• De studio on beat bestaat. Alleen heb jij nu dus examen gedaan en gehaald. En ben je officieel leerling van de studio. Het is een school die zich echt op de zang muziek en dans richt. Alleen mensen die het sirieus nemen en kunnen mogen er les volgen.
    Staat nirt in titel maar het is een rpg

    Regels :
    -geen echte violetta personen
    -Maximaal 6 leraren.
    -Reserveren mag maar binnen.48uur maken.
    - Minimaal 20woorden


    Leraren
    Zang:
    zang:
    Dans: Danielle Jones-28-beetje gitaar jamespotter
    dans:
    muziek:
    Muziek : Samuel Ed Richards-29-gitaar, drums, saxofoon, piano. Jovantos

    Schoolhoofd(telt apart van 6leraren regel: Luna Cathalina Dockx-28-Piano en viool Alptraum

    Leerlingen:


    robin Tigrisblack -16-gitaar en piano robind19
    Indra Moon- 17 - gitaar en piano Alptraum
    Ashely ''Ash'' Lucy Cox.-16-De bass en akoestische gitaar, en piano/keyboard/vleugel Jovantos
    Katharina Westfield-16-Piano, gitaar & drums Foreverx


    Hugo Dan McCain-17-drums JamesPotter
    Max Austin irwin .-18-drums basgitaar Jovantos
    Eduard Marriott-16-viool LittleJohn1
    Jason Smith-16- drums gitaar keyboard en mixen van muziek. robind19









    Invullen:
    Naam:
    Leerling /leeraar
    Leeftijd (minimaal 14)
    Uiterlijk(met foto) :
    Innerlijk:
    Instrumenten :
    Extra :

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 11:17 ]

    Jovantos schreef:
    Dr zijn alleen maar meisjes D: 20 woorden limiet? Alrightley then. Geef me ook maar een jongen (:

    Is goed

    Klein vraagje: Ik ken het programma niet dus kan je ook op die school geraken als je een klassiek instrument speelt? (En ja, gitaar en piano zijn ook klassieke instrumenten maar die zijn volop geïntegreerd in de popmuziek dus vroeg ik het me af ;-)

    Oepps

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 9:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LittleJohn1 schreef:
    Klein vraagje: Ik ken het programma niet dus kan je ook op die school geraken als je een klassiek instrument speelt? (En ja, gitaar en piano zijn ook klassieke instrumenten maar die zijn volop geïntegreerd in de popmuziek dus vroeg ik het me af ;-)


    I like viols D: because their come in one song from Ed Sheeran :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LittleJohn1 schreef:
    Klein vraagje: Ik ken het programma niet dus kan je ook op die school geraken als je een klassiek instrument speelt? (En ja, gitaar en piano zijn ook klassieke instrumenten maar die zijn volop geïntegreerd in de popmuziek dus vroeg ik het me af ;-)
    je hoeft het progamma biet te kennen. En ja natuurlijk kan dat. Elke muziek smaak is daar welkom


    Naam:
    Hugo Dan McCain
    Leerling /leeraar
    leerling, jongen
    Leeftijd (minimaal 14)
    17, hij verjaart op 17 november
    Uiterlijk(met foto) :
    Hugo heeft donker haar met bruine ogen. Zelf geeft hij niet graag toe dat hij ijdel is, maar eigenlijk staat hij 's morgens soms wel een uur voor de spiegel. Hij draagt graag ietwat stoere kleren en heeft altijd een leren armband om. Toch draagt hij bijna alleen maar tweedehandskleding.


