• Hallo Tholomew,

    Bij deze krijg je toestemming om aan je themawedstrijd te beginnen. Je hebt één week om het topic te openen.

    Met vriendelijke groet,
    Heimdall
    Moderator



    Cover made by Bloodrider


    Hieeer is hij dan! De eerste, echte Hobbit-Themawedstrijd van Quizlet!

    Wat gaan we doen?
    Heel creatief zijn met Hobbit-dingen. Dingen uit de film, de boeken en hobbits, natuurlijk! Zonder hobbits, geen “The Hobbit” en zonder hobbits geen “Lord of the Rings”. Wat moesten we zonder Smeagol? Waar waren we zonder onze inbreker? Wie vernietigde de ring?
    Hobbits, hobbits, hobbits én dertien dwergen en een tovenaar. Die mogen natuurlijk niet vergeten worden!

    Hoe kan je meedoen?
    De jury zal bestaan uit xPeredhil, Kilicious en mij.
    We zoeken minimaal 10 en maximaal 20 bereidwillige kandidaten die zich met ons in de wereld van Tolkien willen storten!

    Er worden 7 rondes gehouden, die elk een week duren. Er zijn geen afvallers, geen jokers.
    Je kunt enkel om uitstel vragen, uiterlijk 24 uur voor de deadline en met – uiteraard – een goede reden. Je kunt dan 4 extra dagen krijgen. Als je dan niet inlevert, heb je een 1. Na twee keer niet inleveren, word je gediskwalificeerd. In de vakantieperiode houden we er natuurlijk rekening mee dat je weg bent.

    Elke ronde kun je met maximaal 100 punten volbrengen. Per ronde geef ik aan hoeveel punten je kunt scoren op welk onderdeel van de opdracht.
    Uiteindelijk wordt de winnaar gekozen door het gemiddelde van de scores te nemen en dat om te zetten tot een cijfer van 1 tot 10.

    Wat kan je winnen?
    Natuurlijk strijd je voor de hobbit-eer! Maar we hebben er ook een prijs aan verbonden *O*
    Onze lieftallige winnaar[es] krijgt de keuze om een creatie in de spotlight te laten zetten of een Hobbit-creatie te laten promoten in maar liefst 11 Hobbit-stories!

    Regels
    Houd je de huisregels van Quizlet.
    Houd je aan de gegevens die ik hierboven heb neergezet en aan de criteria van de opdracht zelf.
    Spreek elkaar beleefd aan
    Je mag je mening geven over het werk van een ander, maar houd dit netjes en probeer opbouwend te zijn.
    Inleveren doe je via pb. Lever je werk bij alle juryleden in.
    Laat het weten als je je naam veranderd hebt.
    Ik ga je niet achter je broek zitten. Als je niet inlevert, is het je eigen verantwoordelijkheid.


    De wedstrijd story!
    Topic 2

    Deelnemers - vol
    • KillTheSun [vakantie 10 - 15 juli]
    • LynnBlack
    • Naharis [vakantie 10 - 25 juli / 3 - 10 augustus]
    • Arqueiro [vakantie 19 juli - 5 augustus]
    • InsideMyHead
    • Redbeard
    • PrinceLegolas
    • Estel [31 juli - 15 augustus]
    • mysterieus [vakantie 13 - 23 juli]
    • WeepingAngels
    • hobbitaap [vakantie 6 - 12 juli]



