• Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ben veel te lui om elke dag - zo ongeveer - mijn benen te scheren en daarom heb ik besloten om voor deze zomer mijn benen te gaan harsen. Ik ben dus naar de kruidvat gegaan en heb voor 3/4 euro van die kant en klare waxstrips gekocht. Vandaag heb ik het dus uitgeprobeerd en... het werkt voor geen meter. Het doet pijn - wat ik natuurlijk wel verwacht had - en het ergste is dat het niet eens alle haartjes weg haalt. Ik kan heel goed tegen zulke pijn, maar niet als het niks oplevert. Daarom mijn vraag aan jullie: wat gebruiken jullie om mee te harsen? Of je benen te ontharen zodat het langer wegblijft dan een paar dagen?
    Dit was wat ik heb gebruikt, geen aanrader dus. Of het ligt aan mij en ik doe het compleet verkeerd.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 14:54 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik blondeer in de zomer mijn haartjes gewoon met citroensap. Het werkt ongeveer voor twee weken en je ziet ze bijna niet te zitten. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik blondeer in de zomer mijn haartjes gewoon met citroensap. Het werkt ongeveer voor twee weken en je ziet ze bijna niet te zitten. ;)

    Dat is ook best slim, maar ik haat het als ik kan voelen dat er haartjes zitten :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien kan je je definitief laten ontharen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    nerveus schreef:
    Ik blondeer in de zomer mijn haartjes gewoon met citroensap. Het werkt ongeveer voor twee weken en je ziet ze bijna niet te zitten. ;)

    Werkt dat ook als je beenharen zwart zijn? ;/
    I could try...
    Eigenlijk moet ik ook gewoon leren er schijt aan te hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    ShadowNight schreef:
    Misschien kan je je definitief laten ontharen?

    Ja, dat zou ook nog wel een optie zijn, maar dan zou ik even moeten kijken naar de prijzen, want volgens mij is dat best duur.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn benen zijn lekker harig :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Mijn benen zijn lekker harig :Y)

    Ghaha soms heb de neiging om het gewoon te laten zitten, maar goed als vrouw zijnde is dat blijkbaar "vies" :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ghaha soms heb de neiging om het gewoon te laten zitten, maar goed als vrouw zijnde is dat blijkbaar "vies" :')

    Dat vind ik geen reden om het te doen hoor. Ik doe het alleen omdat ik anders een snor heb (yaaay, wat houd ik toch van donkerharig zijn) en mijn oksel zien er niet gewoon niet uit (mijn mening) en ik vind het lelijk bij mijn benen. Je moet doen waar jij zin in hebt hoor. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Dat vind ik geen reden om het te doen hoor. Ik doe het alleen omdat ik anders een snor heb (yaaay, wat houd ik toch van donkerharig zijn) en mijn oksel zien er niet gewoon niet uit (mijn mening) en ik vind het lelijk bij mijn benen. Je moet doen waar jij zin in hebt hoor. ^^

    Nja het boeit me niet zoveel tbh, hoewel het ook niet heel charmant is als je helemaal bedekt bent met een dun vachtje haha, maar ik voel me gewoon ongemakkelijk als ik het niet doe haha.

    Maar goed nieuws, mijn benen zien er weer een beetje normaal uit. Gelukkig. Ik ga het deze week nog eens proberen. Hopelijk dat het dan beter lukt.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 17:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ghaha soms heb de neiging om het gewoon te laten zitten, maar goed als vrouw zijnde is dat blijkbaar "vies" :')


    Be a rebel! Groei een afro op je linkerbeen en dreadlocks op je rechterbeen!


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Be a rebel! Groei een afro op je linkerbeen en dreadlocks op je rechterbeen!

    Hahahha of zo'n patroontje erin scheren of zo "hup holland hup" voor het wk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik scheer. Is sneller, ik heb het geduld en de tijd er niet voor. =P

    Ik heb ook eens op zo'n gebruiksaanwijzing gelezen dat je het niet moet doen op korte haartjes, maar wanneer ze rond een halve cm lang zijn.
    Zolang houd ik het tegenwoordig het niet vol om me er niet aan te ergeren. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Misschien een ander merk proberen? Anders kan je misschien van dat ontharingscrème er op smeren?

    Ik scheer altijd, vind het een beetje ver gaan om mezelf te pijnigen alleen maar om mijn benen en oksels er mooier uit te laten zien.


    Physics is awesome

    Ik heb het eens geprobeerd met een zelfepileerkit, maar dat werkte voor geen meter. Was een enorm plakkerig gedoe en tijdrovend, dus toen ben ik overgeschakeld op de zogenaamde epilady. Is wel pijnlijk, maar het gaat redelijk vlot en dan moet je het een tijd niet doen. Wat handig is, want ik ben veel te lui om het vaak te doen (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ben ik even blij dat je dit topic aanmaakt, want ik was zelf van plan die binnenkort te gaan halen.
    Ik ga dus ook maar naar Veet ^^

    Ik heb heel lang geëpileerd met zo'n apparaat. Maar dat duurt me te lang en ik vind het irritant. Heb ik liever alle pijn een paar keren in enen dan 15 minuten lang achter mekaar zeurende 'pijn'.


    #WWED - What Would Emma Do?