• Dus, een week geleden heb ik op zaterdagavond bij een avondje stappen mijn voet omgeslagen (gelukkig was mijn lieve broer er bij en heeft hij me naar huis gebracht). De volgende ochtend gingen we naar de dokter van wacht (dokter in het weekend), die voelde aan mijn voet en zei dat er gewoon veel rust voor nodig was om te genezen.
    Het was dit weekend nog altijd niet beter dus maakten we een afspraak in het ziekenhuis. Ze deden een scan en wat blijkt? Gebroken! Ge-wel-dig.

    Ook al zoiets fantastisch meegemaakt? Want ja, dit kon ik wel missen als kiespijn.

    Augh vreselijk.
    Beterschap! (:


    wat was dit ookalweer

    Aw zeg
    Ik heb het nog niet tegengekomen, maar een vriendin van mij is een omvergereden en door de zwelling konden ze niet zien dat er een botje gebarsten was, dus na 2 weken hips, mocht ze er opnieuw in door dat gebarsten stukje. Ik heb nog nooit iets gebroken (klopt het zelf af), maar ik heb altijd zware verstuikingen en tijdens een ongeval zat ik met een serieuze trauma aan mijn voet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet nog wel dat ik een keer bij de kaakchirurg een behandeling moest ondergaan: twee gewone kiezen eruit, en een kiemkies. Dat is dus een kies die nog niet naar boven is gekomen en nog helemaal in het tandvlees zit... ze moesten hem daarbij ook nog eens in twee stukken boren, omdat ie er anders niet uit ging.
    Beterschap!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Awh :c
    Heel veel beterschap!


    26 - 02 - '16

    Heel veel beterschap!
    Ik heb het zelf ook een keertje meegemaakt, maar dat probeer ik het liefste zo snel mogelijk weer te vergeten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Autsj!!!! Pijnlijk...
    Gelukkig heb ik zelf nog niet zoiets meegemaakt.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damn. :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Vriend van mij was ook op z'n pols gevallen en toen zei de dokter 'Ach, het is alleen maar gekneusd', toen 'ie er na zes weken nog steeds last van had hebben ze toch maar een foto gemaakt en bleek het gebroken te zijn, dus die zit nu ook in het gips. Best waardeloos.

    En sterkte met je voet!


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Oei ;s
    Mijn huisarts neemt sommige dingen ook niet serieus. Ik heb lang rondgelopen met steken rechtsonder in mijn buik en hij doelde steeds op een blaasontsteking wat ik niet eens kon begrijpen aangezien ik nooit zo'n klachten had gehad bij een blaasontsteking. Ik wilde er per se verder mee gaan omdat het gewoon een irriterend gevoel was dat niet over ging, uiteindelijk bleek ik dus PDS (prikkelbare darm syndroom) te hebben. En als ik zelf niet had gevraagd voor verdere onderzoeken had hij vast blijven zeggen dat ik zoiets dom zou hebben als een blaasontsteking, waar ik dus ook onnodig medicatie voor nam. En dan noemen sommige mensen zich een dokter?
    Veel sterkte nog met je voet in ieder geval!


    16 - 09 - '17

    Ahh, balen zeg! Zelf nooit zoiets gehad, mijn gekneusde enkel was gelukkig echt alleen gekneusd.
    Beterschap!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Eerlijk? Ik vertrouw geen enkele huisarts meer.. Mijn vader had een tijdje last van z'n blaas. 'Oh gewoon blaas ontsteking!'
    Eindresultaat? Kanker in een vergevorderd stadium.

    Maar is wel verschrikkelijk balen om een gebroken voet te hebben, zeker met het warmere weer..

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 18:32 ]


    To infinity and beyond •

    das fucked up man. Beterschap!
    M'n laptop batterij is dood, nu ben ik 'm opnieuw aan het kalibreren in de hoop 'm weer tot leven te brengen. Wachttijd? 5 uur. fuckthisshit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt heel vervelend.
    Ikzelf heb zoiets nog niet meegemaakt maar een vriendin van mij wel. Met basketbal kreeg ze een basketbal op haar hand. Ze ging naar de huisarts omdat het zoveel pijn deed, maar die zei dat er niets aan de hand is. Nu, twee/drie maanden later loopt ze nog steeds met een gebroken pink.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.