• Vanochtend hebben we heel onverwacht een van onze katten in moeten laten slapen. Hij was best oud (14 jaar) maar voor de rest prima gezond op een paar kwaaltjes na maar vanochtend had hij ineens allemaal epileptische aanvallen. We hadden zelf al bedacht dat dat er niet best uitzag voor hem en toen mijn moeder een paar uur later met hem bij de dierenarts was hebben ze hem een spuitje gegeven.
    Alle andere keren dat er een huisdier van ons dood is gegaan heeft mijn vader hem/haar begraven maar die is nu ergens op zee, onderweg naar de Azoren. Dus nu waren mijn moeder en ik alleen en dat voelde heel vreemd. Mijn vader weet nu nog niet eens dat Joris er niet meer is.
    Ik voel me de hele dag al zo raar...vanochtend ben ik wakker gemaakt met het bericht dat het niet goed ging met Joris en ik heb de hele dag amper gegeten waardoor ik heel flauw ben en hoofdpijn heb en...nouja...het is gewoon een raar gevoel.
    Ik wilde mijn gedachten even verzetten door Harry Potter films te gaan kijken maar de eerste is nu al meer dan een uur bezig met downloaden, lekker is dat....(De eerste paar hebben we alleen nog op videoband...misschien wordt het eens tijd om DVD's te kopen).

    Ik maakt dit topic vooral om het gewoon even van me af te schrijven, ik heb mijn hart hierover nog niet echt kunnen luchten dus doe ik mijn verhaal maar even bij jullie kwijt. Bedankt voor het lezen in ieder geval ^^

    Dag lieve Joris,



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Awh, sterkte! :(
    Het is heel erg om zo'n lieve vriend te verliezen.
    Gelukkig hoeft hij nu geen pijn meer te lijden of aanvallen te krijgen...
    Nogmaals: sterkte!

    Aah, dat is echt niet leuk! Ik moet er niet aan denken dat mijn kat zou sterven. Natuurlijk weet ik dat het op een dag gaat gebeuren, maar ik hoop dat het nog heel wat jaartjes duurt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sterkte! Je had een schattige kat :') En hopelijk wordt je snel beter & lukt het downloaden van de HP films


    • Oh my lord •

    Swatz schreef:
    Awh, sterkte! :(
    Het is heel erg om zo'n lieve vriend te verliezen.
    Gelukkig hoeft hij nu geen pijn meer te lijden of aanvallen te krijgen...
    Nogmaals: sterkte!


    wat was dit ookalweer

    Awh, wat jammer... Sterkte!


    16 - 09 - '17

    Wat zielig!
    Heel veel sterkte meis! Mocht je willen praten, mijn PB staat open voor je!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet hoe 't voelt om een goede vriend te verliezen. Ik wens je ontzettend veel sterkte met dit verlies..


    26 - 02 - '16

    Aaahh das echt rot! En dan ook nog zo plotseling...heel veel sterkte!):

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 18:02 ]


    You're never fully dressed without a smile

    Sterkte!
    Hij ziet er uit alsof hij een chille kat was.


    #WWED - What Would Emma Do?