• HEEY ik zou graag is een story met iemand schrijven liefst iemand mrt wat ervaring wat ik dus niet heb xD Iets wat spannend is waardoor de lezers echt willen verdergezet maar ook happy af en toe ;) geïnteresseerd reageer dan gewoon zoals je bij anderen zou doen
    Love YOU
    X


    C'est la douleur exquise, darling.

    Als je betere interpunctie en grammatica dan hier zou kunnen gebruiken, een bij voorkeur ook wat minder smileys en hoofdletters, wil ik er best over nadenken.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ja sorry is met telefoon gemaakt en die doet irritant en normaal gebruik ik niet zoveel smileys maar omdat ik normaal
    ; en ) apart dus doe en x en D is dat niet zo irriterend


    C'est la douleur exquise, darling.

    Ik zou beginnen met een betere interpunctie, grammatica en ABN. Smileys staan in zo'n tekst over het algemeen niet heel netjes.
    En een stukje tekst door jou geschreven lijkt me handig, dan weten mensen waar ze aan beginnen.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb het zonet uitgelegd aan de persoon die voor je zoiets zei.Dus ik zou dat lezen
    En dat laatste (kijk bij mij Story's ?)


    C'est la douleur exquise, darling.

    xxSwiftiexx schreef:
    Ik heb het zonet uitgelegd aan de persoon die voor je zoiets zei.Dus ik zou dat lezen
    En dat laatste (kijk bij mij Story's ?)


    Dat zou je er ook weer in kunnen zetten. Je moet het allemaal aantrekkelijk maar duidelijk maken :')
    Maar als je een idee hebt wil ik misschien wel met je schrijven :Y)


    wat was dit ookalweer

    OK is aardig van je
    Dat is het nu juist niet zo veel inspiratie meer daarom zocht ik iemand die meer ervaring heeft
    En jij hebt dat denk ik wel (?)


    C'est la douleur exquise, darling.

    Armastus schreef:
    Ik zou beginnen met een betere interpunctie, grammatica en ABN. Smileys staan in zo'n tekst over het algemeen niet heel netjes.
    En een stukje tekst door jou geschreven lijkt me handig, dan weten mensen waar ze aan beginnen.


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Je hebt gewoon het stukje van Arlastus gebruikt


    C'est la douleur exquise, darling.

    Dus ik weet wat ik moet doen


    C'est la douleur exquise, darling.

    Ze vragen om een stukje door jou geschreven, zover ik lees ;p


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    ^ Je mag je eigen topic niet bumpen. En ik zou inderdaad zeggen, let eventjes op je taalgebruik, interpunctie en de smileys als je een topic maakt. Zo kom je enorm kinderachtig over - ik heb geen idee hoe oud je effectief bent - en gaan er weinig mensen met je willen schrijven.


    comfort in c h a o s

    Er zijn namelijk al geïnteresseerde en als dat mij nu is totaal niks kan schelen


    C'est la douleur exquise, darling.

    xxSwiftiexx schreef:
    Er zijn namelijk al geïnteresseerde en als dat mij nu is totaal niks kan schelen


    Oké, top. Toch begrijp ik je zin maar half, maar oké.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ja sorry het eerste was -dat begreep je waarschijnlijk al- dat er geïnteresseerde waren en tien moest eigenlijk een komma,en dat moest voorstellen dat het mij niks kan schelen als er niemand met mij wil schrijven ,dus een antwoord op wat Bates zei.


    C'est la douleur exquise, darling.