• Ik weet niet of andere mensen hier last van hebben, of dat het specifiek aan mijn laptop ligt, maar de lay-out van quizlet is sinds 3 dagen heel vreemd. Hiervoor heb ik hier nooit last van gehad en omwisselen van de mobiele versie naar laptop en vice versa en uitloggen en weer inloggen helpt niet.

    Denk bij rare ley-out hieraan:





    Dit gaat niet weg bij herladen, en er wordt ook aangegeven dat hij al klaar is met laden.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 18:36 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Dan is hij gewoon niet helemaal geladen, heb ik ook wel eens.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het ook al een paar keer gehad, maar na het herladen was het bij mij elke keer weer weg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yup, gewoon even herladen en dan hoort hij het weer te doen :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hmm. Heb dat ook al een paar keer geprobeerd, maar oke. Wel raar dat alle 'functies' het dan al wel doen.
    Ik zie niet dat hij nog niet klaar is met laden, hij geeft aan dat hij daar al mee klaar is.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 18:33 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb dit ook een aantal keer gehad. Bij mij betekend het vaak dat mijn pc zelf een probleem heeft. Ik doe er dan CCleaner overheen, en als dat niet werkt ook nog even een virusscan. Als het DAN nog niet werkt zou het ook kunnen dat een van de programma's op je computer misschien outdated of End of Life


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Wanneer ik zoiets heb, verwijder ik de geschiedenis en vaak is het dan wel weer normaal. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien staat hij op mobiele versie ofzo?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    De fout kan niet door je laptop komen, wel door je browser (het programma waarmee je op internet surft).
    Heb je de laatste versie van je browser? En anders kan je eens een andere browser proberen (FireFox, Opera, Chrome,...), dat is even wennen, maar dan zou je probleem wel opgelost zijn.


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Helemaal onderaan, druk op Desktop Version.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Wiggler schreef:
    Helemaal onderaan, druk op Desktop Version.

    Inderdaad (:

    Quizlet staat bij je ingesteld op de mobiele versie.


    I am an idiot, I move.