• Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Bohemen - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Wilkinson - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Rhaego - 24 december | 15
    Noek - Oase - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Schuester - 14 maart | 14
    Fren - Asterism - 9 januari | 14
    Eva - Wentelteefje - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 11
    Demi - Author - 24 september | 14


    Marie is het aller aller aller aller liefste chocoladereepje op deze hele wereld. En ja, ik maak nu misbruik van mijn functie.(cat)



    EDDIE IN DE BEGINPOST :Y)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 20:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2014 - 17:45 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wilkinson schreef:
    Ik mag Ansel niet zo (en dingetje ook niet. Hoe heet ze?), dus ik ben een beetje bang voor TFIOS.

    Shailene Woodley? Ik vind Shailene prachtig en geweldig, maar ik kende haar al véél langer uit een andere film.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Echt. Ga ik ooit 300 followers halen op tumblr. Peeps ontvolgen me altijd op 299. Heb er nu 298. :')


    Danmarks Dynamite.

    Ik weet het ook niet echt .. Ik denk sowieso dat de film minder gaat zijn dan het boek, want hetgeen wat het boek zo mooi maakt zijn de gedachten, hoe ze denken etc. En dat is niet te filmen naar mijn mening.


    •*• Lululu •*•

    Wilkinson schreef:
    Echt. Ga ik ooit 300 followers halen op tumblr. Peeps ontvolgen me altijd op 299. Heb er nu 298. :')

    Ik heb geen geduld voor Tumblr. :') Ik vind het altijd een periode leuk, maar als ik het te druk heb zit ik liever hier.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wilkinson schreef:
    Echt. Ga ik ooit 300 followers halen op tumblr. Peeps ontvolgen me altijd op 299. Heb er nu 298. :')

    Nawh. :')


    •*• Lululu •*•

    Ik vind haar een beetje zo iemand die zegt: Ah, ik wil het niet doen om beroemd te zijn. (dat zegt ze altijd in interviews in tijdschriften.)
    Maar dan in interviews (als in video), dan zit ze er heel hoogmoedig bij. Dat spreekt me niet echt aan..


    Danmarks Dynamite.

    Rhaego schreef:
    Ik weet het ook niet echt .. Ik denk sowieso dat de film minder gaat zijn dan het boek, want hetgeen wat het boek zo mooi maakt zijn de gedachten, hoe ze denken etc. En dat is niet te filmen naar mijn mening.


    Heb je gelijk in. Ik denk ook dat het minder gaat zijn..


    Danmarks Dynamite.

    Tumblr is samen met Q echt mijn favo website. Maar ik ben huge multifandom, waardoor mensen niet zo snel volgen. :')


    Danmarks Dynamite.

    Carrie de horrorfilm?

    Volgensmij wel ja.


    Danmarks Dynamite.

    Oké, ik moet een onderwerp vinden. Denken jullie even mee? :3

    Ik moet dus een eindwerk maken voor wiskunde. Het gaat hier om statistiek. Ik ga 100 mensen rond de 15 moeten ondervragen.

    Ik moet een onderwerp zoeken, waarmee ik vier vragen kan opstellen:
    -Een ja/nee vraag
    -Een multiple-choice vraag
    -Verdeling zonder klassen (cijfers moeten dicht bij elkaar liggen)
    -Verdeling met klassen (cijfers mogen ver uit elkaar liggen)

    Het moeilijke is dat het een origineel onderwerp moet zijn en dus niet roken, internet, telefoons. Iemand? :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    HOI HOI. Ik had al wel gedacht dat het topic vol was. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De Primark hier is waardeloos, vandaag voor het eerst geweest en het is zo onoverzichtelijk druk dat je er gek van word, iedereen loopt je voor de voeten en je kan niet eens normaal naar kleding kijken. Gekkenhuis. Dat mensen daar voor hun plezier naartoe gaan of er überhaupt voor hierheen komen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aniek, misschien iets over een later beroep.
    Of ik heb ooit een enquete gedaan over goede doelen voor ontwikkelingslanden. Uh.. doe iets met engeland hahaha. Of over vakantie landen. Omg dit is moeilijk.


    Danmarks Dynamite.

    Elke Primark is fucked up druk. Maar je moet ook niet midden op de dag gaan. Maar in de ochtend. Want dan is het niet zo druk.


    Danmarks Dynamite.