• Over een paar weken mag ik gaan afrijden voor mijn rijbewijs voor de auto. Alles loopt best wel lekker, alleen heb ik de laatste tijd wat problemen met mijn rij-instructeur. Hij zeurt om elk klein foutje dat ik maak en valt dan boos tegen me uit. Toen ik vanmiddag rijles had en in de auto zat, zei hij veel te laat dat we linksaf moesten op een kruispunt, hierdoor kon ik niet op tijd mijn handelingen doen en kwam ik uiteindelijk stil te staan midden op het kruispunt. Hierdoor kreeg ik de schuld en werd hij boos op me. Zo ook bij een rotonde. Ik remde af om een fietser voor te laten gaan, werd hij boos dat ik juist meer gas moest geven en de auto voor de fietser langs moest gooien. Dat soort kleine dingen kan hij al over klagen, terwijl ik juist mijn eigen inzicht toepas. Hij maakt me zelfs een beetje nerveus (letterlijk xD), omdat hij zegt dat als ik dit soort dingen fout doe, ik kan zakken. Maar het gaat om de kleinste dingen, wat vaker zijn schuld is door te laat aan te geven waar we heen moeten...
    Ook als ik bijvoorbeeld een foutje maak (ik heb soms nogal moeite met de snelweg) valt hij meteen uit dat ik die fout al zo vaak gemaakt heb en er niets aan doe. Ik doe er echt wel wat aan en probeer het echt, maar na een paar keer werkt het gewoon nog niet meteen en ook dan krijg ik een preek. Jullie begrijpen dus wel dat dat niet prettig is dat iemand naast je in de auto zit te zeuren, terwijl je op de weg moet letten en je moet concentreren.

    Wat kan ik het beste doen? Met hem erover praten? Ik betaal die man immers om mij les te geven, maar dan ben ik bang dat ik nog meer lange gezichten krijg in de auto, omdat hij klachten heeft gekregen. Of kan ik beter niets zeggen en gewoon wachten. In juli mag ik gaan afrijden, dus zo lang duurt het op zich niet meer, mits ik slaag natuurlijk.
    Wat zouden jullie doen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou het er met hem over hebben, waarschijnlijk heeft hij het niet eens door. En als hij dan weer gaat zeuren is hij gewoon een idioot :')
    Maar succes met je lessen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik zou gewoon met hem gaan praten. Zoals je zelf ook al zegt, betaal jij hem. En als jij niet tevreden bent, mag je dat best laten weten! Heel veel succes (:


    Never forget who you are

    Met hem gaan praten, als hij dan niet op houdt dan kan je altijd zeggen dat je het niet fijn vind dat jij de schuld krijgt aangezien hij dingen te laat tegen je zegt.

    O en van die fietser, dan kun je de volgende keer best zeggen dat je liever geen mensen aanrijdt.


    Physics is awesome

    Tegen mij deed hij de laatste lessen ook zo tegen mij. Pure stress voor het examen etc. ook voor hem. Hij zei: "Als je zo doorgaat haal je het nooit!"

    en ik sloeg in 1x.. dus, hoe irritant t is, gewoon laten gaan, examen is easy als je het goed kan


    It's high noon.

    Ik zou het er ook met hem over hebben, zeker als je er echt zenuwachtig van worddt.

    Alvast veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ah, vervelend. Het best heb je het er even met hem over en laat je even weten dat hij bijvoorbeeld eerder aan moet geven welke richting je in moet.
    Veel succes verder! ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.