• Yeah, ik heb sinds zaterdag een nieuwe laptop, een Toshiba met Windows 8, en daarbij kreeg je gratis een abonnement op McAfee, zo'n antivirusprogramma. Alleen werkt McAfee echt heel erg slecht op mijn computer - wanneer een scan bij de 98 procent zit blijft-ie ineens hangen en kun je de scan niet stoppen, virussen in quarantaine plaatsen lukt niet, enzovoort - dus besloot ik maar 'm eraf te gooien en de gratis versie van AVG te downloaden. Big surprise - het ding bleef hangen tijdens de setup en verwijderde zichzelf ineens. Dus is mijn nederige vraag aan jullie, welk antivirus hebben jullie, zijn jullie daar tevreden over en werkt de gratis versie goed genoeg? Want binnen de kortste keren komt er weer zo'n Trojaans paard in mijn pc terecht en dat wil ik niet. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    AVG Best antivirus :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb een mac, en dus geen antivirus nodig.
    Op onze windows computer thuis gebruiken we AVG.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    McAfee is gewoon slecht, haha. Ik heb AVG, die is meestal wel goed.


    Your make-up is terrible

    Ik heb Norton Internet Security, werkt prima.

    Ik heb op een computer AVG, op de andere Avast.


    Ex astris, sciencia

    Ik ben maar Avast gaan downloaden, maar nu zie ik juist dat m'n zoekmachine gekaapt is door ene us.yhs4.search.yahoo.com. Handig. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it