

    Rollen:

    - Prinses van Costa Marina: Felicita Lucia Mariana Demetria Asturias/ Demi Emelié Delaroux - 18 || Jovantos
    - Prins van Costa Marina: Diego Alejandro Asturias/ Alex Damien Delaroux - 18 || Harcourt
    [R] - Dochter van het gastgezin.: Pippa Louise De la Vincé - 17 || xNeonlights
    - Zoon van het gastgezin.: ||
    - Vader van het gast gezin.: Louis John De la Vincé - 43 || Jovantos
    - Moeder van het gast gezin: ||
    Populaire die er achter komen dat de broer en zus prins en prinses zijn:
    [R]- Mooi populair meisje(leider): Amélie Delacour - ? || PeterParker
    [R] - Mooi populair meisje: Florine d'Aragon - 17 || zarax
    - Mooi populair meisje: Camille Dubois - 18 || AmarePuella
    - Knappe populaire jongen(leider): Robert Delgado - 17 || Armastus
    - Knappe populaire jongen: Ilyaz Maunier - 17 || Embriel
    - Knappe populaire jongen: ||


    Invullen:
    Prins en Prinses:

    Echte naam:
    Schuilnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk voor metamorfose:
    Uiterlijk na metamorfose:
    Innerlijk:
    Nationaliteit:
    Extra:

    De inwoners van Vivant:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nationaliteit:
    Extra:

    Regels:

    - Resevaties blijven 3 dagen staan!
    - Minstens 150 woorden per post! Iedereen heeft wel een mindere dag, maar sowieso boven de 100 woorden dan.
    - Je mag 2 rollen! Dit zijn dan 1 jongen/man en 1 meisje/vrouw!
    - Respecteer elkaar en maak geen ruzie!
    - Gebaseerd op de Disney film Princess Protection Progam.
    - OOC tussen haakjes: [] {} ()
    - Bestuur alleen je eigen karakter. Tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 17:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Armastus schreef:
    (...)

    Hehe ik reageer gewoon even hierop maar ik denk dat je het voor Noa bedoeld :')
    Iedereen heeft ooit zijn of haar eerste RPG. Na een tijdje leer je vanzelf wat je wel en niet moet doen. Dus gewoon doen! :Y)
    Uiteindelijk is iedereen hier ooit met een eerste RPG begonnen.


    Ja ik bedoel noa, maar dat maakt niet uit hoor ;).
    En ja dat is waar, bedankt. Ik denk dat ik me ga reserveren voor een populair meisje.
    Thanks !

    Dus zou ik het laatste populaire meisje kunnen reserveren ? :)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 9:33 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Tuurlijk mag je dat! En je mag altijd hulp vragen. Quizlet is er ook om van elkaar te leren.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Florine d'Aragon
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk:


    Florine is een knappe verschijning. Ze heeft bruin lang haar en azuurblauwe ogen met volle lange wimpers. Ze is met haar 1 meter 70 niet erg groot waardoor ze vaak hakken draagt. Verder is ze erg slank en heeft ze de perfecte rondingen.
    Innerlijk: Ze is altijd erg bezig met haar uiterlijk en met jongens. Ze houdt van aandacht en probeert deze ook altijd te krijgen. Wanneer ze iets van iemand nodig heeft is ze super lief maar ze kan ook echt een bitch zijn, tegen de niet-populaire mensen, ze voelt zich soms hoger dan hun en gedraagt zich dan arrogant. Verder is ze een enorme roddeltante, die alles over iedereen op onverklaarbare reden weet. Ze praat haar mond meestal voorbij en verteld haar verhaal bij iedereen die ze tegen komt. Maar achter haar mooie uiterlijk schuilt een onzeker meisje. Haar ouders hebben beide een goede baan waardoor Florine alles heeft wat haar hartje begeert, maar wat heeft ze aan rijkdom als haar ouders nooit thuis zijn om haar een beetje liefde te geven?
    Nationaliteit: Frans
    Extra:

    goed zo? :$

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 19:00 ]

    Zou je wat meer over haar innerlijk kunnen vertellen? Tegen wie is ze een bitch? Over wie roddelt ze? Is ze ongeduldig? Of juist geduldig? Wordt ze snel boos of niet? En als ze boos is is dit dan lang?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    jaa tuurlijk is goed, ik pas het even aan! (:

    Voor:


    Na:


