• hallo alle lieve quizzers hier!!

    ik heb een probleem en ik heb echt hulp nodig!

    ik heb iets heel heel heel ergs gedaan!!
    vorige week werd ik dronken en toen ben ik per ongeluk met een meisje naar bed geweest (huil)
    het was helemaal neit mijn bedoeling en ik heb er ongelovelijke spijt van maar nu het volgende.
    hoe moet ik dit gaan uitleggen aan mijn vriendin ??
    dit ongelukje was ook nog eens mijn eerste keer.
    ik heb echt zoo ongelovelijk dom en stom en alles wat je maar kan verzinnen geweest!!!
    en ik weet ook wel dat het dan over is met mijn vriednin maar ik zit echt heel erg diep in de put nu en weet echt niet wat te doen!!
    dus kan een van jullie lieflijke mensen hier mij misschien heel misschien helpen??


    oke people..
    ik ben net zo snel als ik kon maarh aar huis gerent..
    en ik kon het niet houden maar ik begon te huilen..
    ze schok maar ik heb ahar alles vertelt..
    en weet je wat..
    ze heeft eerst 5 min stil voor haar uit gekeken..
    daarna begon ze me te troosten :O
    ze vertelde me dat ze het natuurlijk wel heel erg vond..
    maar blij was dat ik eerlijk was..
    ze is wel boos.. maar ze zij dat er toch niets meer aan veranderd kon worden..
    dat ze even tijd alleen nodig had..
    en vroeg of ik wou gaan..
    dus ik wou gaan..
    ik helemaal opgelucht, grijpt ze me van achteren beet, ik voel mijn heel shirt nat worden begon zelf weer te huilen..
    heb zo nog 10 min gestaan.
    ben toen snel weer naar huis gerent..
    en zit nu nog te shaken.


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    Niet ik herhaal niet vertellen! Je doet haar er veel pijn mee en ze zal al je vertrouwen verliezen. In dit soort gevallen is een leugentje om haar en jouw bestwil beter.


    Life is hard and then we die

    ja maar, ik kan niet liegen en ze merkt al dat er iets aan de hand is en ik weet niet meer wat te doen..
    ik voel me echt zo kut..
    en terecht eigenlijk..


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    wozes!

    dat is inderdaad vreseluk kut! Ik weet niet hoe joun vriendin reageerd als je al met iemand anders zoent? want als je dan met dit komt aanzakken komt het niet goed, ^^ tenzij, ze het door je vingers heen ziet omdat je dronken was.


    Love is in the air'<3

    nou ik weer dat ze echt ongelovelijk tegen is op vreemdgaan wat dit dus ook wle duidelijk is en het feit dat ik dronken was gaat denk ik niet helpen,
    geloof me aan allemeiden nu weet ik echt serieus wat jullie bedoelen met jongens zijn echte zakken !! ¬¬


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    tja. nouja. ik zal eerlijk zijn, ik ben in het begin ook niet trouw geweest. maar mijn vriendje weet dit niet omdat ik 'm er alleen maar pijn mee doe en omdat ik het nooit meer doe.


    Life is hard and then we die

    eerlijk zijn?
    ze zou natuurlijk wel boos worden , en je moet haar ok de kans geven om te kalmeren enzeu..
    Maar als ze echt van je houd vergeeft ze je wel ;)


    Crack a bottle

    niet álle jongens zijnz akken, maar wees gewoon eerlijk, ; Je hebt er spijt van, je bent dronken geweest, je hebt gewoon giga veel verdriet. Als je girl het dan nog uit maakt omdat jij er écht serieuse spijt van hebt is zij ook niet helemaal goed wijs. :$


    Love is in the air'<3

    Schrijf haar anders een brief. En schrijf dan op het einde; Ik begrijp als je me nu nooit meer wil zien. Dus, ik zal je maar laten.
    En als ze trg antwoord dan kun je trg een relatie opbouwen en probeer dan de drank achterwege te houden want ookal is het niet veel drank kan een hele relatie naar de kloten helpen.

    eerlijk zijn?
    ze zou natuurlijk wel boos worden , en je moet haar ok de kans geven om te kalmeren enzeu..
    Maar als ze echt van je houd vergeeft ze je wel ;)


    precies die laatste zin, daar sluit ik me helemala bij aan ^^


    Love is in the air'<3

    maar kijk als je het kan verzwijgen wat natuurlijk niet goed is maar minder kwetst.
    kijk als je dat goed kan is het alleen maar beter mee genomen maar ik kan niet liegen en er knaagt een ongelovelijk schuld gevoel aan me en ze vreog me laatst ook al of er iets was en toen ben ik gelijk weg gegaan omdat die druk zo hoog werd..
    ik wil haar niet breken en ik weet het leker stom bezig geweest maar ik weet echt niet hoe ik het moet brengen want ik moet gewoon eerlijk zijn anders maak ik het juist alleen nog erger dat weet ik namelijk...
    ik weet alleen niet hoe of wat ..


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    Holy shit, dan ben je echt nogal genaaid. Sorry voor mijn woordkeuze. Ik zou het niet bekennen als ik jou was, je doet haar er alleen maar pijn mee en *boem* het vertrouwen is weg. Heb je het aan iemand, behalve heel Quizlet natuurlijk, verteld? Zoja: niet slim. Zolang jij de enige bent die ervan weet, dat meisje incluis natuurlijk, hoef je niet bang te zijn voor problemen. Het is wel heel, heel erg rottig voor je dat het je eerste keer was, want ik neem aan dat je die het liefst met je vriendin had willen beleven.


    History is not hatred.

    Holy shit, dan ben je echt nogal genaaid. Sorry voor mijn woordkeuze. Ik zou het niet bekennen als ik jou was, je doet haar er alleen maar pijn mee en *boem* het vertrouwen is weg. Heb je het aan iemand, behalve heel Quizlet natuurlijk, verteld? Zoja: niet slim. Zolang jij de enige bent die ervan weet, dat meisje incluis natuurlijk, hoef je niet bang te zijn voor problemen. Het is wel heel, heel erg rottig voor je dat het je eerste keer was, want ik neem aan dat je die het liefst met je vriendin had willen beleven.
    Daar sluit ik me volledig bij aan


    Life is hard and then we die

    Gewoon waarheid vertellen.
    Kan hard zijn maar dan nog.

    Je kwetst haar gewoon meer door het te verzwijgen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    noem mij maar een watje maar ik ben zoo ongelovelijk bang op de reactie die ze me gaat geven!
    en nu heb ik er nog een groter probleem van gemaakt ¬¬
    want ik besef mij alweer iets..
    dat mijn lieveling hier een account heeft ¬¬

    [zoo slim van mij! NIET]

    maar weetje ik ga nu gewoon naar haar toe
    (ze woont achter mij)
    en ik vertel haar de waarheid..


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    noem mij maar een watje maar ik ben zoo ongelovelijk bang op de reactie die ze me gaat geven!
    en nu heb ik er nog een groter probleem van gemaakt ¬¬
    want ik besef mij alweer iets..
    dat mijn lieveling hier een account heeft ¬¬

    [zoo slim van mij! NIET]

    maar weetje ik ga nu gewoon naar haar toe
    (ze woont achter mij)
    en ik vertel haar de waarheid..


    Succes


    Crack a bottle