• Vanaf nu ga ik Staken
    WAAROM?
    omdat mijn quizzen nooit worden gedaan, dus komen er pas weer nieuwe delen als ze vaker gedaan zijn.





    Einde Bericht.


    when words fail, music speaks.

    Uhm.. de meeste mensen schrijven omdat ze het leuk vinden? Like - de mijnen worden ik niet veel gedaan, maar ik schrijf gewoon als ik zin heb, en mensen vinden het leuk om te lezen dus van mij mogen ze ;-] But yeah, moet je zeker doen o.o Ik snap alleen niet wat dat met het plezier van schrijven te maken heeft :']


    Mew <3

    ik heb pas plezier, als het gewaardeert word XD


    when words fail, music speaks.

    je moet mischien wat meer ervan maken.
    ik bedoel als ik in het weekeind de kans krijg lees ik er meer dan 120 ofzo op 1 dag.
    en als je dan serie's die uit nogmaar een paar quizjes bestaan leest dan vergeet je ze later te maken.
    en je leest natuurlijk liever aan 1 stuk door aan 1 goede lange serie [nee ik zeg neit dat jou serie slecht is wnat ik heb hem nog niet gelezen]

    mischien is het gwn het probleem dat er nog te weinig van zijn.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik wil ik wil ik wil
    Mens, je maakt ze toch ook voor jezelf? Als je er plezier in hebt, dan maakt het geen ene hol uit hoeveel mensen ze maken >.<

    nou, het boeit me niet, ik blijf ook wel schrijven voor die serie's maar niet activeren!
    en i mean, als er weinig belangstelling is, is het ook niet leuk om je tijd erin te verspillen> <


    when words fail, music speaks.