• Oke, ik weet dat ik hier veel quizletkindjes het bloed onder de nagels vandaan haal met m'n geweldige gezeik. Nouja, ik zal beloven dat ik voortaan zal proberen mijn mond te houden ='D Voor mensen die erin geïnteresseerd zijn, op dit soort verhalen knap ik echt af;
    - 4-4 verhalen. Ofwel, ieder TH-bandlid krijgt een vriendinnetje van quizlet aangewezen. Vervolgens brand er een hevige liefdesrelatie los die af en toe een klein dieptepuntje bereikt maar al gauw word opgelost. Vervolgens worden ze zwanger, krijgen ze kindjes en leven ze nog lang en gelukkig. -kots-
    - Onrealisme verhalen. Daar bedoel ik mee dat 1 van die jongens een misdaad pleegt op het gebied van seks/chantage whatever. Dat klopt niet, dat zal nooit gebeuren, ze zullen gelijk worden opgepakt namelijk omdat ze altijd in handen zijn van universal, bewakers, manager whatever. Harry Potter is er niets bij.
    - Een verhaal dat alleen maar over liefde gaat.
    - Verhalen waarin Bill met een meisje gaat. Dat klopt voor mij gewoon niet XD Maar dat is iets persoonlijks. De rest ook, maar in principe kan ik hier wel tegen.
    ZOO dan weten jullie nu wat mijn probleem is ='D Ik houd voortaan m'n mond, belooft ^^ xxx Niek


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat je wel gelijk hebt, alleen ik vind sommige Quizlets die daarover gaan wel super mooi geschreven. De Quizlets van weareONE bijv. doe ik altijd! (Maak nu ff reclame voor haar :Y) )
    omg, je bnt zo'n sgatje. <3


    Some people make the world special just by being in it

    Yeaah, en zo is MIJN serie door de keuring gekomen (cool)


    ars moriendi