• Hallo Tholomew,

    Bij deze krijg je toestemming om aan je themawedstrijd te beginnen. Je hebt één week om het topic te openen.

    Met vriendelijke groet,
    Heimdall
    Moderator



    Cover made by Bloodrider


    Hieeer is hij dan! De eerste, echte Hobbit-Themawedstrijd van Quizlet!

    Wat gaan we doen?
    Heel creatief zijn met Hobbit-dingen. Dingen uit de film, de boeken en hobbits, natuurlijk! Zonder hobbits, geen “The Hobbit” en zonder hobbits geen “Lord of the Rings”. Wat moesten we zonder Smeagol? Waar waren we zonder onze inbreker? Wie vernietigde de ring?
    Hobbits, hobbits, hobbits én dertien dwergen en een tovenaar. Die mogen natuurlijk niet vergeten worden!

    Hoe kan je meedoen?
    De jury zal bestaan uit xPeredhil, Kilicious en mij.
    We zoeken minimaal 10 en maximaal 20 bereidwillige kandidaten die zich met ons in de wereld van Tolkien willen storten!

    Er worden 7 rondes gehouden, die elk een week duren. Er zijn geen afvallers, geen jokers.
    Je kunt enkel om uitstel vragen, uiterlijk 24 uur voor de deadline en met – uiteraard – een goede reden. Je kunt dan 4 extra dagen krijgen. Als je dan niet inlevert, heb je een 1. Na twee keer niet inleveren, word je gediskwalificeerd. In de vakantieperiode houden we er natuurlijk rekening mee dat je weg bent.

    Elke ronde kun je met maximaal 100 punten volbrengen. Per ronde geef ik aan hoeveel punten je kunt scoren op welk onderdeel van de opdracht.
    Uiteindelijk wordt de winnaar gekozen door het gemiddelde van de scores te nemen en dat om te zetten tot een cijfer van 1 tot 10.

    Wat kan je winnen?
    Natuurlijk strijd je voor de hobbit-eer! Maar we hebben er ook een prijs aan verbonden *O*
    Onze lieftallige winnaar[es] krijgt de keuze om een creatie in de spotlight te laten zetten of een Hobbit-creatie te laten promoten in maar liefst 11 Hobbit-stories!

    Regels
    Houd je de huisregels van Quizlet.
    Houd je aan de gegevens die ik hierboven heb neergezet en aan de criteria van de opdracht zelf.
    Spreek elkaar beleefd aan
    Je mag je mening geven over het werk van een ander, maar houd dit netjes en probeer opbouwend te zijn.
    Inleveren doe je via pb. Lever je werk bij alle juryleden in.
    Laat het weten als je je naam veranderd hebt.
    Ik ga je niet achter je broek zitten. Als je niet inlevert, is het je eigen verantwoordelijkheid.


    De wedstrijd story!
    Topic 2

    Deelnemers - vol
    • KillTheSun [vakantie 10 - 15 juli]
    • LynnBlack
    • Naharis [vakantie 10 - 25 juli / 3 - 10 augustus]
    • Arqueiro [vakantie 19 juli - 5 augustus]
    • InsideMyHead
    • Redbeard
    • PrinceLegolas
    • Estel [31 juli - 15 augustus]
    • mysterieus [vakantie 13 - 23 juli]
    • WeepingAngels
    • hobbitaap [vakantie 6 - 12 juli]



    Bonusopdracht
    Vanwege de ongekende mate van enthousiasme, hebben we een bonusopdracht!
    Je kunt hiermee één punt extra krijgen op je uiteindelijke score.
    Zing of speel op een instrument een cover van de twee coupletten van Misty Mountains die in de film worden gezongen. Hoe je dit doet, mag je zelf weten. Je mag er een filmpje bij maken, maar het geluid is ook goed. Je kunt a capella zingen, maar ook dit mag je allemaal zelf bepalen.
    Als je een cover instuurt, krijg je dus een extra punt bovenop je score. (75 punten betekent dus 76 en dan heb je in plaats van een 7,5 een 7,6)
    Je hebt tot het einde van de gehele wedstrijd om je uiteindelijke versie in te sturen. Succes!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Staat het hier straks helemaal vol met Misty Mountain Covers, hehe ^^
    Lijkt me echt geniaal :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Redbeard schreef:
    (...)
    Goede vraag: Engels of Nederlands? ^^
    En ik wil ook wel die punt extra c:


    Wat jullie willen, haha. (:
    Ik vind twee coupletten uit de film ook prima, hoor. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oakie gaat helemaal los. Krijgt ze zo meteen allemaal valse covers binnen van Misty Mountains!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bloodrider schreef:
    Oakie gaat helemaal los. Krijgt ze zo meteen allemaal valse covers binnen van Misty Mountains!


    We hebben vast wel oordopjes (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hell yeah. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Hell yeah. ^^

    Haha, ik zal mijn best doen mooi te zingen :Y)
    Nee, okee, ik zal eerlijk zijn, mijn vriendinnen vinden dat ik best goed kan zingen (A)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Haha ik ben nu toch zooo benieuwd :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    En Bofur song natuurlijk :D die is zo geweldig ^^
    Alleen kan ik die op sommige momenten niet volledig goed zingen haha ;D
    Best Misty Mountain dan :D


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    mysterieus schreef:
    En Bofur song natuurlijk :D die is zo geweldig ^^
    Alleen kan ik die op sommige momenten niet volledig goed zingen haha ;D
    Best Misty Mountain dan :D


    Of I See Fire ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bloodrider schreef:
    (...)

    Of I See Fire ^^


    Nee, die telt niet, die is niet van Tolkiens hand ^^
    Al is het wel een goed nummer. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    (...)

    Nee, die telt niet, die is niet van Tolkiens hand ^^
    Al is het wel een goed nummer. (:


    Weet ik. Is ook minder leuk ;)
    Misty Mountains dus.
    JOEHOE, CAMERA. WAAR BEN JEEEEE???


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Heb je geen micro en webcam? Ik heb het in mijn laptop, dus showtime!!! :D
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    mysterieus schreef:
    Heb je geen micro en webcam? Ik heb het in mijn laptop, dus showtime!!! :D
    x Stefanie.


    Vast wel. Lol.
    En anders pik ik het van m'n pa. Die heeft genoeg computerspul.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het Misty Mountains kan ik vermoedelijk wel maken (waarschijnlijk volgende week vrijdag pas), maar waar/hoe moeten degenen die geen youtubekanaal hebben het posten?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 6:53 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    Het Misty Mountains kan ik vermoedelijk wel maken (waarschijnlijk volgende week vrijdag pas), maar waar/hoe moeten we het posten als we geen youtubekanaal hebben?

    dat was ik mij ook aan het afvragen


    Alles heeft betekenis, ook niets