    Echte naam: Felicita Lucia Mariana Demetria Asturias.
    Schuilnaam: Demi Emélie Delaroux
    Leeftijd: Ze is 18 jaar oud.
    Uiterlijk voor metamorfose: [FC: Chrissy Costanza] Felicita heeft lange donkerbruine haren. Deze lokken dragen een beetje krul met zich mee. Meestal zit er een kroon in of een bloem. Ook zitten ze vaak ingewikkeld opgestoken. Haar ogen hebben een mooie bruine kleur. En deze kijkers worden omringd door een rij donkere wimpers waar meestal mascara op zit. Haar huid is licht getint en dit komt door haar Spaanse afkomst. Felicita draagt meestal desing jurken en vindt deze ook erg mooi.
    Uiterlijk na metamorfose: [FC: Chrissy Costanza] Demi heeft ook lange blonde haren. Haar lokken zijn gewoon stijl. Meestal draagt Demi deze lokken los maar ze heeft ook geen problemen met een hoge staart. Haar ogen hebben een donkere bruine kleur en worden ook omringd met donkere wimpers. Hier op zit wat mascara. Demi haar huid is licht getint.
    Innerlijk: Felicita is een welgemanierde en respectvole prinses. Ze denkt om anderen hun gevoelens, maar toch kan ze dit soms niet doen. Dit is tegen het volk dat ook niets geeft om haar gevoel. Ze lijkt zelfverzekerd maar dit is ze niet. Felicita is best wel gevoelig. Ze laat anderen niet haar emoties zien. Alleen haar woede. En haar blije emoties. Felicita wordt niet snel boos, en je moet erg ver zijn gegaan om dit te krijgen. Toch is ze bij haar vrienden en broer een gezellige en lieve meid. Ze is altijd wel verwend en denkt dat anderen haar ook met zo wat alles willen helpen. Maar dit is niet zo. Ze geeft veel om haar moeder en vader en wil ook het liefst terug voor hun, maar als ze dit doet is het volk nog erger in gevaar. En ze geeft ook om het volk. Ze vertrouwt mensen niet erg snel, en dit komt omdat ze niet zo veel vrienden heeft.
    Nationaliteit: Spaanse.
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 9:22 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    -

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 20:49 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mijn personage gaat Fleur Delacour heten , en ik FC Kristen Stewart.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam: Camille Julie Giselaine Dubois
    Leeftijd: 18 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Camille is een knap meisje met een lieve uitstraling. Ze ziet er vrolijk en gezellig uit. Ze heeft zeeblauwe ogen en lang blond haar met een natuurlijke slag erin. Camille heeft lange donkere gekrulde wimpers waarop ze vaak een laagje mascara draagt. Verder houd ze van rokjes en jurkjes een echt meisje dus. Ook draagt ze vaak een laagje roze lipglos of lippenstift. Ze is 1.68
    Innerlijk: Camille is heel erg slim hoogbegaafd kun je wel zeggen, maar dat laat ze jammer genoeg niet merken. Ze doet zich nogal dom en grappig voor. Wat niet altijd iedereen aanstaat. Ze neemt mensen namelijk niet altijd even serieus. Maar Camille is niet een echte bitch zoals de meeste populaire meisjes. Ze is best aardig als je haar wat beter kent. Verder zit haar vader in de gevangenis en haar moeder is toen ze 12 was overleden. Daarmee heeft ze het ook best moeilijk en woont ze nu bij haar oma in Vivant. Ook word Camille niet zo snel boos, vertrouwd mensen altijd veel te snel en is ze een enorme flapuit. Geheimen blijven niet altijd geheimen bij haar waar door ze vaak vriendinnen of vrienden verliest. Maar Camille is natuurlijk niet alleen maar lief en schattig. Ze kwetst snel mensen wat haar niet meer veel doet, ze vind dat ze zelf al vaak genoeg is gekwetst andere mensen mogen dat ook wel eens voelen vind ze. Kortom Camille is een lief schattig meisje met een gemene kant.
    Nationaliteit: Camille komt uit Frankrijk, maar eerst woonde ze in Parijs. Maar omdat haar ouders allebei weg zijn woont ze nu bij haar oma in Vivant.
    Extra:


    Zo goed ??

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 10:27 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Hannelore is wel niet echt een Franse naam, denk ik ;x


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    PeterParker schreef:
    Mijn personage gaat Fleur Delacour heten , en ik FC Kristen Stewart.


    Ehm. Die voor of achter naam moet anders. Anders is t gejat van J.K.Rowling.
    Pas een van de twee aan a.u.b.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    (...)

    Ehm. Die voor of achter naam moet anders. Anders is t gejat van J.K.Rowling.
    Pas een van de twee aan a.u.b.


    Amélie Delacour?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik vind het goed (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harcourt schreef:
    Hannelore is wel niet echt een Franse naam, denk ik ;x


    hmm ja daar heb je gelijk in, nog even brainstormen dan maar. :Y)


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    AmarePuella schreef:
    (...)

    hmm ja daar heb je gelijk in, nog even brainstormen dan maar. :Y)


    Op internet kan je gewoon top 100 Franse namen zoeken. Dat heb ik ook gedaan met dan met Spaanse (omdat mijn karakter oorspronkelijk Spaans is :') )


    wat was dit ookalweer