    die camera moet je even wegdenken :')
    Innerlijk:
    Zoals ik al zei is Hugo aardig ijdel. Desondanks is hij enorm rommelig en is zijn kamer altijd een zooitje. Toch weet hij altijd alles weer te vinden. Hij is een echte charmeur en is best wel romantisch. Hij is bijna nooit verlegen, maar is best onzeker over zijn familie. Zijn familie is best wel arm en Hugo draagt daardoor bijna alleen maar tweedehandskleding. Hij schaamt zich ervoor en wilt liever dat niemand het weet. Daardoor brengt hij veel tijd door voor spiegels in de hoop dat het minder opvalt als er een scheur in zijn kleding zit.
    Hugo begon van kleins af aan al overal op te slaan om een ritmisch deuntje te krijgen. Hij kreeg op zijn vierde verjaardag een trommeltje, maar die was na drie maanden al weer stuk, omdat hij er zoveel op gespeeld had dat hij al weer versleten was. Toen hij tien werd kreeg hij een oud drumstel van zijn oom. Hij was helemaal in de wolken en drumde er elke dag op. Zijn buren waren niet zo blij met hem en zijn uiteindelijk naar de politie gestapt. Daardoor mocht Hugo nog maar een uurtje per dag drummen op zijn drumstel. Op school mepte hij altijd de potloden kapot tegen de tafels door zijn gedrum. Doordat zijn ouders er zelf ook helemaal gek van werden, hebben ze hem auditie voor deze school laten doen om zijn drumkunsten te verbeteren.
    Instrumenten:
    Drumstel, hij heeft verder niet veel kunnen oefenen met andere instrumenten door geldgebrek.
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 10:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Naam: Max Austin Irwin.
    Leerling /leraar: Leerling.
    Leeftijd: Hij is net 18 jaar oud.
    Uiterlijk : [FC: Luke Hemmings] Max heeft blonde haren dat altijd in een kuif staat. Soms heeft hij er eens een pet over, als hij zich weer eens heeft verslapen. Zijn ogen hebben een lichte blauwe en groene kleur met pretlichtjes erin. Hij is ongeveer 1 meter en 79 centimeters lang. Vaak draagt Max een spijkerbroek met gympen en een simpel t-shirt. Of iets met een vest. Alhoewel hij ook wel shirts met een tekst geniaal vindt. Ook heeft hij een lippiercing. En een paar tatoeages.
    Innerlijk: Max is een soort van badboy. Hij houdt ervan om streken uit te halen en doet dit dan ook vaak. Hij is nog jong dus wilt hij genieten! Als er iemand veel geduld heeft is het Max wel. Hij kan net zo lang wachten tot dat iemand klaar is met iets. Behalve in erge situaties, dan is hij niet echt geduldig. Nate is vroeger nooit echt populair geweest en nu best wel. Hij is best slim en heeft soms wel zijn huiswerk op tijd af, en anders niet. Max moet vaak nablijven en dit vindt hij best wel grappig. Het enige wat Max grenzen geeft is dat zijn tante les geeft op die school. Hij is meestal erg druk en vrolijk. Max wilt mensen niet pijn doen. Hij is een erg trouwe vriend. Toch wordt hij snel boos en kan dit lang blijven. En je raakt hem ook wel snel.
    Instrumenten : Drum en bassgitaar. Ook kan hij zingen.
    Extra : x


    Beiden zijn af.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 10:55 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sorry, ik schrijf menuit, heb bijna examens enzo sorry


    Do what you love, love what you do

    NiamLoveYu schreef:
    Sorry, ik schrijf menuit, heb bijna examens enzo sorry

    Geeft niks je kan na examen altijd weer terugkomen hoor ;D

    NiamLoveYu schreef:
    Sorry, ik schrijf menuit, heb bijna examens enzo sorry


    Succes;D

    En wanneer beginnen we eigenlijk?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Succes;D

    En wanneer beginnen we eigenlijk?

    Zo I zo volgende week zaterdag. Mischien eerder.

    Alright then! Mag ik een jongen zijn?

    LittleJohn1 schreef:
    Alright then! Mag ik een jongen zijn?

    Natuurlijk

    Kan Ash haar leeftijd 16 worden? En die van Max 18?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Kan Ash haar leeftijd 16 worden? En die van Max 18?

    Jawel