• Actus me invito factus non est meus actus.
    -The act done by me against my will is not my act.


    Megaera Jefferson. Een doodnormaal meisje? Dacht het niet. Dat zeventienjarige meisje met haar grote, groene ogen en haar donkere haren die zich als de nacht rond haar gelaat krullen. Daar is zeker iets mis mee.
    Wanneer het gerucht dat er iets heel ernstigs met Megaera aan de hand zou zijn, losbreekt, komt alles opnieuw terug. Haar jeugd in Chartas, dat land dat nu onbereikbaar voor haar is geworden... Er lijkt iets te ontwaken in Fairshire, iets dat bekend lijkt voor Megaera. Beginnen de twee werelden zich opnieuw met elkaar te verwikkelen, zoals ooit eens eerder gebeurde? Wat zullen de gevolgen zijn?
    Maar er is méér dan alleen dat aan de hand. Mensen die Meg eens dacht te kennen, lijken te veranderen. De belangrijkste vraag voor haar lijkt nu wel te zijn: Wie is C Ronan en waar komt hij vandaan? Want hé, het feit dat de Spiegel zich in zijn tuin bevindt, laat Meg niet voor niets achterdochtig zijn...


    Je kan op het plaatje klikken. ^^ Ik heb al een hele tijd niet meer geschreven en ik heb mijn story even opgeschoond - al is mijn cover nog niet af :x And I ain't got no credits, dus ik maak even reclame op de old-fashion manier, haha. :'D

    De proloog, alle delen van hoofdstuk één en een stukje van hoofdstuk twee staan al online. (:


    help

    Abo


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Abo


    *O*


    help

    Karthus schreef:
    Abo


    wat was dit ookalweer

    Ik heb lang geleden al een abo genomen :Y)


    Stenenlikker

    You guys are awesome. ^^

    Nee echt, ik raak al hyperblij als ik één nieuwe lezer heb, haha. :'D


    help

    Hoofdstuk 2.2 staat online.


    help