• --'

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 23:42 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Augh daar heb ik ook last van. En dan denk ik echt van 'Ja stoer! Ik zou het ook echt op snapchat en instagram zetten!'

    Ik zat bij iemand in de klas (hij was 13) en we hadden een schoolfeest. Meneer had ik wil niet weten hoeveel gedronken en de foto's waren te bewonderen op Instagram.


    wat was dit ookalweer

    Dat is echt irritant, maar het kan nog erger. Mijn teamleden zijn tussen de twintig en zesentwintig jaar oud en de oudste zijn elke avond dronken en scheppen daar dan over op. Ik vind het erg als je op die leeftijd nog zo bent.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 18:56 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Uhg ja, we hadden laatst examenfeest. Bijna iedereen was dronken en/of stoned. Overal lag kots en er moesten twee ambulances komen. Een voor een comazuiper en eentje voor teveel drugs. Vreselijk gewoon.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Helaas zijn er erg veel mensen zo. Denken dat ze met drank en drugs stoer zijn en het leuk vinden om mensen pijn te doen. Ah, het is hun keuze maar ik ben erg tevreden met mijn simpel leventje zonder al die dingen. ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dat typeert inderdaad de jongeren van deze tijd en het is ook iets waar ik mij aan kan storen.
    In de hedendaagse tijd neemt het individualisme de overhand en zijn veel mensen bezig zichzelf in de spotlight te zetten. Zoveel mensen zijn opzoek naar aandacht van anderen en zijn zo wanhopig opzoek naar erkenning. Alleen het grote probleem is nu dat mensen hun emoties wegstoppen om niet verpletterd te worden door de maatschappij. Ook heerst er veel wantrouwen onder de mensen en dat snap ik ook wel, want als je er rationeel er naar kijkt, ben je als je mensen wantrouwt statistisch altijd beter uit.

    Maar misschien ben ik niet de juiste persoon die hierover moet klagen xd Ik ben altijd net een beetje te cynisch.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik kan me er ook erg aan irriteren, maar wat doe je eraan..
    Gelukkig is mijn vriendenkring niet zo, en valt het bij ons op school -gymnasium..- hartstikke mee.
    Ik snap echt niet hoe je zo opschepperig kan doen over drinken en/of roken.. Ik vind het echt te triest voor woorden tbh.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ugh. Snappen ze dan echt niet hoe slecht het voor je gezondheid is? Of geven ze echt alleen nog maar om hun reputatie? Jeetje...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Ugh. Snappen ze dan echt niet hoe slecht het voor je gezondheid is? Of geven ze echt alleen nog maar om hun reputatie? Jeetje...


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik het toch vooral een huge wtf vond toen ik kinderen rond de 10 á 12 jaar voorbij zag komen, rokend. Ik had bijna de neiging om er naartoe te lopen, het uit hun handen te trekken en te zeggen met een wijzend vingertje "Jullie zijn nog geen eens 18. Ga een kleurplaat inkleuren of zo." Alleen tja, dan was het nog erger geworden volgens mij :'). En dat was niet één keer dat ik zoiets tegenkwam. Echt.. gek.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yoko schreef:
    Ugh. Snappen ze dan echt niet hoe slecht het voor je gezondheid is? Of geven ze echt alleen nog maar om hun reputatie? Jeetje...

    Het is niet altijd goed voor je reputatie hoor. :')


    Take me to wonderland

    Toen ik met school in Londen was zaten we elke avond (rond 1 uur / half 2) nog in de gezamelijke ruimte van het hostel omdat je op de kamers niet mocht praten, en van die twintigers die daar ook verbleven gingen drinkspelletjes doen en ons beledigen in het Engels omdat ze dachten dat wij toch geen Engels konden. Fucking annoying.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij mij in de klas zijn er drie personen die elke dag roken en nog twee die het soms doen. De rest van de klas denkt er niet aan. In België mag je wel vanaf je zestiende drinken, maar ik heb nog nooit een druppel gedronken en gerookt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Bij mij in de klas zijn er drie personen die elke dag roken en nog twee die het soms doen. De rest van de klas denkt er niet aan. In België mag je wel vanaf je zestiende drinken, maar ik heb nog nooit een druppel gedronken en gerookt.


    In Nederland schijnt het de gewoonte te zijn om vanaf je twaalfde al aan de drank te zitten en te roken. xd
    In dat opzicht ben ik dan meer fan van de belgen dan de Nederlands.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nah, ik vind het stom van ze maar het is hun eigen keuze om hen lichaam te verzieken. Ik werk sinds kort in een winkeltje waar ze ook sigaretten verkopen en toen kwam een meisje met de volgende vraag: "Als ik zou vragen om sigaretten zonder ID te geven, zou ik die dan gewoon meekrijgen?" eh....NEE, niet dus.=p Ik ben zelf nog te jong om sigaretten te kopen en sowieso, ik wil me baantje niet kwijt.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Verschrikkelijk. Ik kan mij daar ook ontzettend aan ergeren.
    Dat je het doet, prima. Ook ik geniet af en toe wel van een sigaretje en een drankje.
    Maar dat eeuwige: "Ik was zoooo dronken van het weekend" blabla.
    Ontzettend ergerlijk.

    Of zo was ik daarstraks tegen twaalven klaar met werken en liep ik in het centrum naar het parkeerterrein.
    Kom ik groepen jongens tegen die uitgaan en die kunnen het nooit laten om van die flauwe, seksuele opmerkingen te maken.
    En dat dan zo schreeuwerig, recht in je gezicht.
    Ook daar kan ik mij ontzettend aan ergeren. Gedraag je, zeg.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 2:25 ]


    Tell me about it, stud.