    Bonusopdracht
    Vanwege de ongekende mate van enthousiasme, hebben we een bonusopdracht!
    Je kunt hiermee één punt extra krijgen op je uiteindelijke score.
    Zing of speel op een instrument een cover van de twee coupletten van Misty Mountains die in de film worden gezongen. Hoe je dit doet, mag je zelf weten. Je mag er een filmpje bij maken, maar het geluid is ook goed. Je kunt a capella zingen, maar ook dit mag je allemaal zelf bepalen.
    Als je een cover instuurt, krijg je dus een extra punt bovenop je score. (75 punten betekent dus 76 en dan heb je in plaats van een 7,5 een 7,6)
    Je hebt tot het einde van de gehele wedstrijd om je uiteindelijke versie in te sturen. Succes!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik doe het gewoon voor de lol en omdat ik zo'n kans om iets met mijn creativiteit en hobbit-fannigheid tegelijk te doen niet wou missen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Bloodrider schreef:
    Ik zou de hoofdprijs wel fijn vinden zodat ik de story van Faelain en mij in de spotlights zou kunnen zetten (of die promotie, maar dat zie ik dan wel als ik het win)
    We zijn er namelijk nu heel hard mee aan het werk, heel hard, en ik vind dat het wel een beloning is naar Fae en mij toe.
    Dat is de enige reden waarvoor ik die prijs zou willen.


    Nou, dan weet je wat je moet doen (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    De wedstrijd story!
    Om 12 uur vanavond komt de eerste opdracht online en je kunt nog meedoen tot 8 juni a.s. 12 uur.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    (...)

    Nee, het hoeft niet, maar we weten ook nog niet hoe we het gaan beoordelen, omdat het in eerste instantie niet in de planning stond. Het kan dus ook zijn dat niet iedereen hem verdient. Maar we zullen eerst de criteria bekend maken voor we de uiteindelijke versies van iedereen zullen beoordelen, want dan kan je het nog aanpassen. Je hebt namelijk de hele wedstrijd de tijd.
    En uiteindelijk gaat het om de lol, toch? (: net zoals Bloodrider zegt


    Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het voelt een beetje lullig als ik al meteen 1 heel punt achter lig voordat het ook maar begonnen is. Ik bedoel, ik denk echt niet dat ik ga winnen (en om eerlijk te zijn, heel veel mensen hier verdienen het meer dan ik), maar het gaat om het principe. Ik kan niet zingen (echt, absoluut niet!) en ik kan geen instrument bespelen. En ik heb ook geen tijd om te gaan zingen of whatever, zelfs als het kon.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bloodrider schreef:
    Ik zou de hoofdprijs wel fijn vinden zodat ik de story van Faelain en mij in de spotlights zou kunnen zetten (of die promotie, maar dat zie ik dan wel als ik het win)
    We zijn er namelijk nu heel hard mee aan het werk, heel hard, en ik vind dat het wel een beloning is naar Fae en mij toe.
    Dat is de enige reden waarvoor ik die prijs zou willen.



    Haha, zo dacht ik er ook over :')
    Ik ga proberen het beste van die opdrachten te maken, ondanks mijn gebrek aan tijd/creativiteit/...


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    KillTheSun schreef:
    (...)

    Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het voelt een beetje lullig als ik al meteen 1 heel punt achter lig voordat het ook maar begonnen is. Ik bedoel, ik denk echt niet dat ik ga winnen (en om eerlijk te zijn, heel veel mensen hier verdienen het meer dan ik), maar het gaat om het principe. Ik kan niet zingen (echt, absoluut niet!) en ik kan geen instrument bespelen. En ik heb ook geen tijd om te gaan zingen of whatever, zelfs als het kon.


    Dat hangt er vanaf of de scores in de vorm van een rapportcijfer dicht bij elkaar liggen. Als dat niet zo is, is het wel interessant om zo'n punt te krijgen, maar het is inderdaad wel zo als iedereen en gemiddelde van rond de 7 heeft.
    Maar als het punt wordt opgeteld bij de gewone scores [1 t/m 100] wordt opgeteld, dan maakt het niet eens heel veel uit.
    Je hebt gelijk dat het dan minder eerlijk is voor de mensen die het niet doen, maar bonusopdrachten houden altijd in dat iemand een voorsprong heeft. ;)
    Men heeft tot het einde van de wedstrijd om te besluiten, juist omdat het nog kan veranderen. In de story staat dat we het ook nog niet weten en dat er dus ook updates over zullen volgen. Het was eigenlijk een grap van LynnBlack, maar er werd zo leuk op gereageerd, dat we er echt een opdracht van hebben gemaakt.
    Maar het zal hoe dan ook betekenen dat je extra punten kunt krijgen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    KillTheSun schreef:
    (...)

    Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het voelt een beetje lullig als ik al meteen 1 heel punt achter lig voordat het ook maar begonnen is. Ik bedoel, ik denk echt niet dat ik ga winnen (en om eerlijk te zijn, heel veel mensen hier verdienen het meer dan ik), maar het gaat om het principe. Ik kan niet zingen (echt, absoluut niet!) en ik kan geen instrument bespelen. En ik heb ook geen tijd om te gaan zingen of whatever, zelfs als het kon.

    ik kan totaal geen piano spelen, ik heb die toetsen voor dit amper aangeraakt en op mijn hoorn kan ik nog niet hoog genoeg en zingen kan ik al helemaal niet dus heb ik gewoon die partituur (noten lezen kan ik wel) gezocht en heb ik een beetje geoefend


    Alles heeft betekenis, ook niets

    KillTheSun schreef:
    (...)

    Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar het voelt een beetje lullig als ik al meteen 1 heel punt achter lig voordat het ook maar begonnen is. Ik bedoel, ik denk echt niet dat ik ga winnen (en om eerlijk te zijn, heel veel mensen hier verdienen het meer dan ik), maar het gaat om het principe. Ik kan niet zingen (echt, absoluut niet!) en ik kan geen instrument bespelen. En ik heb ook geen tijd om te gaan zingen of whatever, zelfs als het kon.


    Moet je het echt zingen? Ik dacht dat het origineel moest zijn... anyways. Misschien kan je het neuriën, op verschillende toonhoogten en dat dan mixen...
    Of flessen met verschillende hoeveelheden water in "stemmen" totdat de klanken lijken op die van het liedje, en dan zo het refreintje spelen? (Klinkt stom, maar is echt leuk Ü )

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 7:39 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    Moet je het echt zingen? Ik dacht dat het origineel moest zijn... anyways. Misschien kan je het neuriën, op verschillende toonhoogten en dat dan mixen...
    Of flessen met verschillende hoeveelheden water in "stemmen" totdat de klanken lijken op die van het liedje, en dan zo het refreintje spelen? (Klinkt stom, maar is echt leuk Ü)


    Je moet vooral orogineel zijn.
    Je kunt beter de story in de gaten houden dan het topic, want ik weet nu al dat ik een can de twee anders ga vergeten te updaten eb in de story is alles tenminste bij elkaar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Uh, kan ik nog meedoen?
    Ik was vooral aan het twijfelen door mijn examens die er vanaf dinsdag tot de negentiende zijn en omdat ik nog meedeed aan een andere Themawedstrijd, maar die is nu gedaan, dus: Kan ik nog meedoen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Uh, kan ik nog meedoen?
    Ik was vooral aan het twijfelen door mijn examens die er vanaf dinsdag tot de negentiende zijn en omdat ik nog meedeed aan een andere Themawedstrijd, maar die is nu gedaan, dus: Kan ik nog meedoen?


    Jep. Je kan tot vandaag 12:00 meedoen (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hoe kan je een PB naar meerdere mensen versturen?
    Of kan dat niet?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bloodrider schreef:
    Hoe kan je een PB naar meerdere mensen versturen?
    Of kan dat niet?

    gaat niet, heb ik ook al geprobeert


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Bloodrider schreef:
    Hoe kan je een PB naar meerdere mensen versturen?
    Of kan dat niet?


    Mag niet in verband met spam, sorry. Je kunt het beste gewoon je bericht kopiëren.

    En Oakenschield is met een hoofdletter i. Anders krijg ik je inzending twee keer. ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    (...)

    Mag niet in verband met spam, sorry. Je kunt het beste gewoon je bericht kopiëren.

    En Oakenschield is met een hoofdletter i. Anders krijg ik je inzending twee keer. ^^


    Ja, dat weet ik :P
    Was ik eventjes vergeten. Maar hij zei "deze user is niet actief" ofzo. Toen dacht ik "Ooh ja. OakenshieId met een i natuurlijk!"


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]