• Hoopelijk ben ik niet de enige -__- die zijn crush al eens heeft gestalkd . HAhA ik weet hoe bijna heel zijn familie noemt , ook zijn pa en ma . Ik weet ong. waar hij woont , ik weet dat zijn ouders 3 auto's hebben , ik weet dat hij een zwemvijver heeft . En ik weet dit allemaal zonder facebook (omdat ik dat niet heb ) dus ik ben toch niet de enige stalker ?


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Karthus schreef:



    Hier moest ik direct aan denken, sorry.



    Ik stalk hem gewoon via instagram en ik goigle soms iets en daardoor weet ik alles , niet door voor zijn huis te staan ofso .


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Lushella schreef:
    (...)
    Ik stalk hem gewoon via instagram en ik goigle soms iets en daardoor weet ik alles , niet door voor zijn huis te staan ofso .

    Nee, dat moet er nog eens bijkomen zeg D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat deed ik vroeger ook bij mijn crushes, tegenwoordig niet echt meer. Ik vind het veel spannender om dat persoonlijk te weten te komen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ken iemand die weet zn eigen telefoonnumer niet maar wel die van dr crush :')


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    Ik ken iemand die weet zn eigen telefoonnumer niet maar wel die van dr crush :')


    *lacht*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind dat mensen hier wel een beetje overdreven op reageren. Alsof niemand ooit zijn/haar crush heeft gestalkt? En eigenlijk vind ik niet dat ze heel veel over hem weet, of het moet aan mij liggen -dat is het vast (cat).


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    Ik vind dat mensen hier wel een beetje overdreven op reageren. Alsof niemand ooit zijn/haar crush heeft gestalkt? En eigenlijk vind ik niet dat ze heel veel over hem weet, of het moet aan mij liggen -dat is het vast (cat).
    Ik heb nooit iemand gestalkt :'D Misschien eens opgezocht en daarmee bedoel ik, eventjes op die persoons FB kijken. Daarmee bedoel ik niet, iemands FB opzoeken en dan constant kijken of er updates zijn. Ik heb nooit gestalkt zoiets zij dat doet, dus ik mag zo reageren, gezien ik echt niet snap waarom je zoiets zou doen. Het is gewoon zielig in my opinion :Y)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 0:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wentelteefje schreef:
    Ik vind dat mensen hier wel een beetje overdreven op reageren. Alsof niemand ooit zijn/haar crush heeft gestalkt? En eigenlijk vind ik niet dat ze heel veel over hem weet, of het moet aan mij liggen -dat is het vast (cat).

    Het was maar een grapje hoor, aan mijn kant althans :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay. Nice 2 know.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Twee-Drie jaartjes terug, heb ik mijn crushes via FB zitten stalken en ik schaam me er diep voor. (bloos). Dus nah, daar doe ik niet meer aan.


    -

    Op zich vind ik dat je nog behoorlijk weinig van hem weet, en alles van een vriendin die ook iets voor hem voeld, dan denk ik dat die toch de echte stalker is.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wentelteefje schreef:
    Ik vind dat mensen hier wel een beetje overdreven op reageren. Alsof niemand ooit zijn/haar crush heeft gestalkt? En eigenlijk vind ik niet dat ze heel veel over hem weet, of het moet aan mij liggen -dat is het vast (cat).


    Pretty is just a pretty word.

    Hihi, ik vind het eigenlijk we grappig dat je zo erg stalkt. Maar houd je een beetje in hè?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik deed het ook, ik ging altijd expres langs zijn lokaal :3 alleen is hij van school af, en ben k zn nummer kwijt :(


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dauth schreef:
    (...)Ik heb nooit iemand gestalkt :'D Misschien eens opgezocht en daarmee bedoel ik, eventjes op die persoons FB kijken. Daarmee bedoel ik niet, iemands FB opzoeken en dan constant kijken of er updates zijn. Ik heb nooit gestalkt zoiets zij dat doet, dus ik mag zo reageren, gezien ik echt niet snap waarom je zoiets zou doen. Het is gewoon zielig in my opinion :Y)
    Precies. Soms ben ik gewoon eens benieuwd naar iemand van vroeger zijn leven en dan bekijk ik eens hun info en foto's op Facebook, maar daar blijft het bij en dat kan je volgens mij zelf niet eens stalken noemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?