• Ik heb helemaal geen inspiratie voor goede one shots. Ik heb zelfs al op mijn pagina gezet dat verzoeken welkom zijn, maar ik heb nog steeds niks binnen gekregen. Ik schrijf fanfic over Harry Potter, Star Wars en de Grijze Jager en volg het liefst zoveel mogelijk de boeken/de films maar een beetje afwijken vind ik niet erg. Oh, ik ship geen Hermelien/Sneep en Draco/Harry etc. Ik vind dat namelijk iets te ver afwijken van het boek :X
    (Oh ik ship wel Dramoine, maar niet zo ver dat ze echt een relatie krijgen dus eigenlijk ook weer niet ^^)

    Ik heb dus erg veel eisen, dus ik hoop dat iemand een paar goede ideeën voor mij heeft.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 17:48 ]


    Not all those who wander are lost.

    Doe je ook one shots met onbekende personen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lastig... Ik heb niet het idee dat ik jou inspiratie kan geven. Misschien helpt het om series of korte filmpjes te kijken? Dat kan ervoor zorgen dat je ideeën krijgt die binnen jouw genres passen.


    Hamartia

    Lees/bekijk ze (voor de zoveelste keer) opnieuw, dat helpt soms om weer inspiratie te krijgen. Of gebruik een random word generator en probeer aan de hand van dat woord iets te schrijven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    Lees/bekijk ze (voor de zoveelste keer) opnieuw, dat helpt soms om weer inspiratie te krijgen. Of gebruik een random word generator en probeer aan de hand van dat woord iets te schrijven.


    Dit klinkt als iets wat bij mij echt gaat werken.

    @Yoko ja, zolang ze maar binnen de genres vallen (dus leerling van Zweinstein, unknown Jedi of personeel van Baron Arald), of is dit niet wat je bedoeld?


    Not all those who wander are lost.

    Lasseth schreef:
    (...)

    Dit klinkt als iets wat bij mij echt gaat werken.

    @Yoko ja, zolang ze maar binnen de genres vallen (dus leerling van Zweinstein, unknown Jedi of personeel van Baron Arald), of is dit niet wat je bedoeld?

    *Vraagt zich af of dat sarcastisch bedoeld is of juist niet*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan je misschien wel verblijden met een aanvraag :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Laat Will verliefd worden op Arnaut :Y)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    @Cobai, nee het is niet sarcastisch bedoeld :$
    @ Mads jaaaaaa (yeah)


    Not all those who wander are lost.

    Lasseth schreef:
    @Cobai, nee het is niet sarcastisch bedoeld :$
    @ Mads jaaaaaa (yeah)

    Nou ja, dat is altijd moeilijk om te zien op het internet. (: Fijn dat het helpt, veel succes nog met schrijven! =D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    (...)
    Nou ja, dat is altijd moeilijk om te zien op het internet. (: Fijn dat het helpt, veel succes nog met schrijven! =D


    Ik ken het probleem...
    And ty (:


    Not all those who wander are lost.

    Hehe laat ik ook even een aanvraag bedenken :Y)


    wat was dit ookalweer

    Eunomia schreef:
    Laat Will verliefd worden op Arnaut :Y)


    Uuuhhhm ik wil geen zeur zijn, maar ik ben niet zo van dat soort ships. :$
    Ik ga nogal volgens de boeken (films in het geval Star Wars maar goed films zijn wat makkelijker) en ik vind Will/Arnaut niet zo realistisch...
    "It's just not my cup of tea"

    Toch bedankt voor je hulp :X


    Not all those who wander are lost.

    Armastus schreef:
    Hehe laat ik ook even een aanvraag bedenken :Y)


    Ah je zou me zo blij maken (A)


    Not all those who wander are lost.

    Zoek zelf inspiratie maar dan gewoon voor OP. Dus kan je niet helpen, sorry :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik wou zeggen, doe mee met de 30 days of writing Challenge
    Maar ik denk niet dat je daar echt inspiratie kan vinden voor je fanfictions...


    It's never gonna happen, Guys.