• Hallo Tholomew,

    Bij deze krijg je toestemming om aan je themawedstrijd te beginnen. Je hebt één week om het topic te openen.

    Met vriendelijke groet,
    Heimdall
    Moderator



    Cover made by Bloodrider


    Hieeer is hij dan! De eerste, echte Hobbit-Themawedstrijd van Quizlet!

    Wat gaan we doen?
    Heel creatief zijn met Hobbit-dingen. Dingen uit de film, de boeken en hobbits, natuurlijk! Zonder hobbits, geen “The Hobbit” en zonder hobbits geen “Lord of the Rings”. Wat moesten we zonder Smeagol? Waar waren we zonder onze inbreker? Wie vernietigde de ring?
    Hobbits, hobbits, hobbits én dertien dwergen en een tovenaar. Die mogen natuurlijk niet vergeten worden!

    Hoe kan je meedoen?
    De jury zal bestaan uit xPeredhil, Kilicious en mij.
    We zoeken minimaal 10 en maximaal 20 bereidwillige kandidaten die zich met ons in de wereld van Tolkien willen storten!

    Er worden 7 rondes gehouden, die elk een week duren. Er zijn geen afvallers, geen jokers.
    Je kunt enkel om uitstel vragen, uiterlijk 24 uur voor de deadline en met – uiteraard – een goede reden. Je kunt dan 4 extra dagen krijgen. Als je dan niet inlevert, heb je een 1. Na twee keer niet inleveren, word je gediskwalificeerd. In de vakantieperiode houden we er natuurlijk rekening mee dat je weg bent.

    Elke ronde kun je met maximaal 100 punten volbrengen. Per ronde geef ik aan hoeveel punten je kunt scoren op welk onderdeel van de opdracht.
    Uiteindelijk wordt de winnaar gekozen door het gemiddelde van de scores te nemen en dat om te zetten tot een cijfer van 1 tot 10.

    Wat kan je winnen?
    Natuurlijk strijd je voor de hobbit-eer! Maar we hebben er ook een prijs aan verbonden *O*
    Onze lieftallige winnaar[es] krijgt de keuze om een creatie in de spotlight te laten zetten of een Hobbit-creatie te laten promoten in maar liefst 11 Hobbit-stories!

    Regels
    Houd je de huisregels van Quizlet.
    Houd je aan de gegevens die ik hierboven heb neergezet en aan de criteria van de opdracht zelf.
    Spreek elkaar beleefd aan
    Je mag je mening geven over het werk van een ander, maar houd dit netjes en probeer opbouwend te zijn.
    Inleveren doe je via pb. Lever je werk bij alle juryleden in.
    Laat het weten als je je naam veranderd hebt.
    Ik ga je niet achter je broek zitten. Als je niet inlevert, is het je eigen verantwoordelijkheid.


    De wedstrijd story!
    Topic 2

    Deelnemers - vol
    KillTheSun [vakantie 10 - 15 juli]
    LynnBlack
    Naharis [vakantie 10 - 25 juli / 3 - 10 augustus]
    Arqueiro [vakantie 19 juli - 5 augustus]
    InsideMyHead
    Redbeard
    PrinceLegolas
    Estel [31 juli - 15 augustus]
    mysterieus [vakantie 13 - 23 juli]
    WeepingAngels
    hobbitaap [vakantie 6 - 12 juli]



    Bonusopdracht
    Vanwege de ongekende mate van enthousiasme, hebben we een bonusopdracht!
    Je kunt hiermee één punt extra krijgen op je uiteindelijke score.
    Zing of speel op een instrument een cover van de twee coupletten van Misty Mountains die in de film worden gezongen. Hoe je dit doet, mag je zelf weten. Je mag er een filmpje bij maken, maar het geluid is ook goed. Je kunt a capella zingen, maar ook dit mag je allemaal zelf bepalen.
    Als je een cover instuurt, krijg je dus een extra punt bovenop je score. (75 punten betekent dus 76 en dan heb je in plaats van een 7,5 een 7,6)
    Je hebt tot het einde van de gehele wedstrijd om je uiteindelijke versie in te sturen. Succes!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het hangt er van af, wanneer gaat de wedstrijd van start?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    ^Bij voldoende deelnemers haha. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    ^Bij voldoende deelnemers haha. :'p



