• Wat voor een kapsel met laagjes?
    Ik heb al jaren hetzelfde kapsel: Beetje lang blond haar met heel klein beetje slag hier en daar en altijd wanneer ik naar de kamer ging, werden alleen de puntjes afgeknipt.. Ik ga bijna naar de middelbare, dus het lijkt me leuk om een keer iets anders te doen en mijn voorkeur gaat naar laagjes. Ik wil absoluut geen kort haar. Kunnen jullie mij helpen en in deze reactie schrijven wat voor een soort laagjes leuk staan voor een meisje dat naar de middelbare gaat en plaats er dan het liefst een link bij zodat ik het ook kan bekijken. Alvast bedankt!

    Zoiets?



    Of zoiets?



    Zoiets misschien?


    26 - 02 - '16

    Leuk! maar ik heb alleen geen krullen

    Debora123 schreef:
    Leuk! maar ik heb alleen geen krullen


    Die zou je eventueel zelf kunnen maken met een krultang. Ik zal nog even verder zoeken voor je.


    26 - 02 - '16







    Zit hier misschien iets tussen?


    26 - 02 - '16




    Zoiets misschien?


    El Diablo.

    LEUK, maar ik zal het wel spannend vinden om gelijk hele overdreven laagjes te doen, omdat het de eerste keer is met laagjes! Ik dacht zelf ook wel een beetje aan zoiets: 1. http://glasmetwater.files.wordpress.com/2011/08/blake-lively-long-sexy-blonde.jpg maar het nadeel van deze vind ik dat je er niet echt meer volume van in je haar krijgt. Heeft iemand nog ideeen? Ik wil in ieder geval nog een staart kunnen maken

    Pas op die met die modellenfoto's die hier gepost worden btw. Je krijgt het toch nooit zo perfect als op die foto's (; .


    ars moriendi

    Toen ik de eerste keer laagjes knipte heb ik alleen 't gedeelte voor in laagjes geknipt, dus dat 't zo rond je gezicht in laagjes loopt en als je een pony of schuine lok hebt die iets korter, daarbij had ze gewoon de achterkant recht geknipt. Misschien is dat iets voor jou? Dat je niet helemaal overal laagjes doet, maar alleen voor waar je 't meteen ziet. Dan heb je ook niet zo'n probleem dat 't gek zit in een paardenstaart.


    “Love is a contradiction.”