    Dat gaat hem dan niet worden denk ik, haha
    Ik supporter wel :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)


    Dat gaat hem dan niet worden denk ik, haha
    Ik supporter wel :Y)


    Haha. Vanaf wanneer heb je tijd? ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Haha. Vanaf wanneer heb je tijd? ;)


    Vanaf de 24e juni ;)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    ik doe mee!!!

    (ik moet wel even zeggen dat ik 25 26 27 juni er niet ben voor als de wedstrijd al begint)

    dit gaat een uitdaging voor me worden!


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    Oohhhh dit vind ik leuk!
    Ik wil meedoen.
    Eindelijk echte motivatie om iets te schrijven!!! :D (/dichten/tekenen) :P


    She might be just a few planks and a sail, but she's mine - Captain Hook (ouat)

    InsideMyHead schreef:
    ik doe mee!!!

    (ik moet wel even zeggen dat ik 25 26 27 juni er niet ben voor als de wedstrijd al begint)

    dit gaat een uitdaging voor me worden!


    Dat geeft niet! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The Hobbit :9~
    Ik doe niet mee (school ): ) maar ik ga dit wel volgen :Y)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 19:15 ]


    -

    Haha, eigenlijk heb ik het best wel druk met school, maar een kans als deze kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan c:
    *deftige stem* Ik zou mij graag willen inschrijven voor deze themawedstrijd over de geweldigste wezens die er bestaan n.n
    Ik dank u allen hartelijk voor het bedenken van zo'n hobbittastische themawedstrijd
    :3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    ik twijfel: de eerste twee weken ben ik weinig op quizlet door voor de examens leren maar ik denk dat ik wel een plaatsje vrij vind, de week daarna examens, dan een week helemaal vrij en dan ben ik, misschien op vakantie voor een maand, hangt van de gezondheid van mijn oma af en voorlopig is die redelijk goed
    zou het mogelijk zijn?
    ik kan pas echt actief mee doen vanaf 24 juni want dan zijn de examens gedaan maar er is een kans daat ik de week daarna voor drie weken op vakantie en om daarna op scoutskamp te gaan

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 19:50 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    ShipBounty schreef:
    ik twijfel: de eerste twee weken ben ik weinig op quizlet door voor de examens leren maar ik denk dat ik wel een plaatsje vrij vind, de week daarna examens, dan een week helemaal vrij en dan ben ik, misschien op vakantie voor een maand, hangt van de gezondheid van mijn oma af en voorlopig is die redelijk goed
    zou het mogelijk zijn?
    ik kan pas echt actief mee doen vanaf 24 juni want dan zijn de examens gedaan maar er is een kans daat ik de week daarna voor drie weken op vakantie en om daarna op scoutskamp te gaan


    Je kunt sowieso uitstel krijgen. Ik weet niet of dat je helpt en met de vakanties houden we ook rekening. Dat is een beetje jammer van deze tijd van het jaar, maar ja.

    Geldt ook voor Faelain (:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 20:11 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Iedereen staat er (hopelijk) bij. Als dat neit zo is, moet je het maar even zeggen (;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    (...)

    Je kunt sowieso uitstel krijgen. Ik weet niet of dat je helpt en met de vakanties houden we ook rekening. Dat is een beetje jammer van deze tijd van het jaar, maar ja.

    dan schrijf ik mij in


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik heb even een vraagje: Is het handig een aparte story aan te maken voor deze wedstrijd of kan ik het bij al mijn andere wedstrijdinzendingen zetten in mijn Stand Alones-story? ^^
    Edit: Ik dacht dat Pumbaa juist niet mee zou doen?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 20:20 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.